Suihin käsillä, vai ilman?
Kommentit (19)
Meillä "joudun" ottamaan ilman käsiä, koska useimmiten käteni on sidottu tai kahlittu selkäni taakse. Tällöin kun mies vaatii suihinottoa, niin eipä ole vaihtoehtoja. Toinen tapa on että minä olen kiinnitettynä käsistä ja jaloista sänkyyn suurengas suussani, jolloin mies voi laueta suuhuni, ilman että voin sitä edes estää. Yleensä nai rintojen väliin, mutta laukeaa suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Meillä "joudun" ottamaan ilman käsiä, koska useimmiten käteni on sidottu tai kahlittu selkäni taakse. Tällöin kun mies vaatii suihinottoa, niin eipä ole vaihtoehtoja. Toinen tapa on että minä olen kiinnitettynä käsistä ja jaloista sänkyyn suurengas suussani, jolloin mies voi laueta suuhuni, ilman että voin sitä edes estää. Yleensä nai rintojen väliin, mutta laukeaa suuhuni.
Rakastuin sinuun 💦
Paremmalta se tuntuu kun puristaa kunnolla kullin vartta ja runkkaa samalla kun imee. Jos syväkurkuttaa silloin ei tietenkään käytä käsiä. Kaikki suihinotto tuntuu hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin sinuun 💦
Kiitos, sitten minulla onkin ainakin kaksi rakastajaa, koska mieheni sanoo samaa 😳
Käsien kanssa on hyvä, mutta kun nainen huomaa huipun lähestyvän, parempi on jättää kädet pois, ja alkaa painella huulia ns. pohjaan asti ja antaa miehen laueta viimeistään siihen kun nuppi painuu tiukan nielun hierontaan.
Vaimolla sen verran pienet kädet, että molemmat mahtuvat varrelle. Kyllä siihen päälle kun vielä imee päätä niin tekee hyvää.
Kunnon kurkkunainnissa kädet on vain tiellä.
Käsien kans on sellaista runkkailuräpeltämistä.
Alkuun ei mitään väliä, mutta tuntuu paremmalta, jos se kliimaksi hoidetaan suulla. Ihan paras on edestakainen liike nielussa ja siihen laukeaminen.
Vierailija kirjoitti:
Autoseksissä kyllä. Mies tulee nopeammin.
Rouva.
Oma vai vieras?
Utelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoseksissä kyllä. Mies tulee nopeammin.
Rouva.Oma vai vieras?
Utelija
Ei oma.
Rouva
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on sitä jotakin. Itse asiassa vähän pervoa, mutta enpä minä ketään sellaiseen pakota. Hur.
Ilman käsiä. Käsien kanssa useimmiten jarruttelua. Kun mennään, niin mennään.
Parasta on kun nainen hyväilee miehen anusta ja työntää sormen sinne huipun lähestyessä.
Toisella kädellä voi vaikka puristella ja kynsiä pakaraa.
Kädet ehdottomasti mukaan suikkariin.
Tässäkin voidaan todeta, että toisen hyvä nainen on toiselle todella huono.
Olen saanut hyviä suihinottoja sekä että.
Toki on myös tunnustettava että olen saanut myös suihinottoja joista ei juuri kerrottavaa jää
Ap vastaa:
Noin sadalta naiselta saatu suihinottoja ja sen perusteella kaikki, ilman käsiä ottaneet ovat kärkipäässä.
Varsinkin syväkurkuttajat. Käsien kera on huonompaa, kuin itse runkkailisi.