Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta on useampi ihminen kehittänyt kirjaimellisesti pakkomielteen, ensimmäinen jonka muistan oli kun olin 4v

Vierailija
11.12.2021 |

Mikään ei ole parempi tunne kuin vihdoin saada olla rauhassa yli 30 vuoden jälkeen. Yksi roikkui minussa 30 vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin paha? Mihin perustat näkemyksen että olet pakkomielteiden kohde?

Vierailija
2/4 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Kerro lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan ihmissuhteiksi, hyvä ässburger.

Vierailija
4/4 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse asiassa hyvin yleistä kehittää pakkomielteitä ties mistä asioista. Mullakin on ollut niitä varmasti kymmeniä elämässäni ja niistä useampi on ollut ihmisiä (lisäks vaikka nettisivusto, harrastus, kirjalaji, kieli, ruokahomma jne jne). Tulee ja menee, voi kestää intensiivisesti vaikka kuukausia ja sit lopahtaa.

Ihan mahdollista että ap olisi kohdannut useammankin sellaisen, onhan noita/meitä. Varsinkin jos ap on itse vähän epävakaa, koska "oudot" ihmiset vetää puoleensa toisiaan.

Minullakin on ollut elämässäni monta tyyppiä, joista sanoisin että niillä oli pakkomielle tai osalla siinä rajalla. Onneksi ei mitään vakaviin asioihin johtanutta, vaan sellasta perus stalkkausta, yksipuolista rakkautta tms. Nämä loppui kyllä siinä about 25-vuotiaana, en enää tietenkään hengannut teinien kanssa jotka on alttiita urpoille asioille. Samoin oma epävakaus on karissut pois.