Miten te muut extraajat, kostatteko työpaikalle?
Teen tarjoilijan/tiskarin/siivoojan hommia extraajana pikku perheravintolassa. Haluaisin pysyvän työn mutta ei anneta. Olen niin vittuuntunut tästä että olen alkanut kostamaan työnantajalle. Varastelen ruokaa, jätän osan siivouksista tekemättä, kuten en desinfioi leikkuukonetta tai työpintoja, pyyhin vain näkyvät liat rätillä pois. Pistän veitset pesukoneeseen (kiellettyä koska veitset menevät huonoon kuntoon) ja muuta pikku jäynää.
Kommentit (33)
9 euron päiväläisillä olisi tähän varmasti paljon lisättävää. Voin kuvitella sitä katkeruuden määrää kun joutuu orjana töitä tekemään.
No, provohan tää on :D mut kasva aikuiseks ja hae uus työpaikka. Jos sut on extraks palkattu niin ei oo mitään oikeutta valittaa että oot edelleen extra... Et oo kohta sitäkään kun jäät kiinni.
tai sit vaihtoehtoisesti: Hyi, miten voit tehdä noin!! Tajuutko että voit aiheuttaa salmonellaa!!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:19"]No, provohan tää on :D mut kasva aikuiseks ja hae uus työpaikka. Jos sut on extraks palkattu niin ei oo mitään oikeutta valittaa että oot edelleen extra... Et oo kohta sitäkään kun jäät kiinni.
tai sit vaihtoehtoisesti: Hyi, miten voit tehdä noin!! Tajuutko että voit aiheuttaa salmonellaa!!
[/quote]
Ei salmonellaan kuole. Korkeintaan tulee ripuli ja pulju pistetään kiinni. Siinäpä hyvä kosto!
Ap
Itse olet siellä vapaaehtoisesti. Kukaan ei estä sinua menemästä muualle töihin.
Mä ymmärrän sua. Mua on myös kohdeltu huonosti työpaikalla vähän vastaavan tyyppisissä asioissa. Olen muuten tosi tunnollinen työntekijä mutta nykyään olen alkanut varastaa enemmän hävikkituotteita. Mutta kuten joku jo sanoikin niin ei tuosta omasta kostamisesta tule sen parempi mieli. Ja vielä jos jää kiinni..
Tsemppiä, toivotaan, että sulle löytyy vakkarityö jostain!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:26"]Mä ymmärrän sua. Mua on myös kohdeltu huonosti työpaikalla vähän vastaavan tyyppisissä asioissa. Olen muuten tosi tunnollinen työntekijä mutta nykyään olen alkanut varastaa enemmän hävikkituotteita. Mutta kuten joku jo sanoikin niin ei tuosta omasta kostamisesta tule sen parempi mieli. Ja vielä jos jää kiinni..
[/quote]
Sitä vakityötä on niin vaikea saada. Minäkin olin ennen hyvä ja tunnollinen työntekijä. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:23"]Itse olet siellä vapaaehtoisesti. Kukaan ei estä sinua menemästä muualle töihin.
[/quote]
Töitä ei vain tunnu olevan. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:26"]Mä ymmärrän sua. Mua on myös kohdeltu huonosti työpaikalla vähän vastaavan tyyppisissä asioissa. Olen muuten tosi tunnollinen työntekijä mutta nykyään olen alkanut varastaa enemmän hävikkituotteita. Mutta kuten joku jo sanoikin niin ei tuosta omasta kostamisesta tule sen parempi mieli. Ja vielä jos jää kiinni..
[/quote]
Sitä vakityötä on niin vaikea saada. Minäkin olin ennen hyvä ja tunnollinen työntekijä. Ap
[/quote]
Niin olit ennen. Ei pahalla mutta pilaat mahdollisuutes myöhemminkin tolla temppuilulla.
Joo no on sussa jotain vikaa, jos eivät suostu palkkaamaan sinua. Ja ilmeisesti vaisto osunut ihan oikeaan, kun et hommiasi tee. Tai jos heillä ei vain ole antaa sinulle muita tunteja, kuin ruuhkavuoroja, niin ei silloin kannatakkaan palkata kokopäiväiseksi.
Jännä juttu, kun minulla ei ole koskaan ollut ongelmia saada vakituista työpaikkaa tarjoilijana. Johtuu varmaan asenteesta ja suosittelijoista.
Sinähän kostat asiakkaille! Joku voi oikeesti sairastua sun vuoksi. Oletko jo täysikäinen?
Olisit kiitollinen että sulla on edes jotain duunia. Njaa vika on sinussa ja ihan syystäkin ei sulle vakkari duunia anneta ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:34"]Sinähän kostat asiakkaille! Joku voi oikeesti sairastua sun vuoksi. Oletko jo täysikäinen?
[/quote]
Olen 22-vuotias eli kyllä. Ja JOS joku asiakkaista saa salmonellan, siitä tulee vain ripuli.
Ap
Ohhoh. En ole kuullut kenenkään ennen kehuvan vuokrafirnaa.