Paljon laihduttaisit?
Jos olisit 169cm pitkä ja painaisit 73kg, paljon laihduttaisit? Ja tiedän, riippuu vartalontyypistä, mutta jos nämä olisivat omat mittasi.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:17"]
Jos jotain laihduttaisin niin ehkä 1,5 kiloa jotta olisin painoindeksin mukaan "normaalipainoinen". Todellisuudessa kuitenkin tuo voisi olla juuri ihannepainoni, en ole painanut alle 70 kiloa sitten 14 v. ja silloin olin (kuvien mukaan) tajuttoman laihan näköinen. Sama pituus siis.
[/quote]
Et ole mitenkään voinut olla "tajuttoman laihan" näköinen tuossa painossa. Sulla taitaa olla vikaa oman kehonkuvan hahmottamisessa.
[/quote]
On hyvä asia, että näkee itsensä hyvänä. Kehonkuva on häiriintynyt useimmiten silloin, kun koskaan ei ole mielstään tarpeeksi laiha. Aina on jossain laihtumisen varaa. Tämä on melko yleistä nykyisin. Halutaan painaa 50 kg tai vähän enemmän. Harvalle se sopii. Luut näkyy ja rasvaa ei ole.
Elämässä ei ole muuta kuin laihduttaminen ja itsensä tarkkailu. Negatiivisessa muodossa sekin. Syödä ei voi oikein mitään tai sitten koko aika menee syömisen terveellisyyden pohtimiseen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:21"]
Sentin lyhyempi täällä laihdutti 68 -> 52.
[/quote]
Lapselle ja teinille sopiva paino
[/quote]
:D Ettei vaan olis +80kg kateellisena siellä huutelemassa? Painoindeksiä ennemmin uskon, kuin ylipainosta av-äityliä :)
[/quote]
Mistä sinä minun ylipainoni tiedät?
25 kg vois olla vähintään pudotettavaa. En voisi olla tuollainen ihravuori
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:40"]
[/quote]
[/quote]
:D Ettei vaan olis +80kg kateellisena siellä huutelemassa? Painoindeksiä ennemmin uskon, kuin ylipainosta av-äityliä :)
[/quote]
Mistä sinä minun ylipainoni tiedät?
[/quote]
Mä nään sut ..... :)
Olen 168 ja painoa oli 74kg. Nyt painoa tänä aamuna 70.5kg ja aion tiputtaa sinne 63kg. Noilla mitoilla tiputtaisin painoa samoihin.
10 kg. Oon ite nyt 168/80, ja tarkoitus on tiputtaa tuonne n. 65 kiloon +-2.
Mistä tiesit, että laihduttaisin paljon?
Laihduttaisin ainakin ne 4 kg, pitäisin painon maksimirajana tuota 69 kg. Yrittäisin varmaan pikkuhiljaa päästä 59-60 kiloon.
Jos jotain laihduttaisin niin ehkä 1,5 kiloa jotta olisin painoindeksin mukaan "normaalipainoinen". Todellisuudessa kuitenkin tuo voisi olla juuri ihannepainoni, en ole painanut alle 70 kiloa sitten 14 v. ja silloin olin (kuvien mukaan) tajuttoman laihan näköinen. Sama pituus siis.
[/quote]
Miksi alapeukku? Normaalipainoinen olen edelleen.
[/quote]
Et ole mitenkään voinut olla "tajuttoman laihan" näköinen tuossa painossa. Sulla taitaa olla vikaa oman kehonkuvan hahmottamisessa.
[/quote]
Näin minäkin. Tämä riippuu tietenkin myös iästä. Vanhemmiten saa painoakin olla enemmän. Näyttää paremmalta.
Normaalipaino riittää aina. Ei mielellään alakanttiin siinäkään.
Ja mieluiten sellainen paino, joka pysyy itsestään. Terve ja luonnollinen
Ei missään nimessä ikuisen laihduttajan uraa!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:17"]
[/quote]
[/quote]
On eri asia tuijotella itseään peilistä kuin katsella lähes 10 vuotta vanhaa kuvaa, kyllä siinä osaa jo katsoa itseään vähän ulkopuolisena. Kädet olivat hyvin kapoiset, vatsa ihan littana. Ehkä ne kilot olivat lihaksikkaissa reisissä, mutta miksi en olisi voinut olla "tajuttoman laihan" (oma näkemys, tietty joidenkin mielestä nuokin mitat olisivat oikeuttaneet haukkumaan läskiksi) näköinen? Nytkin näytän monen mielestä 10-15 kiloa laihemmalta kuin mitä mittari näyttää, ja tämä riippuu juurikin siitä vartalonmallista, ei ole yhtä ja samaa mittaa meille kaikille.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:25"]
[/quote]
[/quote]
päinvastoin. Minusta näyttää olevan erittäin terve kehonkuva!
t. Normaalipainon kannattaja
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:46"]Riippuu miten lihaksikas on. Jos esim treenaa salilla ahkeraan, niin mielestäni 70 kiloakin on varsin hyvä paino. Jos harrastaa vain aerobista niin sitten 60-65 kiloa.
[/quote]
Komppaan tätä! Ei kannata tuijottaa pelkästään vaa'an näkymää. Tärkeämpää olisi kehonkoostumus. Sopivasti lihaksia, jotta kehossa on ryhtiä ja vähän voimaa. Eli 70kg ei ole paha. Mutta jos tosissaan haluaa pelkät rasvat pudottaa pois ja ei lihaskuntoa halua harjoittaa niin painoindeksillä suosittelen kans 60-65. Tosin tärkeämpää on se, miltä näyttää. Älä laihduta mihinkää nälkäkurjen mittoihin :)