Tässä taas yksi syy miksi en matkusta lentäen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031719371131_uu.shtml
Tosta puuttuu enää se, että ämmä olis alkanut oksentamaan. Jos mun on pakko lentää, niin paniikki iskee niistä toisista matkustajista eikä itse lentämisestä.
Mä en tajua miksi lennoilla myydään viinaa? Ruokajuomana ihan ok, mutta et lähetään vielä myymään sitä ja varsinkin noin pitkillä lennoilla. Mä otan mielummin vaikka koneen täyteen hampaita tekeviä vauvoja tai villejä 5 vuotiaita kuin yhtäkään humalaista.
Sitten kun koneissa lopetetaan alkoholin myynti, alan minäkin matkustaa kauemmas.
Ja tiedoksi etten tosiaankaan ole mikään absolutisti. Kyllä se siideri mullekin maistuu, mut sille on aikansa ja paikkansa ja se ei helvetti vie ole lentokone!!!
Kommentit (10)
Eiköhän tollasetkin rauhottuisi parhaiten, jos vain ei tarjoiltaisi enää ja jätettäisiin huomiotta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:33"]
Minkälainen ihminen vetää kännit lentokoneessa? Ei voi olla kauheasti järkeä päässä.
[/quote]
Jotku lentopelkoiset ottaa rohkasua ja jotku ottaa liikaa.
Ennen kun lennoilla tarjoiltiin ilmaista alkoholia, niin kaikki juopot kiskoi tietysti pään täyteen.
Millä halpislennoilla te oikein lennätte, jos alkoholi pitää ostaa? Edellisellä reissullani kaikki kuului lipun hintaan, käytävillä kiersi koko ajan mm. yksi lentoemo ballantines-pullon kanssa ja tarjosi siitä kaikille halukkaille.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:42"]
Eiköhän tollasetkin rauhottuisi parhaiten, jos vain ei tarjoiltaisi enää ja jätettäisiin huomiotta.
[/quote] niin uutisessahan sanottiin, että oli oma pullo mukana lennolla
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:59"]
Millä halpislennoilla te oikein lennätte, jos alkoholi pitää ostaa? Edellisellä reissullani kaikki kuului lipun hintaan, käytävillä kiersi koko ajan mm. yksi lentoemo ballantines-pullon kanssa ja tarjosi siitä kaikille halukkaille.
[/quote]
Tämä siis tapahtui tämän vuoden tammikuussa mannertenvälisellä lennolla Euroopan ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:59"]
[/quote]
Tämä siis tapahtui tämän vuoden tammikuussa mannertenvälisellä lennolla Euroopan ulkopuolella.
[/quote]
Kyllä tarjoillaan myös Euroopassa, esim Lufthansalla. Mutten ole kenenkään nähnyt juopuvan
Minkälainen ihminen vetää kännit lentokoneessa? Ei voi olla kauheasti järkeä päässä.