Liian voimakas fyysinen vetovoima! Mitä tehdä?!
Onko kellään antaa vinkkejä mitä tehdä kun tuntee liian voimakasta vetoa epäsopivaan henkilöön? Vetovoima on molemminpuolista, mutta mitään ei saa tapahtua. Välttely ei onnistu, ja ajatus kielletystä hedelmästä ei mitenkään erityisesti auta hillitsemään tätä tilannetta.
Voiko ajatuksilla tai mielikuvaharjoituksilla suitsia houkutusta? Vai pitääkö nostaa kissa pöydälle toisen osapuolen kanssa ja sanoa suoraan, että näin ei voi jatkua?
Kommentit (18)
Kuulostaa, että henkilö on juuri sopiva ja oikea. Antaa palaa vaan.
Aikuiseksi kasvaminen auttaa. Silloin ei tarvitse toteuttaa jokaista mielihalua, kuten haarukan työntämistä pistorasiaan.
Jaaha. Jännän viemää. Se tavallinen tarina.
Älä ainakaan etene asian kanssa jos haluat säilyttää mielenterveytesi. Itse annoin houkutuksen viedä tiettyyn pisteeseen asti ja nyt kärsin, kun jutulla ei koskaan ollutkaan mitään tulevaisuutta. Parempi lopettaa heti kättelyssä jos tietää, ettei se voi johtaa mihinkään hyvään. Tsemppiä!
Ei muuta kun nusasette kunnolla niin kyllä se hetkeksi helpottaa.
Välttely toimii mainiosti, melkein olin päässyt siitä yli kun törmäsimme taas 1,5 vuoden jälkeen. Välttely jatkuu molempien taholta ja jopa pakko tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mitä sitten vaikka perheet särkyy, kunhan saa naiskenneltua ketä lystää. Miksi tuollaiset ei pysy sinkkuna?
Kissan pöydälle nostaminen on riski - se on kuitenkin molemminpuolisen vetovoiman tunnustamista ääneen. Se saattaa tehdä kieltäytymisestä jopa vaikeampaa. Ja miksi se lankeaminen on kiellettyä? Itse kokisin parisuhteessa olevana tuollaisen vaikeasti hallittavan vetovoiman tunnustamisen pettämisenä. Ajatuksilleen ei mitään voi, mutta ei niitä pidä mennä kohteelle myöntämään. Jos on pakko jonkun kanssa asiaa puida niin oman kumppanin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sopiva joo, mutta mihin… Paria meistä ei ikinä tulisi, vaikka fyysisellä tasolla ilma väreilee sähköä kun satutaan samaan tilaan.
Tämä ei ole mikään uusi juttu, ei vaan tule yhtään helpommaksi ajan myötä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva joo, mutta mihin… Paria meistä ei ikinä tulisi, vaikka fyysisellä tasolla ilma väreilee sähköä kun satutaan samaan tilaan.
Välttele, kunnes himo menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiseksi kasvaminen auttaa. Silloin ei tarvitse toteuttaa jokaista mielihalua, kuten haarukan työntämistä pistorasiaan.
Olen itse aikuinen. Minulta jäi tämä lapsena kokeilematta. Ajattelen tätä joka päivä. Vanhainkodissa aion kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se että en pysty välttelemään, tai ainakin herättäisi suurta kummastusta jos alkaisin vältellä kyseistä henkilöä. Ei tämä ole mennyt ohi tähänkään mennessä vaikka yrittänyt olen, ei ole edes laantunut yhtään.
Ja sitten kun se toinen vielä kaataa bensaa liekkeihin sitä enemmän mitä viileämpi yritän olla häntä kohtaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se että en pysty välttelemään, tai ainakin herättäisi suurta kummastusta jos alkaisin vältellä kyseistä henkilöä. Ei tämä ole mennyt ohi tähänkään mennessä vaikka yrittänyt olen, ei ole edes laantunut yhtään.
Ja sitten kun se toinen vielä kaataa bensaa liekkeihin sitä enemmän mitä viileämpi yritän olla häntä kohtaan…
Kuulostaa pelurilta. Nauttii siitä, että saa sinut sekaisin. Ei tuossa ole muuta keinoa kuin ottaa etäisyyttä.
Kyllä te olette hulluja. Alan uskomaan evoluutioon.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla käväisin Kuopion uudessa uimahallissa. Viereiseen suihkuun sattui ihan jumalaisen komea nuori mies. Ei kauhean pitkä, ihan täydellinen ulkomuoto, urheilullinen, juuri salilta tullut (ei muodottomaksi paisunut, vaan juuri ihanan atleettinen), täysin sheivattu kroppa, slurps mitkä rintalihakset, selkä ja pakaran kaaret, niin ja kaiken kruununa tietty niiin houkuttava meisseli ja söpöt pallukat!!!
Aika homoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pelurilta. Nauttii siitä, että saa sinut sekaisin. Ei tuossa ole muuta keinoa kuin ottaa etäisyyttä.
Jotenkin toivoin että henkinen etäisyys riittäis, jos lakkaisin haluamasta ajattelemalla että hän vaan pelaa. Mut ei se taida.
Eilen illalla käväisin Kuopion uudessa uimahallissa. Viereiseen suihkuun sattui ihan jumalaisen komea nuori mies. Ei kauhean pitkä, ihan täydellinen ulkomuoto, urheilullinen, juuri salilta tullut (ei muodottomaksi paisunut, vaan juuri ihanan atleettinen), täysin sheivattu kroppa, slurps mitkä rintalihakset, selkä ja pakaran kaaret, niin ja kaiken kruununa tietty niiin houkuttava meisseli ja söpöt pallukat!!!