Sairaanhoitopiiri twitterissä: olemme tyytyväisiä, jos rokotevastaiset hoitajat vaihtavat alaa
Juuri näin. Niitä ei tarvita mihinkään. Häipyköön, ketä kiinnostaa?
https://mobile.twitter.com/KantaHameenSHP/status/1469061271135920132?re…
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.
Eikä ole, idiot. Terveydenhuollon ammattilaisten VELVOLLISUUS on toimi terveysturvallisesti ja lääketieteleliseltä pohjalta. Tässä tapauksessa tarkoittaa rokotteita, joiden teho ja turvalllisuus on ykseiselitteisesti osoitettu. Potilailla on oikeus saada hoitoa siten, ettei heidän turvallisuuttaan vaaranneta rokottamattomilla hoitajahorooilla.
Uskomatonta itsekkyyttä, mutta ei mikään ihme kun naisvaltainen ala. Minä minä minä. Minä prinsessa saan tehdä mitä huvittaa. No vtut saat. Nyt aletaan laittaa naiset ruotuun, jätkät. NYrkkiä pöytään ja pilalle lellittyt horott ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
vähintään kymmenen rokotetta pitää ottaa.
otatko ne kaikki. muutaman kuukauden välein.
epäilen. ettei monikaan ota.
3. hyvällä alullaan 480 152 on tämän päivän lukema.
Minä ja puoliso menemme maanantaina sen 3. ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.
Eikä ole, idiot. Terveydenhuollon ammattilaisten VELVOLLISUUS on toimi terveysturvallisesti ja lääketieteleliseltä pohjalta. Tässä tapauksessa tarkoittaa rokotteita, joiden teho ja turvalllisuus on ykseiselitteisesti osoitettu. Potilailla on oikeus saada hoitoa siten, ettei heidän turvallisuuttaan vaaranneta rokottamattomilla hoitajahorooilla.
Uskomatonta itsekkyyttä, mutta ei mikään ihme kun naisvaltainen ala. Minä minä minä. Minä prinsessa saan tehdä mitä huvittaa. No vtut saat. Nyt aletaan laittaa naiset ruotuun, jätkät. NYrkkiä pöytään ja pilalle lellittyt horott ruotuun.
Vai että "terveysturvallisesti" 😂 Voi hellanlettas sentään. Miten olis ihmisoikeusturvallisesti välillä?
Itse antaisin potkut tuollaisen tviitin kirjoittajalle. Nimi vaan esiin, kuka tuon on kirjoittanut, ettei piilottele sairaanhoitopiiritunnuksen taustalla.
Hulluudella ei näytä olevan mitään rajaa. Huomaa, että tämä tyyppi on työpaikkakiusaaja, joten hänen nimensä on siksikin saatava kaikkien tietoon.
Ni, ja sorsatkin näännyteyään tietoisesti nälkään. Only in Hämeenlinna.
Rokotevastaiset hoitajat ovat varmaan niitä samoja, jotka pandemian alussa lupasivat erota, jos työvelvoite tulee!
Vierailija kirjoitti:
Itse antaisin potkut tuollaisen tviitin kirjoittajalle. Nimi vaan esiin, kuka tuon on kirjoittanut, ettei piilottele sairaanhoitopiiritunnuksen taustalla.
Hulluudella ei näytä olevan mitään rajaa. Huomaa, että tämä tyyppi on työpaikkakiusaaja, joten hänen nimensä on siksikin saatava kaikkien tietoon.
Kyllä, potkut ja haasto oikeuteen kansanryhmää vastaan kiihottamisesta.
Itse aion käyttää vain rokottamattomien sairaanhoitajien palveluja, jos suinkin vain mahdollista valita. Olen täysin heidän puolellaan, enkä itse pystyisi koskaan tekemään heidän arvokasta työtään.
Toivottavasti eivät sitten itke työvoimapulaa. Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirissä sairastuneet halutaan selkeästi tappaa. Syöpäsairaat varmaan kiittävät tällaisista twiiteistä, kun hoitoon pääsy viivästyy.
Ilmeisesti joku nörtti jonne kaapannu terkkarin tilin ja kuvittelee tekevänsä suurenkin palveluksen kansakunnalle. Voi voi, tuskin k-pusseissa muuta kun ohutta haivenaa..
Niin, minä olen ihan samaa mieltä. Lääkärit vannovat Hippokrateen valan, jota vastaan olisi hoitaa haavoittuvia potilaita rokottamattomana. Miksi hoitajien tilanne olisi eri?
Koko työ perustuu lääketieteeseen, johon hoitsu tai lähäri ei sitten ”uskokaan”. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minä olen ihan samaa mieltä. Lääkärit vannovat Hippokrateen valan, jota vastaan olisi hoitaa haavoittuvia potilaita rokottamattomana. Miksi hoitajien tilanne olisi eri?
Koko työ perustuu lääketieteeseen, johon hoitsu tai lähäri ei sitten ”uskokaan”. Jep jep.
Blaah. Sori, meillä ei ole rokotetta. Vain joku toimimaton kyhäelmä, jota ihmisiin piikitetään.
Vierailija kirjoitti:
No... sitä saa mitä tilaa. Potilaat ovat ehkä vähemmän tyytyväisiä kun eivät saa hoitoa ollenkaan. Miten kukaan ei tunnu ymmärtävän että myös rokotettuja irtisanoutuu tämän myötä? Ihan siksi koska työtä ei enää jaksa. Nyt jo on pulaa hoitajista. Mitä muutakaan niille rokottamattomien potilaille tehtäisiin kuin jaettaisiin heidätkin rokotettujen hoidettavaksi? Ei ne rokotetutkaan jaksa ja pysty määräänsä enempää tekemään.
TÄMÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa Hippokrateen valaa ei enää nykyisin vannota, mutta sen sijaan vuonna 1997 on otettu vapaaehtoisena käyttöön lääkärinvala, jonka valmistuvat lääkärit voivat vannoa.
Hippo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa Hippokrateen valaa ei enää nykyisin vannota, mutta sen sijaan vuonna 1997 on otettu vapaaehtoisena käyttöön lääkärinvala, jonka valmistuvat lääkärit voivat vannoa.
Samana vuonna otettiin käyttöön Hippo-säästölippaat. Niihin voitaisiin alkaa säästää hyväntekeväisyysvaroja kaikkien koronaa pelkäävien, ja varsinkin hoitajia pelkäävien, sairaalahoitoja varten.
Omilla valinnoilla on seurauksia. Rikollisesta ei tuu poliisia ja näyttää siltä, ettei rokottamaton voi olla hoitaja. Choice is yours.
Vierailija kirjoitti:
On todennäköistä, että satoja terveysalan työntekijöitä irtisanoutuu jos koronapassi otetaan terveydenhoitoalalla käyttöön. Se tulisi olemaan lähes kuolinisku koko alalle tai vähintään lamaannuttaisi sen pitkäksi aikaa. Tästä asiasta ei valtamedia tietenkään kerro vaikka todennäköisesti jokainen toimittaja on asiasta tietoinen. Tietoa voi jokainen halutessaan etsiä internetistä. En aio linkkailla tänne mitään koska siitä seuraisi vain lampaiden ulinaa ja vikinää.
Hah. Jos jokunen sata irtisanoutuu, niin ei tunnu missään.
Sairaanhoitaja on suomalaisten työssä käyvien naisten kolmanneksi yleisin ammatti. Sairaanhoitajan ammatissa toimivia on noin 1,3 % koko Suomen väestön määrästä. Sosiaali- ja terveydenhuollon 18–68-vuotiaiden voimassa olevien ammattioikeuksien haltijoita vuonna 2018 oli 115 988 sairaanhoitajaa (sis. ensihoitajat), 24232 terveydenhoitajaa ja 7210 kätilöä. Työ- tai kansaneläkettä saavia sairaanhoitajia oli vuonna 2018 yhteensä 2310. (Lähde: Tilastokeskuksen ostotilastot 2020).
Suomessa on 73 688 sairaanhoitajan (sisältäen myös amk-ensihoitajat, kätilöt, terveydenhoitajat) ammatissa työskentelevää. Sairaanhoitajista 92 % on naisia ja 8 % miehiä. Miesten osuus on suurin (10 %) nuorten 26 − 30-vuotiaiden sairaanhoitajien ryhmässä ja pienenee iän myötä niin, että 56 − 60-vuotiaiden ryhmässä miesten osuus on 4,4 % . Sairaanhoitajan ammatissa työskentelevistä 32 prosenttia on alle 36-vuotiaita, 50 prosenttia 36−55-vuotiaita ja 16 prosenttia yli 55-vuotiaita. Yli 66-vuotiaita sairaanhoitajan ammatissa toimivia on vain 0,5 prosenttia . Yli 71-vuotiaista työskenteli vuonna 2018 vain kuusi sairaanhoitajaa. Kuviossa 1 esitetään sairaanhoitajan ammatissa työskentelevien lukumäärä ikäluokittain. (Lähde: Tilastokeskuksen ostotilastot 2020).
Minkälainen tissiposki pelkää hoitajaa? Hui, sinulla ei ole sitä rokotusta! Apua, auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluavat ylläpiää epätoivoista uskoaan koronarokotteisiin, vaikka sitten pakottamalla muut ottamaan rokote, vaikka tietävät itsekin että se ei toimi. Rokote ei estä taudin leviämistä, eikä tartunnan saamista. Kun eivät halua myöntää tätä tosiasiaa, niin sitten ovat valmiita turvautumaan pakkokeinoihin. Tämä on erikoinen psykologinen ilmiö - rokote varmaankin toimii kun kiistetään tosiasiat ja pakotetaan se kaikille.
Ei estä leviämistä, mutta vähentää sitä jonkin verran. Asiasta on tehty tutkimus.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1473309921006484
Vierailija kirjoitti:
On todennäköistä, että satoja terveysalan työntekijöitä irtisanoutuu jos koronapassi otetaan terveydenhoitoalalla käyttöön. Se tulisi olemaan lähes kuolinisku koko alalle tai vähintään lamaannuttaisi sen pitkäksi aikaa. Tästä asiasta ei valtamedia tietenkään kerro vaikka todennäköisesti jokainen toimittaja on asiasta tietoinen. Tietoa voi jokainen halutessaan etsiä internetistä. En aio linkkailla tänne mitään koska siitä seuraisi vain lampaiden ulinaa ja vikinää.
Hitot ne mihkään irtisanoutuu. Karanteeni kutsuu ja velkatalo pitää köyhät nöyrinä.
tuttu liikemies kaksikko ritaluoma ja kiemunki ovat perustamassa hämeen linnaan 7 kerroksista hopea vesi tislaamoa. kaupunkikin on luvannut jo 4 miljoonaa e hanke rahaa se kun työllistää nämä irtisanoutuvat hoitajat