Minkä painoista kahvakuulaa rapakuntoisen 50-vuotiaan pitäisi pystyä nostamaan lattialta pöydälle edestakaisin vaikka 5 kertaa?
Kommentit (22)
Miksi sitä pöydälle pitäisi nostella? Yleensä kahvakuulaa heilutellaan esimerkiksi.
Miksi sitä salin päästä päähän pitää rahdata?
Vierailija kirjoitti:
8kg?
Pelkkä hevosen suolakivi painaa 10kg ja pikkutytöt kantelee niitä laitumen perälle. Sivusta huomautus huvittuneena.
No ihan vähintään nyt joku 24 kg...
Vierailija kirjoitti:
PT käski mun siirtää 10kg:n kahvakuulan salilla toiseen nurkkaan syystä X. Se oli mulle liian painava. Noloa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8kg?
Pelkkä hevosen suolakivi painaa 10kg ja pikkutytöt kantelee niitä laitumen perälle. Sivusta huomautus huvittuneena.
Yhdellä kädellä?
Tuo ei ole kahvakuulaliike. Koko kehoa rasittaviin heilautuksiin suositellaan aloittelevalle naiselle 6 tai 8 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8kg?
Yhdellä kädellä?
No ei varman yhdellä kädellä onnisti.
Minä aloitin 3 kg. Nyt olen 6kg. Ja se on sopiva paino.
Rapakuntoisesta en tiedä, mutta mä nostelen mun 95 kg miestä lattialta ylös. Olen yli 60 v. Jos tuntuu että 10 kg kahvakuula on liian painava, aloita pienemmällä painolla.
Oikeasti, et siis pystynyt? Miten selviät edes normielämästä, esim. liikkumisesta kauppakassien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PT käski mun siirtää 10kg:n kahvakuulan salilla toiseen nurkkaan syystä X. Se oli mulle liian painava. Noloa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on jo rapakuntoa ja tarkoittaa, että kauppakassin kanssa alkaa olla jo ongelmia. Hyvä uutinen on, että olet ilmeisesti tarttunut toimeen ja kunto nousee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on jo rapakuntoa ja tarkoittaa, että kauppakassin kanssa alkaa olla jo ongelmia. Hyvä uutinen on, että olet ilmeisesti tarttunut toimeen ja kunto nousee kyllä.
Kuinka paljon te syötte, jos kaupasta pitää raahata 10kg ruokaa kerralla???
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole kahvakuulaliike. Koko kehoa rasittaviin heilautuksiin suositellaan aloittelevalle naiselle 6 tai 8 kg.
Tiedän naikkosen joka treenaa 4 kg kahvakuulalla. Kurkistin kotitreffeillä vaatekomeroon ja tsekkasin kahvakuulan.
Miksi pitäisi pystyä jotain tietynpainoista kahvakuulaa siirtelemään? Tärkeintä on kelle tahansa että pääsee kävelemään, nousemaan tuolilta ja sängystä ja taipumaan vaatteidenvaihtoon ja pesulle.
8kg?