Myöhin ajankohta jolloin olet herännyt yöunilta?
Itse heräsin juuri. Toki eilen tuli myös valvottua aamukuuteen. Mikä on myöhin ajankohta jolloin olet herännyt? Päiväunia ei lasketa, ainoastaan uni jonka mielsit sen päivän yöuniksi.
Kommentit (18)
Nuorena heräilin lomilla ja vkl joskus 15-16, nyt aikuisiällä nukuin yhtenä lauantaina yhteentoista ja olin saada slaagin kun katsoin kelloa :-)
Teininä tuli helpostiki nukuttua pitkälle iltapäivään, vaikka oli valvonu vain kahteen kolmeen yöllä. Nykyisin ihme on jos 11 asti saa nukutuks vaikka kävis aamusta 6 unille.
Kolmelta kerran. Yleensä herään aikaisin vaikka olisin nukkunut kuinka vähän.
Joskus kesälomalla nuorena rytmi kääntyi ihan päälaelleen, nukahdin aamuyhdeksän aikaan ja heräilin siinä viideltä-kuudelta joka päivä. Asuin onneksi yksin niin en muuta perhettä terrorisoinut omalla unirytmilläni. Nykyään herään yleensä viimeistään puoliltapäivin.
rupesin nukkuu klo 22 ja nousin nukkumasta klo 15, kun oli pakko
Klo 20, jos vaikka valvoo yön ja menee aamulla nukkumaan. Viikonloppuisin saatan herätä vasta klo 17 vaikka olis mennyt nukkumaan suht normaaliin aikaan. Haluaisin olla normaali... :(
Menin klo 12 illalla nukkumaan ja heräsin seuraavana päivänä seitsemältä illalla.
Teininä kesälomalla kello 15:55, kun äiti soitti, että laita uuni lämpeään niin saadaan ruoka heti uuniln kun tulee kotiin. Olin kuumeessa ja nukkunut muutamana yönä todella huonosti. Normaalisti herään viimeistään kello 10 ihan sama moneltako olen mennyt nukkumaan.
Viimestään yheksältä herään, vaikka haluaisin nukkua. Ei vaan pysty...
Joskus myöhäisteininä kärsin nukahtamisvaikeuksista ja sitten kun viimein aamulla nukahdin niin saatoin nukkua vaikka 16-17 asti. Nyt aikuisena tulee huono olo fyysisesti jos nukun edes puolillepäivin, nukkumaanmenoajasta riippumatta. Ruokavalion muutos on vaikuttanut hirveästi väsymiseen, nyt on enää tosi harvoin väsynyt tunne kun olen jättänyt leivät, pastat yms. pois. Heti kun syön nopeita hiilareita niin tappoväsymys on taattu :D
ilta seitsemältä ja olin yhdeksän aikaan illalla mennyt nukkumaan. Olin kärsinyt pitkään unettomuudesta ja päivystyksestä sain sitten unilääkkeet.
Kerran nukuin 25h putkeen. Telkkari oli päällä, puhelin oli soinu pari kertaa.., en ollu käyny edes vessassa. Alkoholilla ei siis ollut osuutta asiaan, tein töitä ja opiskelin samaan aikaan.
Yövuoron jälkeen klo 18. Muuten pisin uni on klo 14-7. Puolilta öin pissatauko.
Tulin Jenkeistä kotiin ja matkalla lennot olivat myöhästelleet yms., enkä osaa nukkua julkisissa liikennevälineissä, eli valvottu oli n. reilut 2 vrk putkeen. Menin siinä iltakasin maissa sit kotona nukkumaan, nukuin seuraavan päivän yli, ja heräsin sitä seuraavana aamuyönä vessaan..
Varmaan jotain klo 17. Join tuohon maailmanaikaan melko reippaan oloisesti.
MYÖHÄISIN