Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko te mummelit olette lähettäneet joulukortit?

Vierailija
11.12.2021 |

Me kun on teille NIIN tärkeitä 😆

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa sitä paniikkia, kun tädit saa joulukortin joltain, jolle ei lähetetty. Tulee kiire viedä se postiluukkuun vaikka aattona.

Vierailija
2/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moniin vuosiin joulukortteja lähetelleyt. Aiemmin joitakin sähköisiä kortteja lähettelin, nykyisin toivotetaan joulut ja muut toivotukset älypuhelimella. Just ostin uuden viimeistä mallia olevan luurin.

N71 plus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä paniikkia, kun tädit saa joulukortin joltain, jolle ei lähetetty. Tulee kiire viedä se postiluukkuun vaikka aattona.

Älä kirjoita täyttä paskaa.

Vierailija
4/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sen aika on? Aion lähettää vain sähköpostilla parille ihmiselle. Jouluna sitten joillekin kännykällä.

Vierailija
5/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosiin lähetetty. Älykännykällä GIF -toivotuksia tai soitan läheisimmille joulun toivotukset. Ainoa elossa oleva tätini 90v tekee samoin kuin minä, joka olen hieman nuorempi alle 80v. Tädillä on myös älykännykkä.

Vierailija
6/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitkähkö, leveäharteinen mies, jaNyt äitin hemmoteltu pikku kullannuppu pistää tutin suuhun, on jo nukkumaanmenoaika. T. Pena

Vierailija
7/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähetetty on, tänään vein postiin. Muutaman ylimääräisen askartelin just sen varalle että olen unohtanut jonkun joka muistaa minua. Hyvää joulua! Mummi 57v

Vierailija
8/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mummun murua . Oletpa herttainen, kun kysyt. Ihanaa joulun aikaa sinulle, halit. 

9/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäraja on mummelille? Vai voiko se olla lapsetonkin naisihminen kunhan on pieni, pyöreä ja harmaahapsinen? Vai kelpaako nuorekas viiskymppinen, jolla on lapsenlapsia? Kun nämä tiedän, voin vastata, nyt kun en tiedä olenko mummeli.

Vierailija
10/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, ettei ap ole paljon kirjoitellut😅

Mutta asiaan, lähetän kortteja vain niille, kenellä on ainoastaan lankapuhelin.

Muut saavat joulutervehdyksiä erilaisina sähköisinä viesteinä.

T. Mummeli 72 v

Vierailija
11/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5697 kirjoitti:

Mikä ikäraja on mummelille

Minä olen 42-vuotias juuri ekan lapsenlapsen saanut . Joulukortteja teen, mutta koska SUomen posti ei oikein toimi, laitan vain heille kortit joille saan sen joulumuistamisen kanssa. Muille soitan joulutervehdyksen. Nämä puhelut ovat tärkeä osa jouluani.

Vierailija
12/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortti?Mikä se on ?

Vierailija
13/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt kortit parhaille ystävilleni ja lähisukulaisille, koska en halua huitaista vain tylsää puhelinviestiä. Aloittajalle en lähettäisi mitään!

Vierailija
14/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina lähti. Aika ajoissa, mutta muutin itse, niin uus osote korttien mukana.

Vierailija
15/15 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa tai tekstarilla lähetetty hyvän joulun toivotus on sama kun ei mitään. En siis vaivaudu edes sitä tekemään. Kortteja lähettelin ennen. Ikävää että se perinne on kuolemassa. Meillä joulukortit on ollut osa joulukoristelua. Silloin kun niitä vielä tuli. Koska tiedän etteivät juuri muut kuin minä kortteja arvosta, en enää niitä viitsi lähettää.