Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram ja facebook stalkkaus

Vierailija
18.03.2015 |

Joo, varmaan miljoonas kysymys tästä aiheesta mutta näkeekö instagramissa, jos rekisteröimätön käyttäjä käy katsomassa jonkun ig-profiilia tietokoneella tai tabletilla? Entä jos facebookissa katsoo jonkun profiilia, niin että on itsekin sisäänkirjautuneena, näkyykö se? Kiitos jos viitsitte vastata :D Muut keskustelut joita koitin hakea menivät aina tappeluksi eikä selkeää vastausta löytynyt. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vinkkinä teille stalkkerit; instassa videoiden katselijoista jää aina videon lataajan profiiliin lista.

Jääkö?

Vierailija
42/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää. Huomasin tämän, kun latasin ensimäisen videon instaan. Olihan tuo ihan hauskaa saada selville ketkä kaikki tutut käy stalkkaamassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää. Huomasin tämän, kun latasin ensimäisen videon instaan. Olihan tuo ihan hauskaa saada selville ketkä kaikki tutut käy stalkkaamassa :D

Vaatiiko se sen, että klikkaa videon erikseen auki ja siirtyy samalla siihen käyttäjän profiiliin? Vai näkyykö katsojissa silloinkin, kun scrollaa etusivua alaspäin ja video pyörähtää automaattisesti käyntiin, vaikka ei sitä klikkaisi tai katsoisi loppuun?

Tätä olen pohtinut ja on aika typerää, jos katsojiksi lasketaan kaikki, jotka ovat sattuneet selaamaan sen videon ohi. Eihän sitä voi laskea katsomiseksi jos ei katso loppuun ja vilahtaa vain sekunnin ajan :D

Vierailija
44/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vinkkinä teille stalkkerit; instassa videoiden katselijoista jää aina videon lataajan profiiliin lista.

Mistä nämä katselijat näkee? Kun klikkaan videon alla olevaa "10 näyttökertaa" -linkkiä, se näyttää vaan ne 5 jotka ovat tykänneet videosta, ei niitä loppuja jotka ovat vain katsoneet sen.

Vierailija
45/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoista jää katselukerrat näkyviin, ei se, kuka niitä on katsellut. Ja videota täytyy katsoa tietty sekunti määrä ennen kuin se rekisteröidään.

Vierailija
46/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin mennyt vähän vainoharhaiseksi Instagramissa, kun olen alkanut stalkkaamaan jotakin ja pian sen profiili menee yksityiseksi...

Mulla sama juttu! et oo yksin! 😅

Vierailija
47/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen aina että olen ainoa, joka stalkkaa 10-vuoden takaisia rinnakkaisluokkalaisiaan ja yläaste-aikaisia tuttuja :D Olin kouluaikoina kauhea nössö, tarkkailin paljon ihmisiä ja ihailin heidän tyylejä ja asennetta, mutta enhän tietenkään koskaan uskaltanut puhua. Joskus on kiva kurkata somesta, että mitä heille kuuluu, kuinka siitä räväkästä punkkarista on tullut polkkatukkainen tavis ja kuinka se lukion "paris hilton" on muuttunut tätimäiseksi mammaksi. Olen varmaan ainoa, mutta halavat on huvit, ja se on aina First world problem kun huomaa jonkun pistäneen profiilinsa yksityiseksi :D

Vierailija
48/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä katselijat näkee? Kun klikkaan videon alla olevaa "10 näyttökertaa" -linkkiä, se näyttää vaan ne 5 jotka ovat tykänneet videosta, ei niitä loppuja jotka ovat vain katsoneet sen.

Ja näinhän se onkin. Ainoastaan tykkääjät näkyvät, ei katsojat.

Vierailija
49/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jotkut kalastelee lisää seuraajia sillä, että laittaa tilin välillä pariksi päivää yksityiseksi.

Vierailija
50/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen aina että olen ainoa, joka stalkkaa 10-vuoden takaisia rinnakkaisluokkalaisiaan ja yläaste-aikaisia tuttuja :D Olin kouluaikoina kauhea nössö, tarkkailin paljon ihmisiä ja ihailin heidän tyylejä ja asennetta, mutta enhän tietenkään koskaan uskaltanut puhua. Joskus on kiva kurkata somesta, että mitä heille kuuluu, kuinka siitä räväkästä punkkarista on tullut polkkatukkainen tavis ja kuinka se lukion "paris hilton" on muuttunut tätimäiseksi mammaksi. Olen varmaan ainoa, mutta halavat on huvit, ja se on aina First world problem kun huomaa jonkun pistäneen profiilinsa yksityiseksi :D

Mä teen tätä kanssa! :D

Tekeekö siis instagram samaa kuin FB, että se ehdottaa "kaveriksi" sellaista joka on käynyt stalkkaamassa? Mulla ainakin näkyy siellä ehdotetuissa vain ne, jotka seuraavat minua mutta joita en ole seurannut takaisin, sekä ne joita myös joku seuraamani henkilö seuraa. En millään välittäisi, että nämä tyypit, joita käyn stalkkaamassa joskus, saavat tietää siitä.

Vierailija
51/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on siis instagramiin ladattujen videoiden kohdalla. Niiden, jotka jää sinne omaan arkistoon selattavaksi.

Instagram stories -videoissa sen sijaan näkee erikseen jokaisen käyttäjän joka on katsonut niitä. Nämä on niitä videoita jotka näkyy palloina siellä ylälaidassa ja häviää 24 tunnin sisällä.

Vierailija
52/60 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on siis instagramiin ladattujen videoiden kohdalla. Niiden, jotka jää sinne omaan arkistoon selattavaksi.

Instagram stories -videoissa sen sijaan näkee erikseen jokaisen käyttäjän joka on katsonut niitä. Nämä on niitä videoita jotka näkyy palloina siellä ylälaidassa ja häviää 24 tunnin sisällä.

Huhhh! Hui vitsit et säikähdin jo :'Dd

Vierailija
53/60 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/60 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook tunkeileva inhottava hirviö.

Käyt esim. treffeillä ja saat puhelinnumeron, mutta homma kuitenkin kuihtuu. Niin eikös se facebook jostain whatsupin tai jonkun kautta pölli tiedon ja ehdottaa jossakin vaiheessa tätä kaveriksesi. Aikaakin on voinut jo mennä... Et välttämättä edes tiedä sen toisen koko nimeä, mutta nytpä tiedät. Kyllä huomaa, että FB on emtiakyvyttömän it-nörtin kehittämä.

Vierailija
55/60 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään tullut uusia sovelluksia, joista instgram-stalkkaajat bongaisi?

Vierailija
56/60 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Mulla yksityinen tili instassa, näenkö jostain kuka on yrittänyt profiiliani katsoa?

Vierailija
57/60 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä julkaisetki Internetissä on vapaasti katseltavissa - se ei ole stalkkausta että joku etsii sinusta itse julkaisemaasi tietoa vaikka et _haluaisi_, kaikki tietävät tämän. Sen sijaan jos tilisi hakkeroidaan, on asia eri. Niin makaa kuin petaa, huomiohuoruudella on hintansa.

Vierailija
58/60 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/60 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö Facebookissa, että kuka on katsonut jotain videota? Vai vaan katselukerrat

Vierailija
60/60 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö Facebookissa, että kuka on katsonut jotain videota? Vai vaan katselukerrat

Mikä tilanne on 2023? Eikös nykyään facessa näy nimellä kaikki stalkkarit, joilla stalkattavan videot pyörähtävät käyntiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan