Onko sinulla joku inhokkikukka, leikkokukka tai ruukkukasvi josta et pidä?
Itselläni tulilatva on sellainen, joka jostain syystä ei ilahduta niin paljon kuin muut. En koskaan ostaisi tulilatvaa muillekaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa saada joskus joku kaunis leikkokukkakimppu, mutta ei. Mulle tuodaan aina se marketin halvin ruukkuruppana, joko tulilatva, syklaami tai saintpaulia.
Toki kiva että jotain edes saa.
Antaja voi kuvitella, että ruukkukasvista olisi iloa pidemmäksi aikaa. Osa tykkää istuttaa kasvin lopuksi pihalleen, jos mahdollista. Joitakin vähän surettaa leikkokasvit, siinä katselet niiden hidasta kuolemaa. Mutta makunsa kullakin.
Tulilatva taitaa olla ainut jota en haluaisi. Ja ruusut.
Itse haluaisin lahjaksi leikkokukkia mieluummin kuin ruukkukukkia. Ruukkukukat kestävät niin kauan, että haluan valita ne itse. Jos lahjaksi tulee ruukkukukka, joka ei miellytä silmää, niin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa saada joskus joku kaunis leikkokukkakimppu, mutta ei. Mulle tuodaan aina se marketin halvin ruukkuruppana, joko tulilatva, syklaami tai saintpaulia.
Toki kiva että jotain edes saa.Antaja voi kuvitella, että ruukkukasvista olisi iloa pidemmäksi aikaa. Osa tykkää istuttaa kasvin lopuksi pihalleen, jos mahdollista. Joitakin vähän surettaa leikkokasvit, siinä katselet niiden hidasta kuolemaa. Mutta makunsa kullakin.
Harva ruukkukukkakaan on kaunis pitkään. Yleensä pari viikkoa, eikä enää uusia kukintoja tule. Enkä tykkää säilöä vuositolkulla odottaen josko joskus kukkisi uudelleen.
Toki kiva että jotain edes saa.