Sain viimein tietää olevani ruma, kiitos tinderin!
Ollut jo kuukauden ja todella harva antaa sydäntä vaikka itse annan aika herkästi. Matcheja ei tahdo tulla. Olisi pitänyt pysyä poissa mokomasta sovelluksesta. :(
Kommentit (13)
Ulkonäköni vuoksi en tosiaan menisi tinderiin... En kaipaa muilta vahvistusta.
Onko sulla duckface siinä kuvassa siellä? Jos on, syy voi olla se. Miehet tykkää hymystä paljon enemmän, duckface on ihan kuraa
Eihän tinderiä ole pakko yhdistää Facen kanssa? Tahtoisin käydä kokeilemassa eräällä kuvalla, mitä ihmist tykkäisivät. Olen kyllä tosin varattu mutta tahtoisin tietä tulisiko yhtään matchia.
Mä olen ruma ja mulle on tullut kyllä matcheja, mutta varsin törkeitä pelkän seksieseuran hakijoita. Joku on suoraan sanonutkin että mun näköinen nainen saisi olla onnellinen että saa munaa edes joltain. Kova on maailma nykyisin...
Kaveri räplää ajaessa aina tinderiä ja suoraan painelee kaikille vihreetä sydäntä ja sitten valkkaa jos tulee yhteyden ottoja.
Lauantaina oli lahdessa aika kivan näköisiä kissoja ja matkakeitaan luona ihan sika hyvän näköinen muija.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:16"]Lol, missä itsetunto?
N17
[/quote]
Odotas vaan....
N37
Onko ap nainen vai mies? Millainen kuva? (normaali ei riitä kuvaamaan)
Tinderissä vetoaa parhaiten sellainen naapurintyttö kuva. Jos on liika pyntätty tai rinnat esillä saat vaan muutamalta seksihullulta ehdotuksen. Kokeile vaihtaa kuvaa, sillähän se selviää!
No eikö sinulla ole ollut peiliä. Sieltähän sen totuuden näkee yhdellä silmäyksellä. Ei siihen mitään tindereitä tarvita.