Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunka pitkän seksittömyyden jälkeen eroaisit?

Vierailija
17.03.2015 |

Jos lapsia?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:57"]

Hyvä kysymys. Samaa olen miettinyt, pari kuukauttakin on jo ajanut minut seinähulluksi. Tässä tapauksessa miestä ei seksi kiinnosta, ei kuulemma ole kiinnostanut muidenkaan naisten kanssa. Miksi jäisin tällaiseen suhteeseen kun maailmassa on normaalejakin miehiä. Olisin jo lähtenyt ilman yhteistä lasta.

[/quote]

Mun maailmassa normaaleja miehiä on just ne joita ei seksi naisen kanssa kiinnosta. :)

Vierailija
22/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteen seksittömyys johtuu mun omista terveysongelmista niin en eroa sen takia. Heti kun lääkäri antaa luvan käyn kultani kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:50"]100 vuotta. Elämässä on tärkeimpiäkin asioita kuin seksi. [/quote] Tämä :) uskon että useimmat aikuiset ihmiset ovat tätä mieltä. Seksi oli elämän sisältö ja parisuhteen tärkein ominaisuus suunnilleen 15-25 vuotiaana.

[/quote]

Varmaan seksikeskeisyys ja lapselliset kuvitelmat seksistä. Monille se on vain suorittamista

Tosiasiassa seksi on paljon parempaa, kun ikää tulee lisää ja osaa olla sinut itsensä ja toisen kanssa. 

Vierailija
24/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 07:50"]100 vuotta. Elämässä on tärkeimpiäkin asioita kuin seksi. [/quote] Tämä :) uskon että useimmat aikuiset ihmiset ovat tätä mieltä. Seksi oli elämän sisältö ja parisuhteen tärkein ominaisuus suunnilleen 15-25 vuotiaana. [/quote] minä sain seksiä vasta yli 20--vuotiaana ekan kerran. Pitäisikö mun miekestänne olla loppuikäni ilman? Ap

[/quote]

Olet aika lapsellinen

Vierailija
25/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:20"]minä sain seksiä vasta yli 20--vuotiaana ekan kerran. Pitäisikö mun miekestänne olla loppuikäni ilman? Ap[/quote]

Ei, mutta moni ihminen on valmis tinkimään seksistä rajustikin keski-iässä. Jos kysyt mitä mieltä ihmiset ovat ja he kertova, ei se sitä tarkoita että kukaan käskisi sinua tekemään niin. Jos seksi on sinulle tärkein asia, sitten vain lähdet ja valikoit miehen, jolla haluja riittää. Se on helppoa niin päin, koska keskimäärin miehet ovat paljon halukkaampia ja suoraviivaisempia.

Vierailija
26/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt seksittömyys tunnu olevan se ongelma. Mies on sanonut ettet viehätä häntä enää fyysisesti etkä myöskään ihmisenä. Ei mua ainakaan edes haluttaisi seksi ihmisen kanssa joka on mulle noin sanonut.

Vierailija
27/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:45"]Ei tässä nyt seksittömyys tunnu olevan se ongelma. Mies on sanonut ettet viehätä häntä enää fyysisesti etkä myöskään ihmisenä. Ei mua ainakaan edes haluttaisi seksi ihmisen kanssa joka on mulle noin sanonut.
[/quote] no siitä on vuosia aikaa. Miehen mielestä mun ei pitäisi enää vedota siihen, kun kriiseilen huonoa itsetuntoani. Ap

Vierailija
28/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi sopia, että hakee seksiä muualta jos tarpeet kovin erilaiset. Seksihän on kuitenkin vain seksiä.

Vierailija
29/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tajusin nyt, mikä todellinen ongelma on: vaikka tilanne olisikin parantunut, eikä mies enää pitäisi minua täysin epähaluttavana, en ole päässyt yli niistä vanhoista sanomisista ja siksi kaipaan jatkuvaa vakuuttelua seksin muodossa. Epähaluttavuus silloin oli omaakin syytäni, kun en viitsinyt panostaa suhteeseen. Ap

Vierailija
30/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jatkaa yhdessäoloa, jollet viehätä miestäsi persoonana? On vain yksi elämä. Teille kummallekin saattaa olla jossakin joku, joka viehättyy ja viehättää.

Vierailija
32/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä ollut tilanne välillä niinkin päin, että minä en kestä miestä. Mutta en sanonut sitä sille. En baim haluaisi nöyryyttää itseäni yrittämällä jotain, jos teenkin kaiken turhaan. Ap

Vierailija
33/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:20"]minä sain seksiä vasta yli 20--vuotiaana ekan kerran. Pitäisikö mun miekestänne olla loppuikäni ilman? Ap[/quote]

Ei, mutta moni ihminen on valmis tinkimään seksistä rajustikin keski-iässä. Jos kysyt mitä mieltä ihmiset ovat ja he kertova, ei se sitä tarkoita että kukaan käskisi sinua tekemään niin. Jos seksi on sinulle tärkein asia, sitten vain lähdet ja valikoit miehen, jolla haluja riittää. Se on helppoa niin päin, koska keskimäärin miehet ovat paljon halukkaampia ja suoraviivaisempia.

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa. keski-iässä seksi nousee uudelleen tärkeämmäksi, kun pikkulapsivuodet on ohitettu. Ja silloin seksi on upeeta.

Nykyisin puhutaan paljon enemmän miesten haluttomuudesta kuin naisten. Monet aikuiset naiset toivoisi enemmän seksiä. Ihan nuorilla asia on toisin. Mies on hormonien vieävissä eikä nuori nainen ole vielä kunnolla löytänyt omaa seksuaalisuuttaan

Vierailija
34/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä 54. Mulla se löytäminen tapahtui kun lapsiluku tuli täyteen. Kun samalla luovuin hormonaalisesta ehkäisystä ja toivuin tosi nopeasti luomusynnytyksestä. Ap

Vierailija
35/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen ollaan oltu kerran yhdynnässä (2kk synnytyksestä), lapsi nyt 2v. Miestä kuulema häiritsee ajatus siitä että pillusta on tullut ulos lapsi, tahtoisi vaan perseseksiä josta minä taas en syty.

Vierailija
36/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk, jos tuossa ajassa ei tulisi mitään parannusta tilanteeseen. Sillä, olidiko lapsia, ei ole minulle merkitystä.

Vierailija
37/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:33"]

Synnytyksen jälkeen ollaan oltu kerran yhdynnässä (2kk synnytyksestä), lapsi nyt 2v. Miestä kuulema häiritsee ajatus siitä että pillusta on tullut ulos lapsi, tahtoisi vaan perseseksiä josta minä taas en syty.

[/quote]

Kypsymätön mies. Ei ole normaalia. Tietenkin lapset tulee sieltä mistä ne siemenet sisään menee!

Vierailija
38/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta puolentoista vuoden suhde ja mietin eroa seksin takia. Alussa sitä oli paljon ja se oli hyvää, nykyään pikainen sisään-ulos-toimitus pari kertaa kuukaudessa. Ja ikää molemmilla tosiaan vasta 25, en halua elää loppuelämääni suhteessa jossa seksi on toiselle noin kamalaa pakkopullaa.

Ja ei, en ole lihonut tai rumentunut suhteen aikana, mies sen sijaan on ja silti haluan häntä. Harmi ettei tunne ole molemminpuolinen-

Vierailija
39/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:39"]

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa. keski-iässä seksi nousee uudelleen tärkeämmäksi, kun pikkulapsivuodet on ohitettu. Ja silloin seksi on upeeta.

Nykyisin puhutaan paljon enemmän miesten haluttomuudesta kuin naisten. Monet aikuiset naiset toivoisi enemmän seksiä. Ihan nuorilla asia on toisin. Mies on hormonien vieävissä eikä nuori nainen ole vielä kunnolla löytänyt omaa seksuaalisuuttaan

[/quote]

Kenelle on kenelle ei. Monella seksi keski-iässä jää pois ja syitä on useita kuivuus/limakalvo-ongelmat, ylipaino/ulkonäkökriisit ja erektio-ongelmat.

On totta, että monet naiset löytävät seksuaalisuutensa vasta keski-iässä. Toisaalta monet miehet menettävät sen. Toisille tulee itsetunto ongelmia ulkonäön tai seisokin epävarmuuden vuoksi. Monet miehet ovat yksinkertaiseti kyllästyneet koko touhuun sillä välin kun naiset ovat etsineet seksuaalisuuttaan. Itseään häpeilevä, epävarma ja estoinen kun usein haukkuu toisen pervoksi.

Ei voi kuin todeta, että luonto on ihmeellisen hyvin järjestänyt sen, että harvoin ollaan yhtä aikaan kiimassa. Kai me muuten naitais ittemme hengiltä :)

Vierailija
40/63 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:20"]Ei voi kuin todeta, että luonto on ihmeellisen hyvin järjestänyt sen, että harvoin ollaan yhtä aikaan kiimassa. Kai me muuten naitais ittemme hengiltä :)[/quote]

Ei välttämättä. Kääpiösimpansseilla asia on noin. Niiden laumoissa kaikki naivat kaikkia ja valtapelit hoidetaan muilla keinoin. Mutta ei se kovin kivaa ole, seksi olisi silloin tunnetasolla sama juttu kuin viaton small talk nyt. Ei siihen sisältyisi viettelyn jännitystä, saamisen, antamisen ja kelpaamisen tunteita ja muuta sellaista, joita ihmisillä liittyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi