Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pitkään mustasukkainen mieheni ystävättärestä

Vierailija
18.03.2015 |

...kunnes sain kuulla, että tuo nainen ei ole käynyt edes lukiota, eikä kouluttautunut korkeasti. Enpä tunne enää mitään alemmuudentunnetta, olkoon vaikka kuinka nätti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:07"]En mäkään ole käynyt lukiota, mutta panen ketä haluan. :) [/quote] Panetko mua myös?

[/quote]

Kerro vähän itsestäsi niin katotaan..

Vierailija
2/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelevana miehenä kontrolloin enemmän tai vähemmän omaa käytöstä kaverinaisten kanssa, ettei ole "liian" mukavaa tai flirttiä. Naisen koulutustausta ei juuri vaikuta seksuaaliseen vetovoimaan, mutta muuten sillä on kyllä merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut miehet eivät tosiaan pysty olemaan naisen kanssa vaan kavereita ja kuvittelevat tällä perusteella muidenkin olevan samanlaisia.

Vierailija
4/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:07"]En mäkään ole käynyt lukiota, mutta panen ketä haluan. :) [/quote] Panetko mua myös?

[/quote]

Kerro vähän itsestäsi niin katotaan..
[/quote]

Duunarimies ikää 21. Rauhallinen ja lepposa. Ei pänni pikkujutut. Elämässä täytyy olla haastetta. Olen keskivertoa pidempi ja hoikkavartaloinen. Enempää en viitsi täällä kertoa.

Vierailija
5/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:28"]

[/quote]

En.

Vierailija
6/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuna en tuudittuisi tuohon mut...
Good for you!

Vierailija
7/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole käynyt lukiota, mutta panen ketä haluan. :)

Vierailija
8/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja voin sanoa käsi sydämellä, että en ole koskaan pystynyt olemaan 100% vain kavereita ilman minkäänlaisia romanttisia tai seksuaalisia tunteita vastakkaisn sukupuolen kanssa.

Ja ne naispuoliset ystävät, jotka ei ole taas jostain syystä herättänyt muita kuin kaverillisia tunteita niin ovat taas vihjailleet ja yrittäneet päästä lähemmäs, jopa suudelleet. 

Kai se vaan on niin että useimmiten jompi kumpi on friendzonessa.

Vierailija
9/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että naisen ja miehen välinen ystävyys on todella harvoina neutraalia, ainakin toinen on lätkässä........ vaikka toinen ei olisikaan.

Vierailija
10/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:01"]Olen mies ja voin sanoa käsi sydämellä, että en ole koskaan pystynyt olemaan 100% vain kavereita ilman minkäänlaisia romanttisia tai seksuaalisia tunteita vastakkaisn sukupuolen kanssa.

Ja ne naispuoliset ystävät, jotka ei ole taas jostain syystä herättänyt muita kuin kaverillisia tunteita niin ovat taas vihjailleet ja yrittäneet päästä lähemmäs, jopa suudelleet. 

[/quote]

Oikeesti? Koska mun yks kaverimies on alkanut viime aikoina käyttäytyä vähän outosti. Esim. Hakee fyysistä kontaktia ja huolehtii tosi paljon yms. Hän kyllä LUULTAVASTI tietää että meidän välillä ei tule ikinö tapahtumaan mitään mutta haluaisin välttää silti sen kiusallisen keskustelun. Miten vihjata asiasta ilman että loukkaa toista? Olemme nuoria jos sillä on nyt mitään merkitystä.

Vierailija
11/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:04"]

Olen myös sitä mieltä, että naisen ja miehen välinen ystävyys on todella harvoina neutraalia, ainakin toinen on lätkässä........ vaikka toinen ei olisikaan.

[/quote]

Sanoo joka, jolla ei koskaan ole ollut vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystävänä. Kaikki ei syö kuormasta.

Terkuin: montakos miestä mulla nyt onkaan ystävänä....

Vierailija
12/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:04"]

[/quote]

Eikös tuohon tulokseen olla tultu monen monessa tutkimuksessakin.

Vierailija
13/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mieheni sanoo, että mies ei voi olla koskaan puhtaasti ystävä naisen kanssa. Mies aina haluaa vaikka alitajuisesti panna, vaikka ei koskaan ehdottaisi sitä ääneen.

Vierailija
14/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:04"]

[/quote]

Sanoo joka, jolla ei koskaan ole ollut vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystävänä. Kaikki ei syö kuormasta.

Terkuin: montakos miestä mulla nyt onkaan ystävänä....
[/quote]

Tämä. Yhden tyypin kanssa tunnettu kersasta asti ja olemme melkein sisaruksia. Ei todellakaan ole kummallakaan mitään romanttisia ajatuksia.

Vierailija
15/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:21"]

minunkin mieheni sanoo, että mies ei voi olla koskaan puhtaasti ystävä naisen kanssa. Mies aina haluaa vaikka alitajuisesti panna, vaikka ei koskaan ehdottaisi sitä ääneen.

[/quote]

Missä harhoissa ja epäluuloissa te elätte? Itse miehenä omaan montä naispuolista ystävää ja heistä suuri osa on sellaisia joita en todellakaan panisi ja muidenkaan kanssa ei sytytä mitenkään seksuaalisesti.

Erikseen ovat ne "ystävät" joiden kanssa kokee seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
16/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Missä harhoissa ja epäluuloissa te elätte? Itse miehenä omaan montä naispuolista ystävää ja heistä suuri osa on sellaisia joita en todellakaan panisi ja muidenkaan kanssa ei sytytä mitenkään seksuaalisesti.

[/quote]

En minä tiedä, missä harhoissa mieheni elää. Hänellä kuitenkin on ikää liki 50, että jonkin verran on kokemusta ja kuulopuheita.

Vierailija
17/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:07"]En mäkään ole käynyt lukiota, mutta panen ketä haluan. :)
[/quote]

Panetko mua myös?

Vierailija
18/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:01"]

Olen mies ja voin sanoa käsi sydämellä, että en ole koskaan pystynyt olemaan 100% vain kavereita ilman minkäänlaisia romanttisia tai seksuaalisia tunteita vastakkaisn sukupuolen kanssa.

[/quote]

Mulla ei tähän mitään lisättävää, kunhan vahvistan viestin. Minäkin olen mies, tuttavapiirini on laaja eikä mullakaan ole koskaan ollut naisen kanssa 100% puhdasta ystävyyssuhdetta, johon ei liittyisi minkäänlaisia seksuaalisia tai romanttisia alavireitä.

Tämä on nykyään todella epämoderni ja vallitsevan poliittisen korrektiuden vastainen huomio, mutta empiiriset havaintoni ympäröivästä maailmasta ovat niin selvästi sitä tukevia, etten rehellisen mielin voi muuta oikein sanoakaan: mun kokemukseni mukaan nainen ja mies eivät ole keskenään "vain ystäviä" ilman, ettei asiaan liity toisen osapuolen kohdalla taka-ajatuksia.

M30

Vierailija
19/19 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

En minä tiedä, missä harhoissa mieheni elää. Hänellä kuitenkin on ikää liki 50, että jonkin verran on kokemusta ja kuulopuheita.

[/quote]

No itsekin olen kohta 49 ja en todellakaan koe ystäviäni seksuaalisesti koonnostavina. Joskus parikymppisenä tilanne olikin toinen, mutta silloin oli kaikki kiinnostavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän