Sairaanhoitopiiri twitterissä: olemme tyytyväisiä, jos rokotevastaiset hoitajat vaihtavat alaa
Juuri näin. Niitä ei tarvita mihinkään. Häipyköön, ketä kiinnostaa?
https://mobile.twitter.com/KantaHameenSHP/status/1469061271135920132?re…
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
"Minä tottelen koska haluan tämän loppuvan"
Juuri siksi koska sinä tottelet, tämä ei lopu ikinä.. Alkakaa jo ymmärtämään. Kaikki tämä mikä on tapahtunut on tapahtunut vain siksi, koska iso osa on totellut.
Tehkää kaikkenne. Taistelkaa. Koska ette taistele vain teidän vapauden puolesta, mutta myös koronarokotettujen tulevan vapauden puolesta. Ei hekään halua jatkaa tätä turhaa piikitystä ikuisuuksiin.
Alkaisit sinäkin jo ymmärtää ottaa rokotukset. Taidat olla persu, jolla on verissä fiksumpien vastustaminen?
Kuvitteletko että lähihoitajan koulutus on joku kirjekurssi. Toki jos haluat vanhemmistasi eroon. "Perintöä odotellessa" niin ymmärrän pointtisi.
Tosiaan en ottaisi rokotettuja kahvilaan. Sellaiset ovat likaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huolitteko kahvilaan työntekijän jolla on salmonella?
Mä vaadin ainakin sille rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas. Kuka kirjoituksen takana??!
Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin viestintävastaava on SDP:n paikallispoliitikko Iisakki Kiemunki, joka kovaan ääneen aikoinaan uhosi pääsevänsä eduskuntaan (ei päässyt). Kiemunki oli Hämeenlinnan kaupunginhallituksen puh.joht., mutta sössi tulevaisuutensa Suomen suurin Autokauppa Sunny Car Center, josta jäi vain mainostolppa motarin varteen, eikä sitäkään -skandaalissa. Hämeen Sanomien toimittajana kirjoitti herjaavan jutun yleisöpalstalle PS:n Lulu Ranteen yksityiselämästä. Koska Kiemunki oli HäSa:n toimittaja, kaupungissa kyseltiin, kirjoittiko hän jutun toimittajana, poliitikkona vai yksityishenkilönä. Tuomio siitä silti tuli. Nyt hän sabotoi yhteiskuntaa sitten ilmeisesti näin.
Lulu Ranne pääsi eduskuntaan isolla äänisaaliilla. Kiemungin työpaikkaa epäillään kaupungilla suojatyöpaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä tottelen koska haluan tämän loppuvan"
Juuri siksi koska sinä tottelet, tämä ei lopu ikinä.. Alkakaa jo ymmärtämään. Kaikki tämä mikä on tapahtunut on tapahtunut vain siksi, koska iso osa on totellut.
Tehkää kaikkenne. Taistelkaa. Koska ette taistele vain teidän vapauden puolesta, mutta myös koronarokotettujen tulevan vapauden puolesta. Ei hekään halua jatkaa tätä turhaa piikitystä ikuisuuksiin.Alkaisit sinäkin jo ymmärtää ottaa rokotukset. Taidat olla persu, jolla on verissä fiksumpien vastustaminen?
Miksi kukaan ottaisi vailla pitkäaikaistutkimuksia tehosta ja turvallisuudesta olevan piikin tautiin, johon kuolee promille huonokuntoisimpia muuta kuin vasemmistopoliittisista syistä?
Ihan hyvä juttu. Hoitaja joka ei usko lääketieteeseen, tutkimuksiin ja koronarokotteen hyötyihin, on potilaalle suuri turvallisuusriski.
Yhtä hyvin rokottamaton hoitaja voi soveltaa työssään salaliittoteorioita ja jättää lääkärin määräämät hoitotoimenpiteet tekemättä tai antamasta lääkitystä. Ja ikävä kyllä näin jotkut hoitajat ovat tehneetkin ja seuraukset ovat olleet kohtalokkaat.
