Ketään muut, jota väsyttää loputon naisviha netissä?
Kommentit (96)
Ei väsytä. Ei minua väsytä myöskän miesviha, poliittinen viha, uskonnollinen viha ja mielenvikainen viha vihaamisen ilosta. On itsestäänselvää, että kaikkea mahdollista, myös minun ominaisuuksia, mielipiteitä ja persoonaani, vihaavia yksilöitä on olemassa ja he käyttävät netin mahdollisuutta tuoda tunteensa julki. Ne voi hypätä yli hullujen houreina.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:16"]
Aivan pakko nyt linkittää tämä ketju tänne:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4419908/ketju/kuinkahan_paha_pysyva_arpi_mulle_jaa_naamaan_mies_loi
AP kertoo, miten mies on pahoinpidellyt, ketjussa yksikään ei hauku kaikkia miehiä. Silti ketju leimataan miesvihaketjuksi ja provoksi ja pari miesasiamiestä ryntää kertomaan, että ap on ansainnut pahoinpitelyn nalkuttamisellaan ,sekä jankkaamaan, että nainen on aina uhri. Mikä helvetti näitä muutamia oikeasti vaivaa?! Ymmärrettähän miesvihajankkaajat, että pilaatte ennen kaikkea miesten mainetta? Tuossakin ketjussa jokunen fiksu mies puolusti ap:ta, joten tokihan miesasiamiehet haukkuivat nämä vässyköiksi. Aivan käsittämätönta!
[/quote]
Asiatonta minusta. Tosin totta kai on mahdollista, että on myös provo. Ihan netin kautta on vaikea arvioida. Tietty osa jopa poliisille asti menevistä raiskausilmoista on keksittyjä. Sellaista riskiä ei ole, että poliisi haukkuisi provoksi ja se on ainut millä on oikeasti merkitystä. Miesten kohdalla hätäkeskushan voi kysellä, että ottaako mies tosiaan naiselta pataan.
Itse mies- tai naisvihaan en muistaakseni itse ole koskaan mitään kommentoinut. Se on liian subjektiivinen asia täällä tai missään muuallakaan ratkaistavaksi. Liikaa hiekkalaatikkoa.
t. 72
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:05"]Kysymys otsikossa.
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:41"]
Naisasialiitto Unionilla ei ole mitään monopolia feminismiin. Joissain asioissa olen heidän kanssaan eri mieltä, joissain samaa, mutta joka tapauksessa se, että tälläkin palstalla saa joka ikinen päivä lukea huoritteluja ja käskyjä pysyä vaan siellä nyrkin ja hellan välissä (tai niitä raiskatuksitulemistoivotuksia) ON naisvihaa.
[/quote]
Joo, raiskatuksitulemistoivotus ja huorittelu tuntuvat pahimmilta -:
[/quote]
Ja tuota huorittelua kuulee ihan kadullakin. Viimeksi olin lasten kanssa kaupungilla kun joku ääliö vain huusi perään.
[/quote]
Ja mielestäsi siis saat yhden oman kokemuksesi perusteella yleistää?
[/quote]
Missä kohtaa olen oikein yleistänyt? Onhan niitä sivistyneestikin käyttäytyviä miehiä, jotka eivät huorittele ohikulkevia, ventovieraita naisia.
[/quote]
Aivan kuten on paljon naisia jotka eivät loisi miehensä lompakolla kuin maksullinen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:20"]
Onko siis naisten arvostelu, esimerkiksi tällä palstalla mielestänne naisvihaa?
Naisia ei saa arvostella, miehiä senkin edestä? N28
[/quote]
Mielestäni molemmat ovat yhtä tuomittavia ja lisäksi typeriä. Ihan kuin kaikki naiset tai miehet olisivat keskenään samanlaisia. Itse pidän tarkasti huolen, etten hauku tai arvostele miehiä (tai naisia), yksittäisten ihmisten teot tosin saatan tuomita mutta en heidän sukupuoltaan. Minä ainakin tarkoitan naisvihalla tuota joka ketjuun ilmestyvää huutelua siitä, miten kaikki naiset ovat huoria, loisia, pihtareita jne. Toki monessa ketjussa todetaan, että miehet ovat sikoja, jos on puhe todella sikamaisesti käyttäytyvästä miehestä, mutta en ole nähnyt yhtä järjestelmällistä ja aiheeseen liittymätöntä miesten jatkuvaa solvaamista.
[/quote]
Niin eli miehet tekee sikamaisia juttuja, mutta naiset eivät esim ole loisia vaikka tietoisesti elävät miehensä lompakolla?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:30"]
Suomalainen mies on syyllinen jopa Breivikin toimintaan, jos feministejä on uskominen.
Samoin Tapanilan keissi. Haluatte lietsoa lisää miesvihaa näillä typerillä aloituksillanne?
Yhtään esimerkkiä naisvihasta ei ole koskaan esittää, aina joku oli jossain ketjussa jotain sanonut.
Naurettavaa ja läpinäkyvää feministien propagandaa.
[/quote]
Väärin, kyllä näiden ammuskelijoiden elämä on mennyt pilalle ihan naisten takia. Eikös ne miehet ihan tosissaan väittäneet, että jos naiset olis esim. kouluammuskelijoille antanut pillua niin ei ne ketään olis ammuskelleet. Samahan se on Breivikinkin kanssa, pillua kun olis ollut tarjolla niin ei olis terrosristihommat paljoa kiinnostaneet. Naisissa vika.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:20"]
Onko siis naisten arvostelu, esimerkiksi tällä palstalla mielestänne naisvihaa?
Naisia ei saa arvostella, miehiä senkin edestä? N28
[/quote]
Mielestäni molemmat ovat yhtä tuomittavia ja lisäksi typeriä. Ihan kuin kaikki naiset tai miehet olisivat keskenään samanlaisia. Itse pidän tarkasti huolen, etten hauku tai arvostele miehiä (tai naisia), yksittäisten ihmisten teot tosin saatan tuomita mutta en heidän sukupuoltaan. Minä ainakin tarkoitan naisvihalla tuota joka ketjuun ilmestyvää huutelua siitä, miten kaikki naiset ovat huoria, loisia, pihtareita jne. Toki monessa ketjussa todetaan, että miehet ovat sikoja, jos on puhe todella sikamaisesti käyttäytyvästä miehestä, mutta en ole nähnyt yhtä järjestelmällistä ja aiheeseen liittymätöntä miesten jatkuvaa solvaamista.
[/quote]
Niin eli miehet tekee sikamaisia juttuja, mutta naiset eivät esim ole loisia vaikka tietoisesti elävät miehensä lompakolla?
[/quote]
Yksittäiset miehet saattavat tehdä sikamaisia juttuja ihan kuten naisetkin, mutta eivät läheskään kaikki tee. Se nähdäänkö puolison rahoilla eläminen loisimisena, riippuu täysin pariskunnan sopimuksesta. Minä olen pitkään elättänyt miestäni ja tehnyt silti oman osani kotitöistä. Onko mieheni siis loinen? Tulen muuten loppuelämäni tienaamaan enemmän kuin matalammin koulutettu mieheni. Se on nykyään hyvinkin yleistä, että naiset käyvät töissä ja tienaavat siinä missä miehetkin, joten on todella typerää yleistää naiset loisiksi. Yhtä typerää kuin mikä tahansa yleistäminrn.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:01"]
Suomalainen mies on syyllinen jopa Breivikin toimintaan, jos feministejä on uskominen.
Samoin Tapanilan keissi. Haluatte lietsoa lisää miesvihaa näillä typerillä aloituksillanne?
Yhtään esimerkkiä naisvihasta ei ole koskaan esittää, aina joku oli jossain ketjussa jotain sanonut.
[/quote]
Väärin, kyllä näiden ammuskelijoiden elämä on mennyt pilalle ihan naisten takia. Eikös ne miehet ihan tosissaan väittäneet, että jos naiset olis esim. kouluammuskelijoille antanut pillua niin ei ne ketään olis ammuskelleet. Samahan se on Breivikinkin kanssa, pillua kun olis ollut tarjolla niin ei olis terrosristihommat paljoa kiinnostaneet. Naisissa vika.
