Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen sopii työvoimatoimistoon töihin?

Vierailija
11.12.2021 |

Arvioi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinkertainen ihminen joka haluaa päteä

Vierailija
22/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on reilusti alle 3000€/kk.

Usein asiakkaat ymmärtävät, että toimin vain lain sanelemana, en ilkeyttäni.

Työkkärissä töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimistoa ei ole ollut aikoihin. Se on työ- ja elinkeinotoimisto.

Vierailija
24/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ilkeä ihminen sopii sinne todella hyvin.  Aina voi sanojaan valikoida mitä asiakkaalle sanoo. Mutta työkkärissä virkailijoita koulutetaan olemaan ilkeitä asiakkaalle, valtio on työnantajana niille ja säännöt sanoo että pitää kohdella huonosti asiakkaita. 

Vierailija
25/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma huonostipalkattua hommaa. Itselläni menisi varmaankin hermot, veikkaan että työ on henkisesti hyvin kuluttavaa. Ja muutenkin, pitäisi olla todella kärsivällinen, ettei sanoisi pahasti ihmisille. Veikkaisin, että osa työttömistä asennoituu työkkärin virkailijoihin aggressiivisesti 

Vierailija
26/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei älykkäät ihmiset lähde työkkäriin tekemään kakkahommaa mitättömällä palkalla. "Asiantuntijatehtäviä" ja palkka maks 3000 e/kk ikinä.

Toihan on hyvä palkka.

Ei kymmeniä vuosia töitä tehneelle asiantuntijalle.

Vierailija
27/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ilkeä ihminen sopii sinne todella hyvin.  Aina voi sanojaan valikoida mitä asiakkaalle sanoo. Mutta työkkärissä virkailijoita koulutetaan olemaan ilkeitä asiakkaalle, valtio on työnantajana niille ja säännöt sanoo että pitää kohdella huonosti asiakkaita. 

Säännöt todennäköisesti sanovat, että samaa lakia on sovellettava samalla tavalla kaikille. Ei siinä voi alkaa sooloilemaan, vaikka asiakas kyynelihtisi. Siksi ei sovi meikäläiselle työ, olisin liian empaattinen. 

Vierailija
28/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne, joiden kanssa olen keskustellut, ovat vaikuttaneet olevan älykkyydeltä korkeintaan keskitasoa. En sitten tiedä, sopiiko sellainen sinne parhaiten, vai käykö vain niin, että sellaiset päätyvät sinne. 

Vierailija
29/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmänhermoiselle ihmiselle

Vierailija
30/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimatoimistoa ei ole ollut aikoihin. Se on työ- ja elinkeinotoimisto.

Sama pa**** eri paketissa

Vierailija
31/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepintainen ja vittumainen

Vierailija
32/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkät lehmän hermot eivät riitä, veikkaisin. Olen itse työskennellyt viimeiset 20 vuotta kahdessa keskenään täysin erilaisessa ammatissa, joissa kummassakin pitää olla ne kuuluisat lehmän hermot, muuten ei pärjää. Mutta työkkärissä  en pärjäisi. Olisin liian empaattinen, en kestäisi katsoa ihmisten hätää ja pettymyksiä

Vierailija
33/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka on reilusti alle 3000€/kk.

Usein asiakkaat ymmärtävät, että toimin vain lain sanelemana, en ilkeyttäni.

Työkkärissä töissä

Voit ITSE sen valita oletko ilkeä asiakkaalle vai asiallinen, kohtelias, empaattinen ja asiakkaasta välittävä. Olet väärällä alalla asiakaspalvelussa. Eihän esimerkiksi kaupan kassalla myyjä  valitse asiakkaitaan joille ollaan ilkeitä ja joille ei olla. Työnantajan puolesta pitää yrittää kohdella kaikkia asiakkaita tasavertasesti. Sanat mitkä valitsee asiakkaalle sanottavaksi eivät kehota lain sanelemana ilkeyteen työkkärissä. Niihin voi jokainen itse vaikuttaa, valtion sanelemiin toimintamääräyksiin ei ehkä niin.

Vierailija
34/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empaattinen ja älykäs. Asiakaspalvelutyötä. kekseliäs voisi myös olla, moni ei itse keksi itselleen sopivaa hommaa, joku toinen voi kekkasta sen paremmin.

Se arki on kuitenkin jotain muuta. Yleensä suurin osa on vittumaisia, empatia-kaukana olevia diktaattori kompleksin omaavia virkamiehiä.

Vapaa-ajallaan toki voivat ollakin ihan mukavia. Mutta virkansa puolesta ovat yleensä niin naitettuja virkaansa että oikein hirvittää.

Virassa oleva hoitaa työtään virkavastuulla ja tasan siten, miten LAKI määrää. Ei siellä voi lähteä sooloilemaan ja olemaan mukava eli jakelemaan rahaa niille, joille se ei lain mukaan kuulu. Eduskunta on lait hyväksynyt ja eduskunta voi ne lait muuttaa, JOS niissä kansanedustajien mielestä on jotain vikaa.

Vierailija
35/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma huonostipalkattua hommaa. Itselläni menisi varmaankin hermot, veikkaan että työ on henkisesti hyvin kuluttavaa. Ja muutenkin, pitäisi olla todella kärsivällinen, ettei sanoisi pahasti ihmisille. Veikkaisin, että osa työttömistä asennoituu työkkärin virkailijoihin aggressiivisesti 

Typerykset kohdistavat vihansa lain mukaan toimiviin. Viisaammat antaisivat palautteensa suoraan sinne, missä lakeja voidaan muuttaa paremmiksi eli eduskuntaan. Suurin osa kansanedustajista haluaa edistää Suomen hyvinvointia, mahdollistaa toimeentulon työttömille. Vain pieni ääriryhmä tahtoo lakkauttaa sosiaali- ja työttömyysturvan.

Vierailija
36/43 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita työkkärin virkoja voisi kierrättää työttömien kesken? Saisivat työttömät töitä ja tuon puljun toiminnot tulisi hoidettua. Turhahan tuo koko laitos työnsaannin kannalta on, mutta jos se kerran byrokratian takia pitää olla olemassa, niin hyvin voisivat työttömät itse sitä pyörittää

Vierailija
37/43 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkät lehmän hermot eivät riitä, veikkaisin. Olen itse työskennellyt viimeiset 20 vuotta kahdessa keskenään täysin erilaisessa ammatissa, joissa kummassakin pitää olla ne kuuluisat lehmän hermot, muuten ei pärjää. Mutta työkkärissä  en pärjäisi. Olisin liian empaattinen, en kestäisi katsoa ihmisten hätää ja pettymyksiä

Missä työskentelet?

Vierailija
38/43 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan arvioida?

Up

Vierailija
39/43 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei älykkäät ihmiset lähde työkkäriin tekemään kakkahommaa mitättömällä palkalla. "Asiantuntijatehtäviä" ja palkka maks 3000 e/kk ikinä.

3000€ palkka työstä missä istutaan kuulostaa aika hemmetin hyvältä mun korvaan. Tämän takia mä en koskaan tule kunnioittamaan teitä koulutettuja ja akateemisia kun ette tiedä mitä on oikea työ kun paljain käsin louhit kiveä tai olet rekan pakoputken välissä rasvat naamalla 1900€ kk palkalla!!

Vierailija
40/43 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaikki mulukunpäät töissä olevinaan.