Tinder-tyypin naistoive oli "mitä vähemmän rautaa naamassa ja mustetta ihossa, sitä parempi"
Enpä taida sopia tälle miehelle kun minulla on nenäkoru. Onko ok vaatimus vai lisääntyisivätkö ne kenties mahdollisen suhteen edetessä?
Kommentit (37)
Ampuu itseään nilkkaan. Mulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, mutta vasempaan menee kaikki "ethän ole sitä tai tätä"-vaatimusten kirjoittelijat.
Kuvasta näkee kyllä onko niitä tatuointeja vai ei. Itsekin painan vaan rastia tatuoiduille miehille ilman, että teen siitä mitään numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo oikeasti tyypillistä Suomessa, että miehet laittavat Tinder-profiilinsa siitä, ettei halua tatuoituja naisia? Itse asun Englannissa enkä muista kertaakaan törmänneeni tuommoiseen profiiliin missä tatuointien puutetta oikein korostetaan...
Suomessa aika harvalla on nykyisin tatuointeja, joten siinäkin mielessä tuntuu erikoiselta. Satunnaisotoksella kun valitsee jonkun aika tavallisen oloisen naisen, on todennäköisempää, että tatuointeja ei löydy.
Harvalla nykyisin? Eihän ne tatuoinnit mihinkään häviä iholta, ja ihmiset ottavat niitä koko ajan lisää.
Tarkoitin, että aika harva niitä ottaa tai on ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo oikeasti tyypillistä Suomessa, että miehet laittavat Tinder-profiilinsa siitä, ettei halua tatuoituja naisia? Itse asun Englannissa enkä muista kertaakaan törmänneeni tuommoiseen profiiliin missä tatuointien puutetta oikein korostetaan...
Suomessa aika harvalla on nykyisin tatuointeja, joten siinäkin mielessä tuntuu erikoiselta. Satunnaisotoksella kun valitsee jonkun aika tavallisen oloisen naisen, on todennäköisempää, että tatuointeja ei löydy.
Tinderissä on todennäköisempää törmätä räväkkään tatuoituun kuin tatuoimattomaan.
Swaippaa sitten vasemmalle ne räväkät.
Mä en ottais naista joka on:
Ylipainoinen
Tatuoitu
Lävistetty
Tyhmä
Suvaitsematon
Suomalainen
Lisääntynyt toisen miehen kanssa
Matalan koulutustason omaava
Matalapalkkatyössä
Heppa-koira-kissa yms hullu
Mt-potilas
Jne..
Mutta koska profiilissa haluan vaikuttaa symppikseltä, en näitä negatiivisia kriteerejä tuo esiin.
Heitä varten on ghostaamimen.
Vierailija kirjoitti:
Ampuu itseään nilkkaan. Mulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, mutta vasempaan menee kaikki "ethän ole sitä tai tätä"-vaatimusten kirjoittelijat.
Kuvasta näkee kyllä onko niitä tatuointeja vai ei. Itsekin painan vaan rastia tatuoiduille miehille ilman, että teen siitä mitään numeroa.
No ei todellakaan näy kuvasta kaikki tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan näy kuvasta kaikki tatuoinnit.
Mun kokemuksen mukaan tatuoidut niitä mielellään esittelee.
Nenäkorun takia olet se varavaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa sanomaan, että vaikka itsellä ei ole tatuointia niin ei tulisi mieleenikään vetää oikealle miestä, joka laittaa negatiivisiä vaatimuslistoja naiselle. Tinderprofiiliin mahtuu aika pieni määrä tekstiä ja jos miehelle tärkein kriteeri parin valinnassa on se että ei ole tatuointeja niin ei kuulosta kovin syvälliseltä ja älykkäältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa sanomaan, että vaikka itsellä ei ole tatuointia niin ei tulisi mieleenikään vetää oikealle miestä, joka laittaa negatiivisiä vaatimuslistoja naiselle. Tinderprofiiliin mahtuu aika pieni määrä tekstiä ja jos miehelle tärkein kriteeri parin valinnassa on se että ei ole tatuointeja niin ei kuulosta kovin syvälliseltä ja älykkäältä mieheltä.
Negamiehet ehdoton on no-no suurimmalle osalle naisista
Haluan tatuoimattoman naisen. Huom. ylipainoiset älkää vaivautuko
vs.
Etsin elämäniloista ja seikkailunhaluista naista vierelleni.
Kumpikohan noista profiileista saa enemmän tykkäyksiä (myös niiltä hoikilta ja tatuiomattilta naisilta) ?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin jättäisin välistä, sillä mulla on korvikset. En olisi täysin hänen ihanteensa mukainen.
Okei, luultavasti jättäisin välistä joka tapauksessa.
Onko sulla korvat naamassa?
Kokemuksia kolmesta rapalanaamasta – neljättä ei tule. Jokainen näistä oli jotain mt-kuntoutujia. Päivittäin nämä vetelivät järjestään jotain kolmea eri pälliryyniä, että pystyy elämään edes hiukan normaalia muistuttavaa elämää.
Taas oppi koodikielen tärkeyden. Ei tatuointeja = elämänmyönteinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negamiehet ehdoton on no-no suurimmalle osalle naisista
Haluan tatuoimattoman naisen. Huom. ylipainoiset älkää vaivautuko
vs.
Etsin elämäniloista ja seikkailunhaluista naista vierelleni.
Kumpikohan noista profiileista saa enemmän tykkäyksiä (myös niiltä hoikilta ja tatuiomattilta naisilta) ?
Suomi on täynnä masentuneita ja "seikkailunhaluinen" on keski-ikäisen ukon piilotermi panoseuralle.
Ei jatkoon kumpakaan.
jaa mulle kyllä nimenomaa kelpaa nämä lävistetyt ja tatuoidut mimmit. itseltänikin löytyy molempia mutta eipä oo samanhenkistä mimmiä löytyny...
Oman otantani perusteella naamalävistetyt tai tatuoidut naiset ovat poikkeuksetta olleet jollain tavalla päästään vialla, tai vähintään mielialalääkityksellä. Tämän vuoksi olen pitäytynyt pitkään ihan vain normaaleissa naisissa.
Mutta jokainen tehköön itselleen mitä lystää, ei minun tarvitse heistä viehättyä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa perusterveeltä mieheltä.
Ja älykkäältä. Ei halua haaskata tietynlaisten (naisoletettujen 😂) aikaa turhaan.
Harvalla nykyisin? Eihän ne tatuoinnit mihinkään häviä iholta, ja ihmiset ottavat niitä koko ajan lisää.