Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa aikuiset, jotka ostavat itselleen joululahjoja

Vierailija
11.12.2021 |

Siis voi hellanlettas sentään! Sitä itse ostamaa ja paketoimaa lahjaa avataan sitten ihan kiluissaan ja ollaan niin onnesta soikeena siitä mitä paketista löytyikään! :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää ap:n tyypiset ihmiset. Ankeus huokuu tänne asti.

Vierailija
2/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että huvittaa. Ostin itselleni lahjaksi kolmen yön joulupaketin tasokkaassa hotellissa. Täysihoito ja kaikkea kivaa extraa. Minuakin huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää ap:n tyypiset ihmiset. Ankeus huokuu tänne asti.

Varmasti aloittajakin säälii itseään.

Vierailija
4/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että huvittaa. Ostin itselleni lahjaksi kolmen yön joulupaketin tasokkaassa hotellissa. Täysihoito ja kaikkea kivaa extraa. Minuakin huvittaa.

Miksi sinun piti joulua odottaa ostaaksesi hotellipaketin?

Vierailija
5/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni uuden ja varaavan puuhellan keittiööni. En paketoinut sitä. Näin aikuisena saa tehdä juuri niin kuin itse haluaa. On vain hienoa, jos aikuisenakin on välillä lapsenmielinen. Vähän väriä elämään harmaan arjen keskelle piristää. Jotkut kuten ap vaan ei osaa.  

Vierailija
6/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä itselleni lahjan, mutta en paketoi. Ellei sitten kaupassa ole jotain urheiluseuraa paketoimassa ja kannatuksen vuoksi maksan paketoinnista sen muutaman euron. Kerran ostin itselleni koiran ja kerran kasvihuoneen. Ei niitä oikein paketoida voi. Huumoria saa olla, niin ei ole elämä niin ankeaa.

Vierailija
7/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran itse ostamani lahjan koska niitä paketteja tuli lapsille jo sen verran ja kun niissäkin pitää olla tasapuolinen 

Vierailija
8/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pettymyksen ymmärtää, kun hän ei saa lahjoja edes itseltään. 

Ei ihme, että katkeruus pyrkii esille.

Vierailija
9/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin floridan matkan.

Vierailija
10/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun piti joulua odottaa ostaaksesi hotellipaketin?

En oikeastaan tiedä. Voisiko johtua siitä että näitä jouluohjelmia on hotelleissa harvemmin tarjolla kesäaikaan?

Vierailija
11/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aikuiset, jotka tekee Vauvalle turhanpäiväisiä aloituksia ja sitten ihan kiluissaan lukevat kommentteja kuvitellen, että sillä omalla mielipiteellä on mitään väliä.

Vierailija
12/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kateelliselta köyhältä jolla ei varaa ostaa itselleen mitään.

Vierailija
13/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on joka joulu hauskaa avata paketti jossa on just ne oikeat itse valitut jutut.

Vierailija
14/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta se on panostusta omaan hyvinvointiin! Ja ainakin saa mitä haluaa! Mä ainakin hemmottelen itteäni joka joulu!

Vierailija
15/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. raukka..

Vierailija
16/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just kivaa! Mä ainakin ostin jo vaikka mitä. Paras varmaan on sellaset pomppukengät, Kangoo-jumps kengät on paketis ittelle :D aattona pompin viinipäissäni koko päivän.

Vierailija
17/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ostan. Lapset saavat läjäpäin lahjoja. Johan niille tulisi paha mieli, jos äiti ei saisi yhtään. En halua itkettää lapsia jouluna kuten ap tekee.

Vierailija
18/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€ villasukat kun venäläinen varasti edelliset valkoiset tosin vei se koirankin valkoisen papereineen Kannelmäki Espoo Kerava Jakomäki Herttoniemi.

Vierailija
19/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos saan antaa hupia sinulle samalla kun annan sitä itselleni :D En kylläkään paketoi lahjojani, mutta kyllä nyt jotain pientä kivaa täytyy saada, kun lähipiirissä ei ole tapana lahjoja antaa. Minusta olisi paljon järkevämpää että aikuiset ostaa itselleen mitä haluavat eikä kenenkään tarvitse tuhlata rahojaan turhaan lahjoihin joita arvelee toisten haluavan, sillä se saattaa mennä ihan pieleen. Tietty jos olis rahaa kuin roskaa niin voisin ostella muillekin kaikkea kivaa..

Vierailija
20/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun toiset pitää yllätyksistä ja odottamisesta. Osa ostaa sellaisia juttuja, mistä ne ei oikeasti tiedä, mitä sisällä on. Sellainen on harvinaista enää aikuisena.

Tietynlainen lapsenmielisyys ja innokkuus näkyy vanhemmissakin ihmisissä. Se on vamhainkodissakin nähtävillä silmäkulmassa pienenä pilkkeenä. Se on äärimmäisen viehättävää iästä riippumatta.

Harmillisesti komentistasi tulee esille katkeruus ja kyynisyys, mikä valitettavasti turhan monelle aikuisuudessa tarttuu. Yleisesti jokainen tunnistaa tämän ihmistyypin työyhteisössään. Voin olla väärässäkin suhteesi, mutta näistä kyynisistä ihmistyypeistä ei yleisesti oikein pidetä. Käytännössä mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän muutut näkymättömäksi ainaisine "valituksinesi". Hmmm.. Kuten sanoin. Voin olla väärässä ja saatat olla oikeasti todella avoin ja miellyttävä ihminen.

Ihanaa joulun odotusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän