Mitkä on kivoimmat lenkkarit (ei urheiluun)
vaan tyylliin ulkomaanmatkoille, jossa joutuu kävelemään paljon
Nike Air vai mikä
Kommentit (22)
Ruotsissa muuten KAIKILLA on lenkkarit, siis asun kun asun kanssa. Ovat todella muotia
Just tilasin Niken Freet Spartoolta satasella. Stadiumillakin oli joitain kokoja. Kovasti tuntuu olevan hintaeroa saman lenkkarin välillä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:46"]
Ruotsissa muuten KAIKILLA on lenkkarit, siis asun kun asun kanssa. Ovat todella muotia
[/quote]
Totta! Oli muuten jo viime kesänä.
Tennarit on kaikkien vaatteiden kanssa muotia, ei lenkkarit. Addun klassikkomalli erityisesti ja niillä on hyvä kävelläkin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:54"]Eivät ole kovin hyvät jos kävelee pitkiä matkoja..
[/quote]
Siiis converset!
Ääni converseille täältäkin, olkoonkin että ne ovat enemmän tennarit, mutta niin hyvät kävellessä!
Mä tykkään asicsin geelipohjaisista, sopii ainakin mun jalkaan sekä juostessa että kävellessä. Mutta nää on tosiaan vähän niitä juttuja että mikä kenellekin sopii. Parhaiten selviää kun lähtee testailemaan.
Osta nätit. Nuo linkitetyt masai-lenkkarit näyttivät kamalilta. Ehkä joskus 30 vuotta joku isoisä käytti tuon näköisiä lenkkareita.
http://store.nike.com/fi/en_gb/pd/free-5-running-shoe/pid-1473275/pgid-10295094
Mun mielestä nämä ovat fiksun näköisetkin. Ovat selkeästi lenkkarit, mutta tyyliltään sellaiset etteivät heti huuda tuulipukua kaverikseen. Onneksi muoti ei sitä enää vaadikaan. ;)
Sketchersit, en ymmärrä conversejen hehkutusta. Mokomilla ohutpohjaisilla läpysköillä ei kavele kuin muutaman kilometri.
Annan ääneni myös Sketchersseille. Ostin juuri itselle moiset ja ovat tosi mukavat jalassa kun kävelee. Minulla myös sen malliset ettei ole sidottavia nauhoja, tosi nopsa laittaa jalkaan ja pysyvät hyvin.
Nike free run tai nike air max (mikä mielyttää silmää eniten niistä). I-ha-nat jalassa!
Nike Free vai mitkä onkaan näyttää olevan suositut.