En ole raskaana!! :D :3 :> T. 17v
Skitsosin koko viikonlopun, koska oksensin pari kertaa ihan ykskaks, rinnat arasti, mielihalut olivat ihan järkyttäviä ja mielialat heittelivät laidasta laitaan, vatsaa nipisteli yms yms.
Tein sit tänään raskaustestin ja olin oksentaa ahdistuksesta ja jännityksestä ja kaikesta. Katsoin sekuntikellosta sen 5min odotusajan ja viimeisen 15s aikana silmissä vilisi "tässäkö se oli, mun elämän vikat 15s" ja hädintuskin pystyin kävelemään vessaan katsomaan testiä.
Ja testi oli negatiivinen! <3 <3 <3
Ostin useamman pakkauksen testejä ( :'D ) ja teen huomenna aamusta uuden ja sit vielä ensviikon loppuviikosta, koska menkkojen pitäis alkaa sen vkl jälkeen ja tottakai, jos menkat ei ala.
Ehkäisynä e-pillerit ja en juo, tai polta koskaan, en ole edes kokeillut kumpaakaan ikinä ja otan pillerit tunnin sisään aina, vaikkeivat olekkaan minipillereitä tms. Silti noi viime viikonlopun oireet laitto skitsoon.
Onnitelkaa tai jotain sen johdosta, etten ole raskaana? :D Olen niiin iloinen just nyt <3 Haluan lapsia sitten joskus, muttei ihan vielä <3 Ensin koulut läpi ja työpaikka ja töissä niin pitkään, että on varaakin perustaa perhe (koska en luota Suomen talouteen siinä määrin, että voisin tehdä lapsen ja elää tukien varassa, niitä leikataan koko ajan jne, joten harkitsen perheen perustamista vasta, kun minulla on oikeasti varaa elättää lapsi aikuiseksi asti ilman tukia) <3
Kommentit (37)
Ei se mistään sun tukiaisista ole kiinni, vaan siitä miten osaat talouttasi hoitaa. Toivottavasti olisitkin ollut raskaana ja toivottavasti tulet raskaaksi hyvin piankin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:35"]Niin että suunnilleen 2 viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta tai loppumisesta ja sä teet jo testejä :D :D
[/quote]
Joo! :D Luitko mun oireet miksi tein? Tiedän, ettei välttämättä näy vielä testeissä, mutta mielenrauha on kiva. Testaan vielä ensviikosta ja uudestaan jos menkkoja ei kuulu :)
ap
[/quote]
Ei, ei noin ettei välttämättä näy. Vaan ei TODELLAKAAN näy!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:38"]Ei se mistään sun tukiaisista ole kiinni, vaan siitä miten osaat talouttasi hoitaa. Toivottavasti olisitkin ollut raskaana ja toivottavasti tulet raskaaksi hyvin piankin.
[/quote]
Haluaisin silti perustaa perheen vasta, kun rahasta ei ole huolta :) Osaan kyllä hoitaa raha-asiani.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:35"]Niin että suunnilleen 2 viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta tai loppumisesta ja sä teet jo testejä :D :D
[/quote]
Joo! :D Luitko mun oireet miksi tein? Tiedän, ettei välttämättä näy vielä testeissä, mutta mielenrauha on kiva. Testaan vielä ensviikosta ja uudestaan jos menkkoja ei kuulu :)
ap
[/quote]
Ei, ei noin ettei välttämättä näy. Vaan ei TODELLAKAAN näy!
