Joululahja köyhälle sisarukselle?
Olen sisarukseni kanssa todella erilaisessa taloudellisessa tilanteessa ja mietin, mitä voin laittaa hänelle joululahjaksi. Olemme keski-ikäisiä. Eniten hän tarvitsee rahaa, mutta olisiko loukkaavaa laittaa esim. lahjakortti s-ryhmittymälle? Vai korostaako se vain tilannetta? Tuntuisi vain kovin hassulta ostaa jotain "turhaa", kun tiedän rahasta olevan kova pula. Mitä mieltä olette?
Kommentit (9)
Jos hänellä ei ole juuri mitään, niin miten lahjasi voisi olla turha? Lahjakortti ruokakauppaan on kyllä hieman osoitteleva.
Anna vaan lahjakortti, voihan se häntä vähän kirpaista, mutta saa siitä helpotusta tilanteeseensa.
Itse köyhänä sisaruksena olisin vaan onnellinen jos saisin tuollaisen raha tai ruokalahjan tai molemmat <3
Olen se ”köyhä sisar”, ja eniten toivon eutanasialomaa Hollantiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen se ”köyhä sisar”, ja eniten toivon eutanasialomaa Hollantiin.
Eikö ennemmin Sveitsiin?
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on hyvä ja siihen lisänä pieni herkkukori. Lahjakortti sinne koriin mukaan niin ei korostu liikaa.
Lahjakortti on hyvä, mutta herkkukori ei ole. Ainakin minulla on ihan eri käsitys siitä, minkä monet kuvaavat herkkuna. En haluaisi mitään erikoisjuustoja, viikunahilloja, glögiä, suklaata, pähkinöitä, suodatinkahvia tms, joita ne korit yleensä sisältää. Ei nuo em. tarvikkeet uskoakseni myöskään sitä köyhää sisarta pitkälle elättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on hyvä ja siihen lisänä pieni herkkukori. Lahjakortti sinne koriin mukaan niin ei korostu liikaa.
Lahjakortti on hyvä, mutta herkkukori ei ole. Ainakin minulla on ihan eri käsitys siitä, minkä monet kuvaavat herkkuna. En haluaisi mitään erikoisjuustoja, viikunahilloja, glögiä, suklaata, pähkinöitä, suodatinkahvia tms, joita ne korit yleensä sisältää. Ei nuo em. tarvikkeet uskoakseni myöskään sitä köyhää sisarta pitkälle elättäisi.
Herkkukorin voi kerätä itse. Miettiä mistä lahjansaaja tykkää