Miksei meitä liikuntavammaisia näy mainoksissa?
Kun niihin tungetaan väenvängällä "vähemmistöjäkin" .
Joku poistatti aiemman aloitukseni, vaikjei siinä ollut mitään asiatonta.
Miksei tätä saa ihmetellä.
Kyllä me liikuntavammaisetkin syömme ja ostamme tuotteita.
Kommentit (12)
Sinussa on se vika että olet valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei saa sanoa ääneen.
Eikö uudessa stadiumin mainoksessa ollut joku vai muistanko väärin?
Olisi edes yhdessä mainoksessa kävelykeppi, rollaattori tai pyörätuoli, mutta eipä ole ei. Invalideja on kuitenkin oikeasti vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei saa sanoa ääneen.
Ei hän sanonut, hän kirjoitti.
Olisi mukava nähdä mainoksissa monenlaisia ihmisiä. Itse olen lievästi liikuntavammainen. Käyn normaalisti töissä ja selviän arkisista toimista hyvin. Mutta kävelyni on ontuvaa ja osa liikuntamuodoista on minulle liki mahdottomia. Lisäksi tasapainoni on tavallista huonompi ja kaadun sen takia silloin tällöin. Joskus tämä vamma harmittaa ja koen että en sen takia ole kaunis nainen.
Kai Leo-Pekka Tähti on sentään päässyt johonkin mainokseen? Toki Ap on oikeassa, ei liikuntavammaisia pahemmin näy mainoksissa. Ilmeisesti ette ole nyt muodikkaita…
Onhan se vammautunut poliisi heidi foxell ollut paljon julkisuudessa
Totta! Olisi ihan mukavaa nähdä joskus vaikka vaatemainos: "Nämä sopivat myös pyörätuolin käyttäjälle!" ja käyttäjä mukana, tietty... No, eipä noita vaatteita tarvitse mainostaa, käsistähän ne viedään. :/ Mutta AP puhuu asiaa!
T. rollaattori-riina
Joo, harvinaistahan se on. Snag Tights, brittiläinen sukkahousufirma, on käyttänyt useampia pyörätuolilla liikkuvia malleja, jokunen keppiä käyttävä malli, ja taisi heillä olla myös joku, jonka toinen jalka oli amputoitu. Toki paikalle sitten kiiruhti joukko ihmisiä huutelemaan hyvesignaloinnista.
Oikein hyvä kysymys.