Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-tyypin naistoive oli "mitä vähemmän rautaa naamassa ja mustetta ihossa, sitä parempi"

Vierailija
11.12.2021 |

Enpä taida sopia tälle miehelle kun minulla on nenäkoru. Onko ok vaatimus vai lisääntyisivätkö ne kenties mahdollisen suhteen edetessä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo oikeasti tyypillistä Suomessa, että miehet laittavat Tinder-profiilinsa siitä, ettei halua tatuoituja naisia? Itse asun Englannissa enkä muista kertaakaan törmänneeni tuommoiseen profiiliin missä tatuointien puutetta oikein korostetaan...

Suomessa aika harvalla on nykyisin tatuointeja, joten siinäkin mielessä tuntuu erikoiselta. Satunnaisotoksella kun valitsee jonkun aika tavallisen oloisen naisen, on todennäköisempää, että tatuointeja ei löydy.

Harvalla nykyisin? Eihän ne tatuoinnit mihinkään häviä iholta, ja ihmiset ottavat niitä koko ajan lisää.

Vierailija
22/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuu itseään nilkkaan. Mulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, mutta vasempaan menee kaikki "ethän ole sitä tai tätä"-vaatimusten kirjoittelijat.

Kuvasta näkee kyllä onko niitä tatuointeja vai ei. Itsekin painan vaan rastia tatuoiduille miehille ilman, että teen siitä mitään numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo oikeasti tyypillistä Suomessa, että miehet laittavat Tinder-profiilinsa siitä, ettei halua tatuoituja naisia? Itse asun Englannissa enkä muista kertaakaan törmänneeni tuommoiseen profiiliin missä tatuointien puutetta oikein korostetaan...

Suomessa aika harvalla on nykyisin tatuointeja, joten siinäkin mielessä tuntuu erikoiselta. Satunnaisotoksella kun valitsee jonkun aika tavallisen oloisen naisen, on todennäköisempää, että tatuointeja ei löydy.

Harvalla nykyisin? Eihän ne tatuoinnit mihinkään häviä iholta, ja ihmiset ottavat niitä koko ajan lisää.

Tarkoitin, että aika harva niitä ottaa tai on ottanut. 

Vierailija
24/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on todennäköisempää törmätä räväkkään tatuoituun kuin tatuoimattomaan.

Swaippaa sitten vasemmalle ne räväkät.

Vierailija
25/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottais naista joka on:

Ylipainoinen

Tatuoitu

Lävistetty

Tyhmä

Suvaitsematon

Suomalainen

Lisääntynyt toisen miehen kanssa

Matalan koulutustason omaava

Matalapalkkatyössä

Heppa-koira-kissa yms hullu

Mt-potilas

Jne..

Mutta koska profiilissa haluan vaikuttaa symppikseltä, en näitä negatiivisia kriteerejä tuo esiin.

Heitä varten on ghostaamimen.

Vierailija
26/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuu itseään nilkkaan. Mulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, mutta vasempaan menee kaikki "ethän ole sitä tai tätä"-vaatimusten kirjoittelijat.

Kuvasta näkee kyllä onko niitä tatuointeja vai ei. Itsekin painan vaan rastia tatuoiduille miehille ilman, että teen siitä mitään numeroa.

No ei todellakaan näy kuvasta kaikki tatuoinnit.

Vierailija
27/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan näy kuvasta kaikki tatuoinnit.

Mun kokemuksen mukaan tatuoidut niitä mielellään esittelee.

Vierailija
28/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkorun takia olet se varavaihtoehto. 

Vierailija
29/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan, että vaikka itsellä ei ole tatuointia niin ei tulisi mieleenikään vetää oikealle miestä, joka laittaa negatiivisiä vaatimuslistoja naiselle. Tinderprofiiliin mahtuu aika pieni määrä tekstiä ja jos miehelle tärkein kriteeri parin valinnassa on se että ei ole tatuointeja niin ei kuulosta kovin syvälliseltä ja älykkäältä mieheltä. 

Vierailija
30/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan, että vaikka itsellä ei ole tatuointia niin ei tulisi mieleenikään vetää oikealle miestä, joka laittaa negatiivisiä vaatimuslistoja naiselle. Tinderprofiiliin mahtuu aika pieni määrä tekstiä ja jos miehelle tärkein kriteeri parin valinnassa on se että ei ole tatuointeja niin ei kuulosta kovin syvälliseltä ja älykkäältä mieheltä. 

Negamiehet ehdoton on no-no suurimmalle osalle naisista

Haluan tatuoimattoman naisen. Huom. ylipainoiset älkää vaivautuko

vs.

Etsin elämäniloista ja seikkailunhaluista naista vierelleni.

Kumpikohan noista profiileista saa enemmän tykkäyksiä (myös niiltä hoikilta ja tatuiomattilta naisilta) ?

Vierailija
31/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin jättäisin välistä, sillä mulla on korvikset. En olisi täysin hänen ihanteensa mukainen.

Okei, luultavasti jättäisin välistä joka tapauksessa.

Onko sulla korvat naamassa?

Vierailija
32/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kolmesta rapalanaamasta – neljättä ei tule. Jokainen näistä oli jotain mt-kuntoutujia. Päivittäin nämä vetelivät järjestään jotain kolmea eri pälliryyniä, että pystyy elämään edes hiukan normaalia muistuttavaa elämää.

Vierailija
33/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oppi koodikielen tärkeyden. Ei tatuointeja = elämänmyönteinen

Vierailija
34/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negamiehet ehdoton on no-no suurimmalle osalle naisista

Haluan tatuoimattoman naisen. Huom. ylipainoiset älkää vaivautuko

vs.

Etsin elämäniloista ja seikkailunhaluista naista vierelleni.

Kumpikohan noista profiileista saa enemmän tykkäyksiä (myös niiltä hoikilta ja tatuiomattilta naisilta) ?

Suomi on täynnä masentuneita ja "seikkailunhaluinen" on keski-ikäisen ukon piilotermi panoseuralle.

Ei jatkoon kumpakaan.

Vierailija
35/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa mulle kyllä nimenomaa kelpaa nämä lävistetyt ja tatuoidut mimmit. itseltänikin löytyy molempia mutta eipä oo samanhenkistä mimmiä löytyny...

Vierailija
36/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman otantani perusteella naamalävistetyt tai tatuoidut naiset ovat poikkeuksetta olleet jollain tavalla päästään vialla, tai vähintään mielialalääkityksellä. Tämän vuoksi olen pitäytynyt pitkään ihan vain normaaleissa naisissa.

Mutta jokainen tehköön itselleen mitä lystää, ei minun tarvitse heistä viehättyä millään tavalla.

Vierailija
37/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa perusterveeltä mieheltä.

Ja älykkäältä. Ei halua haaskata tietynlaisten (naisoletettujen 😂) aikaa turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä