Hohhoijaa. vittukun ärsyttää
Lainasin tammikuun lopulla 500e kaveriltani, joka voitti n. 10te vuoden alussa.
Sovimme, että maksan palkkapäivänä 50-100e takaisin, kaveri sanoi että ei mitään kiirettä. Olen sovitusti maksanut ymsyms mutta välimme viilenivät jostain syystä, emmekä ole puhuneet kamalasti toisillemme, silti olen maksanut. NYT tänään, tämä kaveri kertoi että tarvitsee velat takaisin viim. ensikuuksi kun lähtee siskonsa kanssa lomalle?!? >:( ei kai näin voi tehdä.. ja luulisi, että olisi jäljellä tuosta voittosummasta!
Kommentit (9)
Yksi syy miksei kaverilta kannata lainata. Sympatiat kuitenkin puolellasi
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:24"]Yksi syy miksei kaverilta kannata lainata. Sympatiat kuitenkin puolellasi
[/quote]
Niinpä.. Olen myös välttänyt, mutta tarvitsin kipeästi ja tuntui paremmalta kuin vippi tai muu! mutta nyt ketuttaa kovasti, jos voisin, laittaisin koko summan hänen tililleen ja jatkaisin omaa elämää välittämättä hänestä. Prkle
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:25"]Mene töihin
[/quote]
Olen töissä, kiitos
Ota muualta lainaksi ja maksa kaverille. Ei ikinä sekoiteta rahoja ja kavereita
Toi on joku tekosyy saada velat takaisin.
Sait miltei ilmaisen lainan. Mikä on ongelmasi? Jos olet kerran töissäkin.
Maksa alkuperäisen sopimuksen mukaan. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta maksella sen lomareissua ja holtitonta rahankäyttöä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:39"]Sait miltei ilmaisen lainan. Mikä on ongelmasi? Jos olet kerran töissäkin.
[/quote]
No se, että sopimusta ei pidetä? Haloo