Itse potilaana tyytyisin heikompaan ja vähempään hoitoon, kunhan saan ammattitaitoista hoitoa, kuin jos joutuisin näiden puoskareiden käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin viestintävastaava on SDP:n paikallispoliitikko Iisakki Kiemunki, joka kovaan ääneen aikoinaan uhosi pääsevänsä eduskuntaan (ei päässyt). Kiemunki oli Hämeenlinnan kaupunginhallituksen puh.joht., mutta sössi tulevaisuutensa Suomen suurin Autokauppa Sunny Car Center, josta jäi vain mainostolppa motarin varteen, eikä sitäkään -skandaalissa. Hämeen Sanomien toimittajana kirjoitti herjaavan jutun yleisöpalstalle PS:n Lulu Ranteen yksityiselämästä. Koska Kiemunki oli HäSa:n toimittaja, kaupungissa kyseltiin, kirjoittiko hän jutun toimittajana, poliitikkona vai yksityishenkilönä. Tuomio siitä silti tuli. Nyt hän sabotoi yhteiskuntaa sitten ilmeisesti näin.
Lulu Ranne pääsi eduskuntaan isolla äänisaaliilla. Kiemungin työpaikkaa epäillään kaupungilla suojatyöpaikaksi.
Hävettää hänen puolestaan. Niin nolo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiivistelmästä!
Jo pelkästään tuo Sunny Car Center kertoo kaiken oleellisen 😂
Vierailija kirjoitti:
Persut ja rokotevastaiset pitäisi kuopata, mutta ei voi kun maa saastuu. Mikä neuvoksi?
Sukulainen, rokotevastainen, kuoli juuri koronaan.
Pidettiin juhlat, yksi ääliö vähemmän. 🥳
Hautajaisia ei kuulema lapset suostu järkkämään sille, poikansa sanoi minulle, että heittäköön akan vaikka tunkiolle, he sisarukset ei akkaa hautaa.
Mahtoivat olla varsinaiset psykopaattien bileet.
Tuo on törkeää työpaikkakiusaamista!
Sairaanhoitopiiri pitäisi haastaa oikeuteen työpaikkakiusaamisesta.
Sairaanhoitajat, ilmoittakaa liittoon ja työsuojeluvaltuutetuille tästä.
Tälläisten kirjoitusten takia monet jäävät sairauslomalle ja soittamalla saa 3-5 päivää, joten kiitos vaan. T. 2 päivää sairaana ollut
Mä seuraan noita khks fb-tiedotteita ja huvittavaa kuinka siellä kommentoi muutama tyyppi joille johtajaylilääkäri Leskinen on jumalasta seuraava, rokkitähti, maailman paras lääkäri ja johtaja. Jos Sally sanoo mitä vaan se on jumalallinen ilmoitus, ihme henkilöpalvontaa.
Ja monethan siellä tosiaan ihmettelee tota sairaalan viestinnän ylimielistä sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.
Ei sairaanhoitajat hoida mitään vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.
Ei sairaanhoitajat hoida mitään vanhuksia.
Ihan nyt sit tiedoksi että suurin ikäryhmä joka vaatii hoitoa on vanhukset. Heitä on sairaaloissa ja ensiavulla paikat pullollaan. Joten sairaanhoitajat hoitavat vanhuksia. Jokaisella osastolla.
No... sitä saa mitä tilaa. Potilaat ovat ehkä vähemmän tyytyväisiä kun eivät saa hoitoa ollenkaan. Miten kukaan ei tunnu ymmärtävän että myös rokotettuja irtisanoutuu tämän myötä? Ihan siksi koska työtä ei enää jaksa. Nyt jo on pulaa hoitajista. Mitä muutakaan niille rokottamattomien potilaille tehtäisiin kuin jaettaisiin heidätkin rokotettujen hoidettavaksi? Ei ne rokotetutkaan jaksa ja pysty määräänsä enempää tekemään.
Mistäpä ne rokottamattomat sen taudin saisivat kun eivät pääse rilluttelemaan ilman koronapassia? Toisin kuin rokotetut kerääntyvät massoittain esim. Nokia Areenan aloituspeliin.
Sinä päätät kehostasi. Työnantaja päättää ottaako sinut töihin.