Laihdutan jotta seksihaluni vähenisivät
Kommentit (17)
Onko kukaan muu kokeillut? Nyt on bmi 19.8.
Ap
Mä taas laihdutan, jotta ne lisääntyis. BMI 25
Dieettiin keskittyminen tuo muuta ajateltavaa ja sellaisen heikon olon, ettei tee mieli vongata. Ap
Munkin pitäis t. BMI 23. Alipainon rajoilla ei paljoa panettanut. Nyt kyllä liikaakin...mutta tuota ukkoa ei vaan kiinnosta. Tilannetta ois helpompi sietää, jos ei olisi itselläkään haluja.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:32"]Munkin pitäis t. BMI 23. Alipainon rajoilla ei paljoa panettanut. Nyt kyllä liikaakin...mutta tuota ukkoa ei vaan kiinnosta. Tilannetta ois helpompi sietää, jos ei olisi itselläkään haluja.
[/quote] sama täällä. Ap
Hyvä idea! Mulla on uhkeat muodot ja koko ajan tekee mieli. Miestä ei kiinnosta hivellä mun tissejä, ehkä parempi jos tissejä ei juuri olisi. Ja saisi muutenkin muuta ajateltavaa.
Eh.. Mulla bmi reilu 19, halut valtavat vaikka yritän itsekin pari kiloa saada pois. Syön kyllä ihan riittävästi (ainakin 1600 kal) ja terveellisesti. Ei kannata mennä pilaamaan hormonitoimintaa tai aineenvaihduntaasi!
Lol, mun bmi on 16,5 (165/45) ja seksihalut eivät ole kadonneet minnekkään. Päinvastoin. Voisin tunteja päivässä antaa suuseksiä ja panna, jos kroppa vaan jaksais.
N18
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:54"]
Eh.. Mulla bmi reilu 19, halut valtavat vaikka yritän itsekin pari kiloa saada pois. Syön kyllä ihan riittävästi (ainakin 1600 kal) ja terveellisesti. Ei kannata mennä pilaamaan hormonitoimintaa tai aineenvaihduntaasi!
[/quote]
No omani on jo valmiiksi pilalla, joten se siitä, ja kokemuksesta tiedän, että alipainon rajoilla ei oma hormonitoimintani enää toimi kunnolla -> ei seksihaluja.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:54"]Eh.. Mulla bmi reilu 19, halut valtavat vaikka yritän itsekin pari kiloa saada pois. Syön kyllä ihan riittävästi (ainakin 1600 kal) ja terveellisesti. Ei kannata mennä pilaamaan hormonitoimintaa tai aineenvaihduntaasi!
[/quote] mitä väliä sillä on, yritän vain kestää päivästä toiseen. Ap
Up