Apua, ensikertalainen naamarasvaostoksilla!
Haluaisin sellaista kevyttä naamarasvaa tai ehkä naamaöljyä, mikä kosteuttaa mutta ei rasvoita eikä tunnu tahmaiselta.
Onko suositella jotain merkkiä ja mallia? Ajattelin ostaa sen nyt sokoksen nettikaupasta, kun on tarjouksia. Valikoimassa oli vaan yli 2000 tuotetta....
Kommentit (29)
Erisanin voiteet ovat olleet minulle ihan sopivia, minulla on siis myös kuiva (& herkkä) iho. Kevyttä voidetta eikä ole mitenkään tahmainen. Ei kannata pelkän kalliin hinnan/brändin perässä juosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yhtään kertoa taustatietoja, kuten ikää, ihon laatua, budjettia... Osta sinistä Niveaa vaikka.
Tahmaista ja paksua. Juuri sitähän ap haki. /s
Ihotyyppi olisi kiva tietää.. Kokeilemallahan sitä parhaiten loppujen lopuksi tietää, mikä sopii ja mikä ei. Esim. Näin sokkona sinun ihotyyppiäsi tietämättä voisin suositella vaikka erisanin perus kasvorasvaa. Ovat hajusteettomia ja ihan hyviä sisällöltään. Ihan riippuu siitä, mitä rasvalta haluat. Öljyt kannattaa jättää toistaiseksi, niistä usein jää öljyinen pinta ja näyttää kiiltävältä. Eivätkä ne kosteuta, vaan yleensä öljyä käyttään rasvoissa kosteuden säilyttäjänä, niin kosteutus ei haihdu iholta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut ostamaan Sokokselta? Kalleinpia mahdollisia paikkoja varmaan.
Tottakai kaleimasta paikasta,voi kertoa mistä osti ja paljon maksoi. Tosin sa palvelua kysymykseensä kun esittä kempari puolen myyjälle asian. Sama on Stokman ,hienopaa sanoa se likeen nimi ja hintakin sen mukainen.Mene Bodi Shop. Asiantuntevia. Ostat pienen näyte rasvan tai serumin? Saat palvelua opastusta ensikertalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin on hyviä, tosi halpoja ja ihan testeissä todettu parhaiksi.
Jostain syystä ne saa minun silmät vuotamaan. Harmitti.
Kokeilemalla ja testereillä löytyy se sopivin. Joskus voide voi tuntua alkuun hyvältä mutta parin viikon kuluttua huomaa käykö voide oikeasti omalle iholle.
Itse aloittaisin tällä:
L300 Ultra Sensitive Light Face Cream kasvovoide 60ml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin on hyviä, tosi halpoja ja ihan testeissä todettu parhaiksi.
Jostain syystä ne saa minun silmät vuotamaan. Harmitti.
Sama! Epäilen että jotain on muutettu koostumuksessa, koska käytin vuosia ilman mitään ongelmia ja hyvin toimivat. Nykyään en voi enää käyttää.
Konsulenttitalkin alkeet: RASVA=voide
HAJU=tuoksu.
Koostumus kevyt. Öljy ei varsinaisesti kosteuta. Suosittelen ostamaan kokonaan hajusteettoman. Nivea daily sensitive hajusteeton on hyvä ja imeytyy iholle hyvin. Tietenkin yksilöllistä mikä kenellekin sopii.