Fitness-Eveliina, feissarimokat, tunteeko joku?
Tai onko joku bloggaaja? Aiheesta ilmeisesti tehty jo lastensuojeluilmoitus, hyvä niin.
http://www.feissarimokat.com/2015/03/apua-vauvani-ei-jumppaa/
Kommentit (56)
Niin tietääkö kukaan kuka tää Eveliina on?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:00"]
Niin tietääkö kukaan kuka tää Eveliina on?
[/quote]
feikki...
Olisko se vaikka hyvä syy lasuilmoitukselle, että äidille lapsi on ilmiselvästi esine, jonka pitää olla juuri sellainen kuin äiti tahtoo. Vaikka on vasta 3-vuotias taapero. Ei 14 kiloista 3-vuotiasta todellakaan panna jumppaamaan! Eli äidin suurin huolenaihe ei oikeasti ole lapsen hyvinvointi, vaan se, miten hän itse ulospäin onnistuu lapsen treenajana. Onko akka äiti vai valmetaja? Sitä paitsi jos vanhemmalla on noin pahasti hämärtynyt todellisuudentaju, niin kyllä sekin on jo lastensuojeluilmoituksen paikka! Itse kyllä todellakin toivon, että tämä on ihan keksitty juttu, vaikea kuvitella, että noin idiootteja ihmisiä tämä maa päällään kantaisi.
Uskosin että on provo, ois nimi varmaan tullu tähän mennessä muuten jo ilmi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:10"]
Hohhoijaa! Taas läskimammat läskilapsineen täällä vaan kilisee. Lopettakaa jo!
[/quote]
Moi Eve.
Mä lui tuon jutun aamulla ihan suu auki. Ikävä kyllä tuo muija taitaa kaiken lisäksi olla tosissaan :/. Ihan hyvä jos on lsilmoitus tehty. Tollaisia paukapäitä todellakin on olemassa. Kun kerran VANHEMMAT fittaa niin eihän julkisella paikalla kehtaa kulkea LÄSKIN lapsen kanssa!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:10"]
Hohhoijaa! Taas läskimammat läskilapsineen täällä vaan kilisee. Lopettakaa jo!
[/quote]
Puhutko itsestäsi? Minä ainakin olen lapseton ja hoikka. T: Ap
Käsittämätöntä typeryyttä. Voi lapsiraukkaa!
Joo olisi kiva tietää kuka on, niin ei tarvitsisi vahingossakaan ostaa tuolta fitness-perheeltä mitään palveluja.
Vaikuttaa tuo Eveliina erittäin läpinäkyvältä provolta. Kaikki provon ainekset kasassa.
Mutta ettekste tajuu että SEN USKOTTAVUUS FITNESSPIIREISSÄ VOI MENNÄ!!
Siis IIKKKKK!!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:32"]
Vaikuttaa tuo Eveliina erittäin läpinäkyvältä provolta. Kaikki provon ainekset kasassa.
[/quote]
Kannatti provoilla facessa, ls-ilmoitushan tuosta napsahti.
Ihan varmana joku tietää, ilmiantakaa! Lasuilmoitus viipymättä! Ja kukaan ei käytä mitään tuon fitness-pariskunnan mitään palveluita tai tuotteita. Joku roti on sentään oltava.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:55"]
Ja puhuihan tuolla jo että kolmevuotiaan kokoajan kasvavan normaalipainoisen lapsen pitäisi saada kilo pois. Eikö se silloin kerro siitä että lapsi saattaa jäädä ilman ravintoa.
Ai että mä vihaan noita fittness sitä fittness tätä ihmisiä kun päähän ei mahdu muuta kun treeni treeni ja treeni. Normaalille elämälle ei enää jää tilaa kun pitää pumpata ja juoda pari palkkari shakea ja taas lähteä aerobiselle.
Kuntoilla kun voi ihan järkevästi sen normaalin elämän oheessa!
[/quote]
Tyhjäpäillä nyt on tapana vetää kaikki överiksi, oli kyse liikunnasta tai syömisestä.