[/quote]
Juupajuu. Missä olet moista tekstiä lukenut? Ylilaudalla?
Sen sijaan feministi saa laukoa mitä sattuu, jopa Hesarissa?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No esim. ihan sun idolin Henry Laasasen blogista :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tässä toinen:
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole sen blogia koskaan lukenut, sinä ilmeisesti olet? Miksi olet sitä lukenut?
Saadaksesi leimakirveen miesvihasi julistukseen palstalla?
Mistä miesvihasi kumpuaa?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole sen blogia koskaan lukenut, sinä ilmeisesti olet? Miksi olet sitä lukenut?
[/quote]
En mä vihaa miehiä. Mä rakastan yhtä isoa ja kahta pienempää miestä sydämeni pohjasta. Kuolisin niiden puolesta jos olis tarve. Yhtäkään miestä en vihaa. Mä halusin vaan oikaista tuon sun väärän käsityksen. Googlettamalla tulee liki ekana toi Laasasen blogi. Ei se mun vika ole. Enkä mä kyllä muuten viitti Laasasta lukea, ei kiinnosta. Sorry Henry jos oot kuulolla, ei millään pahalla!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:24"]
Kyllä sitä miesvihaakin palstalta löytyy, joskin muutaman helposti tunnistettavan kirjoittelijan laatimana. Jos haluat välttämättä tutustua tähän puoleen niin kokeilepa hakea keskusteluita, joissa esiintyy sana "lassukka" tai "laasanen". Itse lakkaan nykyään lukemasta viestiä kun bongaan yhdenkin sanan tästä listasta: mamupatja, femakko, lassukka, huora, suvakki, hyysäri, somppu, musu. Jos näitä sanoja esiintyy niin tiedän, että viestin lukeminen on jopa av - palstan mittakaavassa katsottuna ajantuhlausta. m45+ [/quote]
Puuttumatta nyt muuhun, milloin ihmeessä on ketään asiallisesti naisista kirjoittavaa kutsuttu lassukkana? Se sana tulee esiin kaikkien "jokaisen naisen tulisi antaa seksiä jokaiselle miehelle ketä häntä vain haluaa", "naisia pitäisi pystyä tilaamaan kun pizzaa ilmaiseksi seksipalvelusväeksi", "ainut mihin nainen on hyvä on pilluksi, muuten se on paska loinen"- ketjujen yhteydessä.
[/quote]
Minun (m) kokemukseni mukaan lassukaksi nimitellään kaikkia niitä miehiksi tunnustautuvia kirjoittajia, jotka lassukaksinimittelijän kanssa ovat eri mieltä. Olen joskus itse osallistunut keskusteluihin joissa miesvihaa uhkuva nimittelijä on ollut mukana ja saanut omalta osaltani kokea leimakirveen heiluvan. Ja minä en ole naisvihaaja.
Et kai tuossa yllä yrittänyt määrittää lassukaksi nimittelyä asialliseksi arvosteluksi, jonka keskusteluun osallistuva mies olisi jotekin itse ansainnut epäasiallisilla kommenteillaan? Sitä se on yhtä vähän kuin huoraksi huutelu tai femakoksi nimittely silloin, kun kirjoittaja kertoo olevansa nainen. Oli sitten asiallista tai asiatonta kirjoittelua niin sellaiseen ei pidä itse lähteä vastailemaan henkilökohtaisuuksin.
Palstalla on toki asiattomia mieskirjoittajia, joista joillakin näyttää olevan pakkomielteitä tai jotka muuten vaan provoilevat typerällä tavalla. On silti aivan eri asia vuodattaa palstalle skeidaa pyhästä vulvasta kuin esimerkiksi ottaa kantaa miesten kokemiin tasa-arvo - ongelmiin, keskustella tasa-arvopolitiikasta tai jopa teorioista, joita on esitetty parisuhteen valta-asetelman syistä ja perusteista. Tuosta jälkimmäisestä pääsee yleensä lassukaksinimittelijän kohteeksi.
Miesvihan tunnistamiseen tarvitaan ilmeisestikin mies samalla lailla kuin nainen omasta mielestään parhaiten tunnistaa naisiin kohdistuvan vihan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En mä vihaa miehiä. Mä rakastan yhtä isoa ja kahta pienempää miestä sydämeni pohjasta. Kuolisin niiden puolesta jos olis tarve. Yhtäkään miestä en vihaa. Mä halusin vaan oikaista tuon sun väärän käsityksen. Googlettamalla tulee liki ekana toi Laasasen blogi. Ei se mun vika ole. Enkä mä kyllä muuten viitti Laasasta lukea, ei kiinnosta. Sorry Henry jos oot kuulolla, ei millään pahalla!
[/quote]
Eli otat Laasasen esiin, et lue laasasen blogia, mutta leimaat kirjottajat laasasen kannattajiksi?
Kannattaisiko miettiä mitä kirjoittelee?
Feminismi on ihan yhtä paskaa kuin sovinismikin.
Sorry.
Älkää lähtekö tohon mukaan, pliis? Voidaanko pitää tämä vaan purkautumisketjuna.
Olen alkanut ymmärtää, että maailma tosiaan näyttäytyy aika erilaisena naisen silmin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:41"]
Naisasialiitto Unionilla ei ole mitään monopolia feminismiin. Joissain asioissa olen heidän kanssaan eri mieltä, joissain samaa, mutta joka tapauksessa se, että tälläkin palstalla saa joka ikinen päivä lukea huoritteluja ja käskyjä pysyä vaan siellä nyrkin ja hellan välissä (tai niitä raiskatuksitulemistoivotuksia) ON naisvihaa.
[/quote]
Joo, raiskatuksitulemistoivotus ja huorittelu tuntuvat pahimmilta -:
[/quote]
Ja tuota huorittelua kuulee ihan kadullakin. Viimeksi olin lasten kanssa kaupungilla kun joku ääliö vain huusi perään.
[/quote]
Ja mielestäsi siis saat yhden oman kokemuksesi perusteella yleistää?
[/quote]
No, minua on haukuttu julkisella paikalla monestikin huoraksi. En kyllä voi mitenkään ymmärtää, miksi nainen ei saisi puolustaa itseään, kun käytetään tällaista sanaa. Siis, siitähän on tullut jo yleissuomensana.
[/quote]
Normaali elämässä , ihan syyttä? En usko. Missä oikein asut tai missä seurassa liikut?
Monestiko olet itse nimitellyt miehiä, esim homottelemalla?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:00"]
Tasa-arvoon? Eli he myös vaativat naisilta yhtä paljon kuin miehiltä joka ikisessä asiassa? Koska sitä on tasa-arvo.
[/quote]
Kyllä. Olen esimerkiksi itse kantanut painavimmat muuttolaatikot muutossa, kantanut kaverin sohvan ylimpään kerrokseen, minulle ei ole ikinä tarjottu yhtään juomaa baarissa, elätän itseni ja mieheni jne. Ylipäätään kohtelemme toisiamme lähinnä ihmisinä, emmekä erottele loispihtarihuoria ja elättäjämiehiä kuten tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:02"]
Feminismi on ihan yhtä paskaa kuin sovinismikin.
Sorry.
[/quote]
Näin on. Rakkikoiria molemmat ääripäät. Ihmettelen millainen on normi av-mamman arki, jos joka paikassa vihataan ja huoritellaan?
Aivan pakko nyt linkittää tämä ketju tänne:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4419908/ketju/kuinkahan_paha_pysyva_arpi_mulle_jaa_naamaan_mies_loi
AP kertoo, miten mies on pahoinpidellyt, ketjussa yksikään ei hauku kaikkia miehiä. Silti ketju leimataan miesvihaketjuksi ja provoksi ja pari miesasiamiestä ryntää kertomaan, että ap on ansainnut pahoinpitelyn nalkuttamisellaan ,sekä jankkaamaan, että nainen on aina uhri. Mikä helvetti näitä muutamia oikeasti vaivaa?! Ymmärrettähän miesvihajankkaajat, että pilaatte ennen kaikkea miesten mainetta? Tuossakin ketjussa jokunen fiksu mies puolusti ap:ta, joten tokihan miesasiamiehet haukkuivat nämä vässyköiksi. Aivan käsittämätönta!