Triplarokotetuille kysymys
Jos saitte kahdesta rokotteesta jotain oireita, tuliko kolmannestakin? Olen ensi viikolla menossa kolmanteen ja edellisistä tuli oireita, varsinkin ekasta kova kuume vuorokaudeksi.
Kommentit (21)
Jokaisesta tullut aika kovat oireet.
Päänsärky, kova kuume ja yleinen heikotus. Tuntuu että jokaisesta astetta voimakkaammat reaktiot.
Kolmasti rokotettu...toivottavasti ei tule enää neljättä.
Kuume noussut jokaisesta. Pistoskohta arka. Jotenkin " hidas " olo. En osaa selittää tarkemmin.
Neljättä en enää ottaisi kirjoitti:
Jokaisesta tullut aika kovat oireet.
Päänsärky, kova kuume ja yleinen heikotus. Tuntuu että jokaisesta astetta voimakkaammat reaktiot.
Kolmasti rokotettu...toivottavasti ei tule enää neljättä.
Samaa toivon. Enkä ottaisi minäkään.
Kolmannen saaneet on ikäloppuja joille rokote ei pahemmin edes tehoa joten ei haittojakaan.
Minulla taas ei tullut ekasta mitään, ei edes pistoskohta kipeäksi. Tokasta tuli hiukan kipeäksi se kohta. Muita oireita en havainnut. Katsotaan, miten kolmosessa käy.
Ekasta tuli pahimmat oireet, toisesta ei mitään ja kolmannesta noiden väliltä. Nyt oli lämmönnousua ja päänsärkyä pari päivää. Ihan siedettävät oireet kuitenkin.
Hieman pistoskohta arka pari päivää. Sama oli miehelläkin. Ei muuta.
Ensimmäisestä tuli vähän kuumetta, toisesta ja kolmannesta ei mitään oireita.
Vain ensimmäisestä piikistä tulin kipeäksi (Astra Zeneca), toisesta ja kolmannesta ei tullut mitään (Pfizer). Nyt sain kolmannen piikin kanssa samaan aikaan influenssarokotuksen ja siltikään ei tullut mitään.
Kolmannesta meillä töissä kaikki olleet kuumessa 2-3 päivää, ei mitään valtavaa kuumetta joku 38-39 c. Vilunväreet itsellä jatkuvat vieläkin ja rokotteesta aikaa kaksi viikkoa.
Ei mitään oireita mistään. Työnantajalle tietysti kerroin että olen kuumeessa.
Ei muita oireita kuin pistoskohta vähän arka pari päivää, en yhdenkään rokotten takia ollut kipeänä. Vaikuttaa olevan hyvin yksilöllistä miten reagoi.