Oletteko joutuneet suomalaisten miesten negatiivisen arvostelun kohteeksi?
Onko kukaan muu törmännyt tähän, että täysin tuntemattomat miehet alkavat arvostelemaan ulkonäköänne? Yleensä alkoholilla on tähän vaikutusta. Mä en tiedä onko tää yleismaailmallinen ilmiö, että voidaan tulla sanomaan suht törkeitäkin asioita päin naamaa tai sitten puhutaan pienen välimatkan päästä, että kohde varmasti kuulee. Mä ihmettelen, että miksi! Miksi halutaan pahoittaa toisen mieli? Kyse 20-30v miehistä. Olen neljästi-viidesti joutunut kestämään täysin asiatonta arvostelua, enkä tajua miksi joudun kohteeksi! En vain voisi ikinä kuvitella, että arvostelisin samalla tavoin vastakkaisen sukupuolen edustajia, joita en tunne tai tiedä. Kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne tänne, mikäli niitä on.
Kommentit (23)
Kyllä juurikin niin että vähän matkan päästä kovaan ääneen arvostellaan että toinen varmasti kuuleee. No itse teen nykyisin samaa miehistä ,että no problems :D
Suomalaisten haukkumista sain osakseni ensimmäisen kerran ylipainoisena 14 vuotiaana. Olin Helsingin Rautatientorilla matkalla koulusta kotiin, kun joukko isä-ikäisiä suomimiehiä käveli vastaan. Yksi huudahti että "Katokku toi nuori likka vyöryy eteenpäin, koko maa tärisee", ja päälle koko porukan hörönaurut. En todellakaan ollut niin ylipainoinen, ja keski-ikää lähestyviltä miehiltä teini-ikäiselle tytölle mielestäni todella ilkeää.
Nyt aikuisiällä haukkumiset tapahtuvat enimmäkseen juottoloissa. En halua tehdä tuttavuutta/tanssia/lähteä kotiin miehen kanssa, niin mies haukkuu joko rumaksi tai lihavaksi, jotkut kummaksikin, ja lähtee omille teilleen. En nykyään ole ylipainoinen.
Kyl maar. Herätän aina tunteita laidasta laitaan, mihin ikinä menenkin :( Naisilla varsinkin, mikä on todella outoa. Jos ei muuta, niin ollaan kuin myrkyn niellyt jopa nyrpistellään. Olen mielestäni ihan tavallinen. Käytän hajuvettä, liekö ne näitä hieltä ja paskalta haisevia "tuoksuyliherkkiä" >:D