Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko Triple dry pahanhajuiseen hikeen vai runsaaseen hikoiluun?

Vierailija
17.03.2015 |

Minulla on siis ongelmana pahanhajuinen hiki. Sokoksen 3+1 -päivien katalogia selatessani huomasin, että huomenna Triple dry olisi alennuksessa. Mietin nyt, että mahtaako se toimia just pahanhajuiseen hikeen vai sopiiko se paremmin niille, joilla on ongelmana paitojen kastuminen kainaloista tms.

Saisinko myös vinkkejä, mitkä deodorantit/antiperspirantit toimivat pahanhajuiseen hikeen, mieluiten markettituotteita koska >10 euroa en pistä dödöön, rahareikiä olis muitakin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin apteekista Trippledryta kun hikoilu lisääntyi synnytyksen jälkeen voimakkaasti. Mulla ainakin auttoi tosi hyvin eikä kainalot mitään puhtaina haissut. Nyt onneks hikoilu loppunut ja pärjää ihan normi dödöllä :)

Vierailija
22/32 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma ja olen löytänyt ihmetuotteen siihen, sellaisen Doven valkoisessa pahvipakkauksessa olevan deodorantin, n. 5 euron hintaisen. Ennen olin ihan kauhea haisunäätä ja kaikki dödöt petti, tämä ei kertaakaan. Ihana olla nyt "normaali"! Tuote levitetään suihkun jälkeen illalla ja sitten seuraavana päivänä sitä ei tarvi laittaa ollenkaan, vaikka urheilisi tai tekisi hulluna töitä helteellä. Ei pienintäkään hien haiskahdusta. Triple dry oli ok mutta tämä parempi. Ainoa ongelma on että asun ulkomailla, niin en tiedä myydäänkö sitä Suomessa. Toivon niin ja jos ei, osta sitä Triple Dryta, sekin parempi kuin marketin dödöt. Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:06"]Mulla oli sama ongelma ja olen löytänyt ihmetuotteen siihen, sellaisen Doven valkoisessa pahvipakkauksessa olevan deodorantin, n. 5 euron hintaisen. Ennen olin ihan kauhea haisunäätä ja kaikki dödöt petti, tämä ei kertaakaan. Ihana olla nyt "normaali"! Tuote levitetään suihkun jälkeen illalla ja sitten seuraavana päivänä sitä ei tarvi laittaa ollenkaan, vaikka urheilisi tai tekisi hulluna töitä helteellä. Ei pienintäkään hien haiskahdusta. Triple dry oli ok mutta tämä parempi. Ainoa ongelma on että asun ulkomailla, niin en tiedä myydäänkö sitä Suomessa. Toivon niin ja jos ei, osta sitä Triple Dryta, sekin parempi kuin marketin dödöt. Tsemppiä! :)
[/quote]

Löytyy Suomesta! Kannattaa kokeilla, tää pelasti mun elämäni :)

http://www.fi.dove.com/fi/Tuotteet/Antiperspirantit/Maximum-Protection/Maximum-Protection-Original-Clean.aspx

Vierailija
24/32 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä, tää menee kokeiluun ensitilassa! :D

Vierailija
25/32 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ei ollu AP. Tota noin, mulla on tällä hetkellä käytössä juuri tota Doven Maximum protection -dödöä, ei toimi :( Juu aamulla herätessä kainalot tuoksuvat hyvältä, mut sitten päivällä jo haju tunkee läpi. Ja oi kyllä, todellakin kuuraan kainaloni ettei mitään hikeä pitäisi olla kainalossa ennen ton levitystä. -AP

Vierailija
26/32 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin 24h antiperspirantit on parhaita! Toimii aina, suosittelen. Tilasin just uuden ja alen jälkeen hintaa jäi reilu pari euroa.

Vierailija
28/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:05"]Yves Rocherin 24h antiperspirantit on parhaita! Toimii aina, suosittelen. Tilasin just uuden ja alen jälkeen hintaa jäi reilu pari euroa.
[/quote]
Äh, mulle ei edes tule niitä Yves Rocherin mainoslappuja :/ -AP

Vierailija
29/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tripledry deodorantti myös 12 vuotiaalle kun kainalot ovat aina märkinä?

Vierailija
30/32 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi vahvaa ja kirveltää niin helvetisti

Vierailija
31/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kannattaa yrittää, niin kaikki selviää.

Itsellä oli runsasta hikoilua niin että paidan kainaloosat olivat aina märät, Triplen käytön jälkeen se auttoi, mutta ei tietenkään 3 päivää vain 2 jos oikein hyvin huolella laittaa ja antaa kuivia. Ainut huono juttu on se että se ei riitä kauaa.

Vierailija
32/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laihduttaa ,ylipaino hikoiluttaa.

-kaikkea kannattaa yrittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi