Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon stalkkerista?

Vierailija
17.03.2015 |

On jo vuoden vainonnut muo, sairas ihminen, saa ihme kohtauksia ja sanoo tappavansa itsensä ellen ala seurustella hänen kanssaan. On myös erittäin omituinen muutenkin; elämäänsä ei tunnu sisältyvän muuta kuin viina, bdsm-fetissinsä (puhuu kaikkia hirveyksiä kuinka alistaisi minua, hyi hitto) ja seksi. Ahdistelee puhelimitse ja netin kautta suurimmiltaosin, mutta on saanut jostain osoitteeni yms tietoonsa.. Ahdistaa hirveästi!! Mitä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vähän hölmö, mutta on hirvee tilanne, kun joku stalkkaa oikeesti. Seuraa sun jokaista liikettä ja jättää jälkiä itsestään. Hyi.

Vierailija
22/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:06"]Ei saa vastata mihinkään yhteydenottoihin. Poliisi ei tee mitään asialle. Mulla oli vainoaja, joka pahimmillaan lähetti reilut 400 viestiä päivän aikana, soitteli, lähetteli kirjeitä, soitti työpaikalle, soitti ovisummeria, uhkasi räjäyttää mun auton yms.
Loppui kun pari tuttua miestä kävi vähän keskustelemassa ja ei niillä sormilla ois paljon tekstareita naputeltu enää sen käynnin jälkeen muutenkaan.
[/quote] Ohoh :o
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä kommentoin että nuo ovat häiriintyneitä,

laajennettunlähestymiskileto ei välttämättä tehoa, koira mukaan

kauppakeskukseen ja vaikkapa postitalollekin, heikosti tälläisen käy koska

sellaisella otuksellamei ole tulevaisuutta.piste.

hami4

Vierailija
24/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsenko vielä että mies on minua huomattavasti vanhempi ja sanoo "pitävänsä nuorista naisista".. Hyi että....
Ap

Vierailija
25/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä kommentoin että nuo ovat häiriintyneitä, laajennettulähestymiskileto ei välttämättä tehoa, koirat mukaan kauppakeskukseen ja vaikkapa postitalollekin, heikosti tälläisen käy koska sellaisella otuksellamme ei ole tulevaisuutta.piste. hami4

Vierailija
26/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskiellon rikkomisesta saa sakkoja. Kyllä se yleensä jossain vaiheessa alkaa kiinnostamaan paljonko harrastus maksaa. Kyllä ne poliisit sen henkilöllisyyden selvittää.

Vierailija
27/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:12"]

Mainitsenko vielä että mies on minua huomattavasti vanhempi ja sanoo "pitävänsä nuorista naisista".. Hyi että.... Ap

[/quote]

Et, mutta mitä se tähän kuuluu? Jos olet alaikäinen tai sinulla on esim. virkaholhooja, ko. tahot voivat tehdä rikosulmoituksen puolestasi (jos et itse kykene).

Vierailija
28/30 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on hiv. Ja että sylkäiset sen naamaan mikäli se tulee lähellekään sua.

Lähestymiskielto myös.

Vierailija
29/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule auta, vaikkei vastaisi. Tyhmyys ei parane, se on synnynnäistä. Pane sen idiootin perään joku vanha ja ruma ämmä, joka sitä himoitsee, niin eiköhän tunne miten on kiva ja ihanaa on olla haluttu.

Vierailija
30/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mihinkään. Ilmoita poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi