Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit eivät hyväksy mua.

Vierailija
18.03.2015 |

Tämä johtuu siitä, että meillä on melkein kuusi vuotta ikäeroa. Mä täytän tänä vuonna 20 ja mies on 25. Tuntuu tosi pahalta. 

Pitäisikö vain suosiolla erota? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehen kavereiden mielipide kerran tuntuu noin painavalta, niin varmaan ero on sitten parasta.

Vierailija
2/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität niiden mielipiteistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole väleissä miehen kavereiden kanssa: He inhoavat minua ja minä heitä, tasapuolisesti.
Ei haittaa yhtään.

Vierailija
4/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tosiaan kyllä menee niin tuo tilanne, että jos miehesi kaverit eivät hyväksy Sinua, niin pakkohan sen miehen on tajuta, että hänen on nyt valittava joko Sinut tai ne kaverit, molempia ei voi enää saada.  Ja muista, ettet Sinä tätä valintapakkoa aiheuttanut, vaan ne "kaverit" näin tekivät sillä omalla käytöksellään.

Jos käy niin, ettei miehesi tähän valintaan pysty, niin valinta se on sitten sekin.  Silloin kannattaa erota ja Sinun jatkaa matkaasi, koska et ole sille miehellesi se ykkösvalinta.

Tämä on kohtalaisen helppo ja selkeä asia.  Mieti tätä asiaa itse.  Jos ne miehesi kaverit eivät Sinusta pidä, Sinun ei pidä missään nimessä heidän seurassaan roikkua ja edes yrittääkään viettää aikaasi heidän kanssaan.

Vierailija
5/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut kuvittelemaan, ettei sua hyväksytä? Millaisia idiootteja ne kaverit oikein on, jos niille tuollainen on millään tavalla merkityksellistä muutenkaan? Et joko ole tästä maailmasta tai sitten kuvittelet omiasi.

Vierailija
6/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:44"]

Mikä saa sut kuvittelemaan, ettei sua hyväksytä? Millaisia idiootteja ne kaverit oikein on, jos niille tuollainen on millään tavalla merkityksellistä muutenkaan? Et joko ole tästä maailmasta tai sitten kuvittelet omiasi.

[/quote]No en tosiaankaan kuvittele. Mun ikä on ihan oikeasti niille ongelma. En tietenkään haluaisi erota miehestä, mutta pelkään että kohta en enää jaksa. ap 

Vierailija
7/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään hyväksy miehen kavereita, so what

Vierailija
8/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omg, minä oon mun kaveriporukan nuorin, muut on 25-28v ja yks niistä 25-vuotiaista seurustelee 35-veen kanssa, eikä kukaan oo kattonu sitä pahasti. Vähän ahdasmielistä.

N17

Vierailija
9/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. Mies dumppasi kaverit.

Vierailija
10/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo esimerkkejä miten asia ilmenee ja näkyy. Minkälainen olet kavereiden kanssa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän