Miten pääsen eroon stalkkerista?
On jo vuoden vainonnut muo, sairas ihminen, saa ihme kohtauksia ja sanoo tappavansa itsensä ellen ala seurustella hänen kanssaan. On myös erittäin omituinen muutenkin; elämäänsä ei tunnu sisältyvän muuta kuin viina, bdsm-fetissinsä (puhuu kaikkia hirveyksiä kuinka alistaisi minua, hyi hitto) ja seksi. Ahdistelee puhelimitse ja netin kautta suurimmiltaosin, mutta on saanut jostain osoitteeni yms tietoonsa.. Ahdistaa hirveästi!! Mitä teen?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:06"]Ei saa vastata mihinkään yhteydenottoihin. Poliisi ei tee mitään asialle. Mulla oli vainoaja, joka pahimmillaan lähetti reilut 400 viestiä päivän aikana, soitteli, lähetteli kirjeitä, soitti työpaikalle, soitti ovisummeria, uhkasi räjäyttää mun auton yms.
Loppui kun pari tuttua miestä kävi vähän keskustelemassa ja ei niillä sormilla ois paljon tekstareita naputeltu enää sen käynnin jälkeen muutenkaan.
[/quote] Ohoh :o
Ap
miehenä kommentoin että nuo ovat häiriintyneitä,
laajennettunlähestymiskileto ei välttämättä tehoa, koira mukaan
kauppakeskukseen ja vaikkapa postitalollekin, heikosti tälläisen käy koska
sellaisella otuksellamei ole tulevaisuutta.piste.
hami4
Mainitsenko vielä että mies on minua huomattavasti vanhempi ja sanoo "pitävänsä nuorista naisista".. Hyi että....
Ap
miehenä kommentoin että nuo ovat häiriintyneitä, laajennettulähestymiskileto ei välttämättä tehoa, koirat mukaan kauppakeskukseen ja vaikkapa postitalollekin, heikosti tälläisen käy koska sellaisella otuksellamme ei ole tulevaisuutta.piste. hami4
Lähestymiskiellon rikkomisesta saa sakkoja. Kyllä se yleensä jossain vaiheessa alkaa kiinnostamaan paljonko harrastus maksaa. Kyllä ne poliisit sen henkilöllisyyden selvittää.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:12"]
Mainitsenko vielä että mies on minua huomattavasti vanhempi ja sanoo "pitävänsä nuorista naisista".. Hyi että.... Ap
[/quote]
Et, mutta mitä se tähän kuuluu? Jos olet alaikäinen tai sinulla on esim. virkaholhooja, ko. tahot voivat tehdä rikosulmoituksen puolestasi (jos et itse kykene).
Sano että sulla on hiv. Ja että sylkäiset sen naamaan mikäli se tulee lähellekään sua.
Lähestymiskielto myös.
Ei se kuule auta, vaikkei vastaisi. Tyhmyys ei parane, se on synnynnäistä. Pane sen idiootin perään joku vanha ja ruma ämmä, joka sitä himoitsee, niin eiköhän tunne miten on kiva ja ihanaa on olla haluttu.
Älä vastaa mihinkään. Ilmoita poliisille.
Ap on vähän hölmö, mutta on hirvee tilanne, kun joku stalkkaa oikeesti. Seuraa sun jokaista liikettä ja jättää jälkiä itsestään. Hyi.