Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotakin positiivista ja/tai kivaa :)

Vierailija
17.03.2015 |

Kerro jotakin positiivista ja/tai kivaa :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli työreissulta ja toi kivoja tuliaisia koko perheelle :)

Vierailija
2/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitiaispari mittaili pihapuun pönttöä pesäpaikaksi. Mustarastas luritteli. Joutsenet laskeutuivat pellolle ja pitivät siellä tanssejaa. Haravoin puoli neliötä. Kevät <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:00"]Laitoin tänään työpaikan webbisivuille uutisen "persepalveluista". Pari tuntia se ehti siellä olla, ennenkuin hoksasin vaihtaa ässän hooksi. Voi luoja :D
[/quote]
mulla on ollut kurja päivä mutta tämä piristi! : D

Vierailija
4/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän rakastunut mieheen, jonka kanssa olimme samassa koulussa 39 vuotta sitten. Kirjoittelemme toisillemme koko ajan ja tuijotan luokkakuvaa hurmioituneena, seisomme siinä vierekkäin kuin enteellisesti. Keväthulluutta <3

Vierailija
5/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko paistaa :)

Vierailija
6/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen Rauni-Leenaa <3

Vierailija
7/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on lämmin ja paistaa aurinko ja voisin lähtee lenkille

Vierailija
8/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään työpaikan webbisivuille uutisen "persepalveluista". Pari tuntia se ehti siellä olla, ennenkuin hoksasin vaihtaa ässän hooksi. Voi luoja :D

Vierailija
9/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juuri suklaata, nam

Vierailija
10/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viimesen vuoden aika saavuttanut kaikenlaista. Vähä alle 2v sitten asuin vielä kotona ja olin pätkätöissä. Vklput meni ryypätessä eikä oikein ollut mitään päämäärää.

Nyt asun aivan älyttömän kauniin ja ihanan tyttöystäväni kanssa. Mulla on vakioduuni jossa on etenemismahdollisuuksia sekä hommasin juuri ajokortin ja ostin auton. Ulkomailla olen käynyt 3krt viimeisen 6kk aikana ja toukokuussa olisi tarkoitus mennä taas.
Tyttöystävä ei nipota ja antaa mun olla oma itseni ja seksi on aivan mahtavaa. Tykkätään molemmat hassutella ja tuntuu ku olisin löytäny mun toisen puoliskon. Pitää välillä ihan herätellä itseään että tää ei oo unta ja että asiat on oikeasti näin hyvin.

Nyt tyttöystävä on harjoittelussa ulkomailla joten on hieman ikävä mutta onneksi hän tulee kohta takaisin :) vuosipäiväkin oli ja lähetin hänelle kukkia jotka toimitettiin ravintolaan jossa hän oli kavereittensa kanssa syömässä. Oli kuulemma kuin elokuvista :))

Vierailija
11/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko aamun kutissut perseessä oleva finni, lopulta se puhkesi. Enää ei kutita.

Vierailija
12/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen lohta ja kasviksia ja oli perkeleen hyvää. Nyt syön pähkinöitä.

Vierailija
13/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:49"]Oon viimesen vuoden aika saavuttanut kaikenlaista. Vähä alle 2v sitten asuin vielä kotona ja olin pätkätöissä. Vklput meni ryypätessä eikä oikein ollut mitään päämäärää.

Nyt asun aivan älyttömän kauniin ja ihanan tyttöystäväni kanssa. Mulla on vakioduuni jossa on etenemismahdollisuuksia sekä hommasin juuri ajokortin ja ostin auton. Ulkomailla olen käynyt 3krt viimeisen 6kk aikana ja toukokuussa olisi tarkoitus mennä taas.
Tyttöystävä ei nipota ja antaa mun olla oma itseni ja seksi on aivan mahtavaa. Tykkätään molemmat hassutella ja tuntuu ku olisin löytäny mun toisen puoliskon. Pitää välillä ihan herätellä itseään että tää ei oo unta ja että asiat on oikeasti näin hyvin.

Nyt tyttöystävä on harjoittelussa ulkomailla joten on hieman ikävä mutta onneksi hän tulee kohta takaisin :) vuosipäiväkin oli ja lähetin hänelle kukkia jotka toimitettiin ravintolaan jossa hän oli kavereittensa kanssa syömässä. Oli kuulemma kuin elokuvista :))

[/quote]

Vau! Pidä kiinni tosta! Mä toivon löytäväni kanssa oman kultakimpaleeni. M21

Vierailija
14/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kehrää tuossa kainalossa

Vierailija
15/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli niin ihanaa käydä kirjastossa ja lainata paljon kirjoja ja lukea niitä terassilla pelkkä toppi ja legginsit jalassa ja ottaa aurinkoa ja saada ensimmäiset rusketusrajat :) käytiin vuokraamassa miehen kanssa hauska uutuusleffa ja ostamassa herkkuja ja juuri tultiin saunasta eli ihana ilta tiedossa! Tänään on kyllä ollut aika lailla täydellinen päivä :)

Vierailija
16/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viikon loma ja nukun aamuisin niin pitkään kuin tahdon.

Vierailija
17/17 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuutta herrättävät otsikot