Miksi ihmiset haluaa kaksi pesuallasta vierekkäin?
Mikä siinä on, että ihmiset haluaisi saada vessaan kaksi pesuallasta vierekkäin? Kuka on niin joustamaton, että ei voi ajoittaa omaa hammasten ja kasvojen pesua toiseen minuuttiin, kun milloin toinen on pesulla? En ymmärrä. Selittäkää, mikä ilo tosta on?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisten apinointia. Itse pesen hampaani mieluummin yksin.
Oletko asunut Amerikassa? Minä olen, neljässä eri asunnossa jopa ja yhdessäkään ei ollut kahta allasta vierekkäin. Meillä oli kaikissa asunnoissa 2-3 suurinpiirtein keskenään samanlaista kylppäriä, joissa kaikissa oli vessanpöntöt, pesualtaat ja vaihtelevasti suihkukaapit tai seinällinen amme suihkuineen.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisten hommia, miksi ei ole sitten kahta pönttöäkin että voi aamutuubaa vääntää yhtä aikaa ja keskustella tärkeistä asioista? Voi jessus sentään
Kun minä olin alakoululapsi, tyttöjen huussissa oli 10 erikokoista reikää. - Minusta se oli hienoa, koska kotona oli vain 2, iso ja pieni.
Mitä hittoa aloitetaan keskustelu siitä, jos toisilla on tupla-lavuaarit tai vaikka 6 levyä hellalla tai tuplasuihkut tai jokaiselle lapselle omat autot tai uima-allas tai ei??? Joku idioottien aloittama kateuskeskustelu? Mitä se teille muille kuuluu??? Menkää pois!
Kuinkahan yleistä tuo on Suomessa? En muista nähneeni yhtäkään asuntoa/taloa, jossa olisi ollut kaksi allasta vierekkäin vessassa. Noissa jenkkisarjoissa se tuntuu olevan yleinen vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa aloitetaan keskustelu siitä, jos toisilla on tupla-lavuaarit tai vaikka 6 levyä hellalla tai tuplasuihkut tai jokaiselle lapselle omat autot tai uima-allas tai ei??? Joku idioottien aloittama kateuskeskustelu? Mitä se teille muille kuuluu??? Menkää pois!
Mutta miksi sinun oli ihan pakko tulla tähän ketjuun tunkemaan kysymysmerkkejäsi ja omituisia kommenttejasi?
Kätevää kun on useampi lapsi ja alakerrassa vaan yksi vessa. Toisessa pestään kädet ja toisessa vauvan pylly. Ei niistä mitään haittaa ole ja mahtuu niin miksi ei?
Ei ne haluakaan. Ne haluaa itselleen oman henkilökohtaisen vessan. Mieluiten kylpyhuoneen.
Toiseen kustaan ja toisessa pestään kädet!
Vierailija kirjoitti:
Toiseen kustaan ja toisessa pestään kädet!
Missä käyt kakilla? Pihan perillä marjapuskissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta minusta on tuo, että pikkuruisissa saunoissa on pikkuruiselle seinälle asetettu kaksi suihkua vierekkäin! Kellä on niin kiire suihkuun yhtäaikaa?
Just eilen miehen kanssa saunoessa mietin, että olispa ihanaa, kun olis kaks suihkua. Ärsyttävää odotella, kun mies pesee itseään ja itse haluaisin jo suihkuun pesulle. Tällä kertaa ei edes lapset ollut mukana, silloin kestää vielä kaauemmin
Meillä asia ei ole ollut koskaan ongelma, ei edes silloin, kun kävimme koko perhe yhtäaikaa saunassa. Lapsia on kolme ja joka iikka osasi oikein mainiosti odottaa vuoroaan. Arkkitehti olisi halunnut suunnitella saunan kylppäriin toisen suihkun, mutta halusimme siihen mielummin poreammeen.
Niin, no jotkut suurperheet on sopeutunut asumaan kaksioissakin.
Meillä on, molemmilla lapsilla omat ja tämä on ollut tosi hyvä.
Meillä asia ei ole ollut koskaan ongelma, ei edes silloin, kun kävimme koko perhe yhtäaikaa saunassa. Lapsia on kolme ja joka iikka osasi oikein mainiosti odottaa vuoroaan. Arkkitehti olisi halunnut suunnitella saunan kylppäriin toisen suihkun, mutta halusimme siihen mielummin poreammeen.