[/quote]
:'D Apua. Palataan asiaan ensiviikolla. Oireet kuitenkin katosivat sunnuntain jälkeen.
ap
Sä voit olla raskaana ku ei sen kuuluiskaa viel näkyy testissä jos oot
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:44"]Sä voit olla raskaana ku ei sen kuuluiskaa viel näkyy testissä jos oot
[/quote]
No kummiskin
a. poikaysyävä ei ole tullut sisälle
b. en ole unohtanut ainuttakaan pilleriä ja olen ottanut ne aina samaan aikaan
c. en polta, tai juo, mitkä kummatkin heikentää ehkäisytehoa
Tulen ensiviikosta, mahdollisesti vkl, kertomaan mitä testit silloin ilmoittavat! :)
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:44"]Sä voit olla raskaana ku ei sen kuuluiskaa viel näkyy testissä jos oot [/quote] No kummiskin a. poikaysyävä ei ole tullut sisälle b. en ole unohtanut ainuttakaan pilleriä ja olen ottanut ne aina samaan aikaan c. en polta, tai juo, mitkä kummatkin heikentää ehkäisytehoa Tulen ensiviikosta, mahdollisesti vkl, kertomaan mitä testit silloin ilmoittavat! :) ap
[/quote]Testaa ja tule kertomaan pääsiäisen jälkeen.
Jos vaikka menisit takas sinne teinipalstalle kertomaa ne uutises.
Ap
No onhan toi toiminta vastuullisempaa kuin about puolella av-mammoista. Propsit siitä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:59"]No onhan toi toiminta vastuullisempaa kuin about puolella av-mammoista. Propsit siitä.
[/quote]
Kiitos! :)
Nro.22, tarkoitatko demiä?
ap
Noi oireet voi johtua pillereistäkin. Mulla ne aiheutti satunnaisesti pahoinvointia. Onneksi ei enää tartte käyttää niitä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:43"]Noi oireet voi johtua pillereistäkin. Mulla ne aiheutti satunnaisesti pahoinvointia. Onneksi ei enää tartte käyttää niitä.
[/quote]
Sekin. Ois kiva käyttää jotain toista ehkäisyä, mutta pelkkiin kortsuihin en luota ja kierukkaa en ehkä ihan just tässä iässä halua. Onhan sit ehkäisylaastarit, kapselit, renkaat ja kaikki. Pitää vähän miettiä vaihtoehtoja.
ap
Mulla sama ongelma. Oon 19, pillerit vain ehkäisynä poikaystävän kanssa. Otan ne aina ajallan, mutta nyt on ollut viikon lähes koko ajan mahakipuja (ihan kuin oisi menkat) ja rinnat arat. Huomenna saan tehdä testin, pelottaa kyllä... Toivotaan että oireet johtuu pillereistä vaan meillä molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:11"]Mulla sama ongelma. Oon 19, pillerit vain ehkäisynä poikaystävän kanssa. Otan ne aina ajallan, mutta nyt on ollut viikon lähes koko ajan mahakipuja (ihan kuin oisi menkat) ja rinnat arat. Huomenna saan tehdä testin, pelottaa kyllä... Toivotaan että oireet johtuu pillereistä vaan meillä molemmilla.
[/quote]
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :) Jos haluat, niin voit tulla tännekkin kertomaan testin tuloksen.
Mutta ap painuu nyt nukkumaan, öitä kaikille <3
ap
Älä vielä riemuitse. Mullakin oli ehkäisy kunnossa (rengas), tein testin kun välivuoto ei alkanutkaan, mutta se näytti negatiivistä. 6pvä myöhemmin ei näyttänytkään enää negatiivistä ja selittykin aika nopeaa kaikki oireet
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:35"]Niin että suunnilleen 2 viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta tai loppumisesta ja sä teet jo testejä :D :D
[/quote]
ap
[/quote]
Voi sua höpö, ei testit näytä heti positiivista. Vasta, kun sun menkat on myöhässä viikon tai yli, mielellään yli 10 päivää myöhässä, kannattaa edes yrittää tehdä raskaustesti. Sun kroppa ei katsos heti ala tuottaa sitä istukan hormonia, jota raskaustesti mittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:35"]Niin että suunnilleen 2 viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta tai loppumisesta ja sä teet jo testejä :D :D
[/quote]
ap