Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitopiiri twitterissä: olemme tyytyväisiä, jos rokotevastaiset hoitajat vaihtavat alaa

Vierailija
10.12.2021 |

Juuri näin. Niitä ei tarvita mihinkään. Häipyköön, ketä kiinnostaa?

https://mobile.twitter.com/KantaHameenSHP/status/1469061271135920132?re…

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.

Mitä ihmeen törkeää tuossa on?

Hoitaja itse päättää, noudattaako työnantajan määräyksiä ja ottaa rokotteen.

Lääkärit ei voi edes kieltäytyä rokotteista, muuten ei voi toimia lääkärinä.

Mitä ihmeen uniikki lumihiutaleita hoitajat itsestään kuvittelevat?

Eli siis työnantaja saa oikeuden päättää kehostasi? Pitää injektoida pikavauhtia kehitettyä ainetta itseensä ja saada tästä hyvästä kenties pari aivoveritulppaa että saa pitää työnsä?

Sinä päätät kehostasi. Työnantaja päättää ottaako sinut töihin.

Vierailija
62/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä tottelen koska haluan tämän loppuvan"

Juuri siksi koska sinä tottelet, tämä ei lopu ikinä.. Alkakaa jo ymmärtämään. Kaikki tämä mikä on tapahtunut on tapahtunut vain siksi, koska iso osa on totellut.

Tehkää kaikkenne. Taistelkaa. Koska ette taistele vain teidän vapauden puolesta, mutta myös koronarokotettujen tulevan vapauden puolesta. Ei hekään halua jatkaa tätä turhaa piikitystä ikuisuuksiin.

Alkaisit sinäkin jo ymmärtää ottaa rokotukset.  Taidat olla persu, jolla on verissä fiksumpien vastustaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko että lähihoitajan koulutus on joku kirjekurssi. Toki jos haluat vanhemmistasi eroon. "Perintöä odotellessa" niin ymmärrän pointtisi.

Vierailija
64/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan en ottaisi rokotettuja kahvilaan. Sellaiset ovat likaisia ihmisiä.

Vierailija
65/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolitteko kahvilaan työntekijän jolla on salmonella?

Mä vaadin ainakin sille rokotteen.

Vierailija
66/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jestas. Kuka kirjoituksen takana??!

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin viestintävastaava on SDP:n paikallispoliitikko Iisakki Kiemunki, joka kovaan ääneen aikoinaan uhosi pääsevänsä eduskuntaan (ei päässyt). Kiemunki oli Hämeenlinnan kaupunginhallituksen puh.joht., mutta sössi tulevaisuutensa Suomen suurin Autokauppa Sunny Car Center, josta jäi vain mainostolppa motarin varteen, eikä sitäkään -skandaalissa. Hämeen Sanomien toimittajana kirjoitti herjaavan jutun yleisöpalstalle PS:n Lulu Ranteen yksityiselämästä. Koska Kiemunki oli HäSa:n toimittaja, kaupungissa kyseltiin, kirjoittiko hän jutun toimittajana, poliitikkona vai yksityishenkilönä. Tuomio siitä silti tuli. Nyt hän sabotoi yhteiskuntaa sitten ilmeisesti näin.

Lulu Ranne pääsi eduskuntaan isolla äänisaaliilla. Kiemungin työpaikkaa epäillään kaupungilla suojatyöpaikaksi.

https://www.khshp.fi/media/

https://yle.fi/uutiset/3-9653517

Vierailija
67/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä tottelen koska haluan tämän loppuvan"

Juuri siksi koska sinä tottelet, tämä ei lopu ikinä.. Alkakaa jo ymmärtämään. Kaikki tämä mikä on tapahtunut on tapahtunut vain siksi, koska iso osa on totellut.

Tehkää kaikkenne. Taistelkaa. Koska ette taistele vain teidän vapauden puolesta, mutta myös koronarokotettujen tulevan vapauden puolesta. Ei hekään halua jatkaa tätä turhaa piikitystä ikuisuuksiin.

Alkaisit sinäkin jo ymmärtää ottaa rokotukset.  Taidat olla persu, jolla on verissä fiksumpien vastustaminen?

Miksi kukaan ottaisi vailla pitkäaikaistutkimuksia tehosta ja turvallisuudesta olevan piikin tautiin, johon kuolee promille huonokuntoisimpia muuta kuin vasemmistopoliittisista syistä?

Vierailija
68/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä juttu. Hoitaja joka ei usko lääketieteeseen, tutkimuksiin ja koronarokotteen hyötyihin, on potilaalle suuri turvallisuusriski.

Yhtä hyvin rokottamaton hoitaja voi soveltaa työssään salaliittoteorioita ja jättää lääkärin määräämät hoitotoimenpiteet tekemättä tai antamasta lääkitystä. Ja ikävä kyllä näin jotkut hoitajat ovat tehneetkin ja seuraukset ovat olleet kohtalokkaat.

Itse potilaana tyytyisin heikompaan ja vähempään hoitoon, kunhan saan ammattitaitoista hoitoa, kuin jos joutuisin näiden puoskareiden käsiin.

Vierailija
69/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo pahoitteli näkyy

Vierailija
70/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin viestintävastaava on SDP:n paikallispoliitikko Iisakki Kiemunki, joka kovaan ääneen aikoinaan uhosi pääsevänsä eduskuntaan (ei päässyt). Kiemunki oli Hämeenlinnan kaupunginhallituksen puh.joht., mutta sössi tulevaisuutensa Suomen suurin Autokauppa Sunny Car Center, josta jäi vain mainostolppa motarin varteen, eikä sitäkään -skandaalissa. Hämeen Sanomien toimittajana kirjoitti herjaavan jutun yleisöpalstalle PS:n Lulu Ranteen yksityiselämästä. Koska Kiemunki oli HäSa:n toimittaja, kaupungissa kyseltiin, kirjoittiko hän jutun toimittajana, poliitikkona vai yksityishenkilönä. Tuomio siitä silti tuli. Nyt hän sabotoi yhteiskuntaa sitten ilmeisesti näin.

Lulu Ranne pääsi eduskuntaan isolla äänisaaliilla. Kiemungin työpaikkaa epäillään kaupungilla suojatyöpaikaksi.

Hävettää hänen puolestaan. Niin nolo tyyppi.

Vierailija
71/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja!!! :( 

Vierailija
72/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiivistelmästä!

Jo pelkästään tuo Sunny Car Center kertoo kaiken oleellisen 😂

Vierailija
73/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ja rokotevastaiset pitäisi kuopata, mutta ei voi kun maa saastuu. Mikä neuvoksi?

Sukulainen, rokotevastainen, kuoli juuri koronaan.

Pidettiin juhlat, yksi ääliö vähemmän. 🥳

Hautajaisia ei kuulema lapset suostu järkkämään sille, poikansa sanoi minulle, että heittäköön akan vaikka tunkiolle, he sisarukset ei akkaa hautaa.

Mahtoivat olla varsinaiset psykopaattien bileet.

Vierailija
74/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on törkeää työpaikkakiusaamista!

Sairaanhoitopiiri pitäisi haastaa oikeuteen työpaikkakiusaamisesta.

Sairaanhoitajat, ilmoittakaa liittoon ja työsuojeluvaltuutetuille tästä.

Vierailija
75/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisten kirjoitusten takia monet jäävät sairauslomalle ja soittamalla saa 3-5 päivää, joten kiitos vaan. T. 2 päivää sairaana ollut

Vierailija
76/268 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan noita khks fb-tiedotteita ja huvittavaa kuinka siellä kommentoi muutama tyyppi joille johtajaylilääkäri Leskinen on jumalasta seuraava, rokkitähti, maailman paras lääkäri ja johtaja. Jos Sally sanoo mitä vaan se on jumalallinen ilmoitus, ihme henkilöpalvontaa.

Ja monethan siellä tosiaan ihmettelee tota sairaalan viestinnän ylimielistä sävyä.

Vierailija
77/268 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.

Ei sairaanhoitajat hoida mitään vanhuksia. 

Vierailija
78/268 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairaanhoitajat hoida mitään vanhuksia. 

Ihan nyt sit tiedoksi että suurin ikäryhmä joka vaatii hoitoa on vanhukset. Heitä on sairaaloissa ja ensiavulla paikat pullollaan. Joten sairaanhoitajat hoitavat vanhuksia. Jokaisella osastolla.

Vierailija
79/268 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... sitä saa mitä tilaa. Potilaat ovat ehkä vähemmän tyytyväisiä kun eivät saa hoitoa ollenkaan. Miten kukaan ei tunnu ymmärtävän että myös rokotettuja irtisanoutuu tämän myötä? Ihan siksi koska työtä ei enää jaksa. Nyt jo on pulaa hoitajista. Mitä muutakaan niille rokottamattomien potilaille tehtäisiin kuin jaettaisiin heidätkin rokotettujen hoidettavaksi? Ei ne rokotetutkaan jaksa ja pysty määräänsä enempää tekemään.

Vierailija
80/268 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä ne rokottamattomat sen taudin saisivat kun eivät pääse rilluttelemaan ilman koronapassia? Toisin kuin rokotetut kerääntyvät massoittain esim. Nokia Areenan aloituspeliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme