Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada exä selvittämään ero?

Vierailija
17.03.2015 |

Seurustelin vakavasti viisi vuotta sitten kunnes mies häipyi täysin yllättäen toisen naisen takia eikä ole halunnut käsitellä eroa mitenkään kanssani. Erosivat sittemmin ja kautta rantain olen kuullut että miestä hävettää kuinka paskasti teki, mutta mitään kontaktia minuun päin ei ole tullut.

Olen pääasiallisesti päässyt erosta jo yli mutta aika ajoin muistot nousevat pintaan ja oireilen voimakkaastikin. Päässä pyörivät aika karut jutut joita mies teki, esim. kamalat lauseet joita laukoi jättäessään ja valheet joita levitti. Koen että vapautuisin sillä että saisin antaa anteeksi, ihan kahvikupillisen pituinen tapaaminen olisi jo paljon. Olen käynyt terapiassa ja tullut siihen tulokseen että konkreettinen anteeksipyyntö olisi se mitä tarvitsen.

Onko mitään järkeä toivoa että jos tapaisimme, pyytäisi mies käytöstään anteeksi? Ja jos en voi vapautua miehen avulla niin miten saan erosta lopullisen rauhan? En jaksaisi enää itkeä näitä itkuja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäähän se äijä on selvästikin, joten tarvitsetko oikeasti sellaiselta urpolta anteeksipyyntöä tai yhtään mitään muutakaan? Se nyt vaan lähti toisen matkaan kun joko uutuudenviehätys iski tai luuli saavansa parempaa. Case closed ja parempi mies kiikariin.

Vierailija
2/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:28"]

Kusipäähän se äijä on selvästikin, joten tarvitsetko oikeasti sellaiselta urpolta anteeksipyyntöä tai yhtään mitään muutakaan? Se nyt vaan lähti toisen matkaan kun joko uutuudenviehätys iski tai luuli saavansa parempaa. Case closed ja parempi mies kiikariin.

[/quote]

Parempi mies on ollut kehissä jo pidemään. Kysymys ei ole siitä että kaipaisin miestä millään tavalla, vaan minulla on joku ihmeellinen moraalinen tarve uskoa että kusipäätkin osaavat pyytää anteeksi kun aikaa kuluu tarpeeksi. Miten pääsisin sinuiksi sen kanssa että on olemassa oikeasti pahoja tyyppejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole kuitenkaan mitään mielekästä sanottavaa. Tai ainakaan naisella ei ollut samanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
4/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it ja jatka elämääsi.

TUrha repiä vanhoja haavoja uudelleen auki, mies ei selvästikään ole sen arvoinen että märehtisit noinkaan pitkään kuin olet tehnyt.

Vierailija
5/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteilla ei ole omatuntoa, empatiakykyä, eikä he koe edes tehneensä väärin, joten mitä suotta edes odotat mitään teennäistä anteeks pyyntöä, unohda koko tyyppi, älä tuhlaa enää ajatuskaan sille.