Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka viikonloppu puoliso juo itsensä humalaan

Vierailija
10.12.2021 |

Olen niin väsynyt tähän. Juominen on hänen joka viikkonsa kohokohta ja varmaan elämän tarkoitus.

Kunhan selvitään joulusta jota tässä on järjestelty, niin sen jälkeen kerron hänelle, että on aika erota :(

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ryyppymies kuulolla, niin jätä AkKa!

Ei se pysty humalassa tekemään mitään.

Vierailija
42/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen se ukkosi on. Parisuhteessa voi tosiaan olla liian yksin.

Millä perusteella oletat että tämä viikonloppujuoppo on mies.

Aloituksesta ei selviä onko kyseessä millainen pari...

Voi olla vaikka naispari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet edes lyöttäytynyt yhteen tuollaisen kanssa?

Lienee ap itsekin alkoholiongelmainen. Yleensä seura hakee kaltaistaan.

Meidän perheessä muut olivat selviä paitsi isä. Alkoholisti ei itse myönnä ongelmaansa, juomiseen löytyy aina syy jostain.

-ohis

Vierailija
44/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satujen satu 🤶🎅

Vierailija
45/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satujen satu 🤶🎅

Juu, Suomessahan ei ole noita viikonloppuryyppääjiä.

Vierailija
46/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juominen ei lopu sano se on moro ja näkemiin.

Vierailija
47/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ukko joka kaljoitteli kuunnellen Irwiniä takkahuoneessa?

Tai se, joka souteli kaljakopan kanssa järvellä radiota kuunnellen, vaikka laituri oli pesemättä ja vieraat tulossa?

Vierailija
48/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoa ollenkaan, silti pystyn nollautumaan raskaan työviikon jälkeen. Jännä. Kai mulla sitten on joku superkyky 😂

Vierailija
49/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pakenee huono arkea ja suhdetta juomiseen. Parempi vaan erota. 

Vierailija
50/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoa ollenkaan, silti pystyn nollautumaan raskaan työviikon jälkeen. Jännä. Kai mulla sitten on joku superkyky 😂

No sulla on elämä muuten kunnossa. Itse join sen paskan suhteen takia ja juominen loppui eron jälkeen. Raskas työviikko ei ollut koskaan ongelma. 

Vierailija
51/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei saisi pelata, korkkia avata tai vaikka nauttia kanapitsaa. Jokainen vapaa hetki pitäisi käyttää narsistinaisen jumalointiin

Vierailija
52/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla on elämä muuten kunnossa. Itse join sen paskan suhteen takia ja juominen loppui eron jälkeen. Raskas työviikko ei ollut koskaan ongelma. 

Fiuuuuuuuuhh... ja sinne vilahti sulta pointti ohi.

Vierailija
53/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vedän koomat neljänä päivänä viikossa. toleranssi niin korkea että pitää olla vähintään 18 annosta.

Vierailija
54/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro se pointti. Ap:n puoliso juo joka viikonloppu ja joku syyhän siihen pitää olla. Sanoin vain mikä omassa suhteessa meni vikaan. 

Vierailija
55/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aiot juoppoa vielä katsella??

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Vierailija
56/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro se pointti. Ap:n puoliso juo joka viikonloppu ja joku syyhän siihen pitää olla. Sanoin vain mikä omassa suhteessa meni vikaan. 

Pointti on se, että jos on ongelmaa alkon kanssa niin ei ole väliä onko triggerinä raskas työsuhde, paska parisuhde, oman joukkueen häviäminen finaaliottelussa, tuuli ja vesisade vai se että kengästä irtosi kantalappu. Syy löytyy aina ja jos ei löydy, niin se etsitään. Ulkopuolelta. Ja uhriudutaan, kun elämä potkii päähän niin ettei suorastaan ole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin vetää taas perseet olalle.

Alko on ihan ok useinkin käytettynä niin kauan kun ihminen vie pulloa, eikä pullo ihmistä. Siinä on vissi ero.

Vierailija
57/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän kuulostaa iha terveen ihmisen käytökseltä et sinä sitä selvinpäinkään jaksas kattella kuha jostai pitää aina valittaa

Vierailija
58/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuvitelkaa, jos parisuhteessa pitäisi suurinpiirtein kysyä lupa alkon juomiseen. Hyi helvetti. Onneksi en itse ole mikään kaikesta nariseva lehmä. Ihan luonnostaan tulee se, että antaa tilaa ja vapautta toiselle ihmiselle.

No tässähän aloittaja haluaakin lähteä pois juomisen tieltä, eikä estää sitä. Juova puoliso voi sitten varmasti etsiä itselleen sellaisen parisuhteen, jossa känni on luonnollinen olotila. 

ja useinhan nää känniääliöt ei yhtään tykkää edes siitä ajatuksesta, että se oma vaimokin örveltäisi yhtä nolosti kuin itse. Jonkun pitää pitää talo siistinä ja paikat kunnossa!

Meillä pysyy talo siistinä vaikka kännitellään viikonloppuisin. Olemme niin tehokkaita että työt hoituu aina eikä mikään ole rempallaan tai tekemättä juomisen takia ja silti jää aikaa ryypiskelemiseen. Mitä ihmeen uusavuttomia muut ihmiset oikein ovat. 

Minä ainakin kännisiivoan aina perjantaisin. Kiva aloittaa siivous niin, että sidukkaa odottaa pöydän reunalla ja musta soi. Tarpeeksi kännissä kun olen niin pystyn yökkimättä jopa viemärit putsaamaan/pesemään.

Aamulla en kyllä ihan muista, että mitä kaikkea tulikaan siivottua, mutta siistiä ainakin on.

En tiedä mistä se humalan virtapiikki itselleni tulee. Voisin maalata vaikka talon.

Vierailija
59/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on se, että jos on ongelmaa alkon kanssa niin ei ole väliä onko triggerinä raskas työsuhde, paska parisuhde, oman joukkueen häviäminen finaaliottelussa, tuuli ja vesisade vai se että kengästä irtosi kantalappu. Syy löytyy aina ja jos ei löydy, niin se etsitään. Ulkopuolelta. Ja uhriudutaan, kun elämä potkii päähän niin ettei suorastaan ole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin vetää taas perseet olalle.

Alko on ihan ok useinkin käytettynä niin kauan kun ihminen vie pulloa, eikä pullo ihmistä. Siinä on vissi ero.

No mulla se juominen loppui kun pääsin eroon huonosta suhteesta. Join vain ahdistukseeni ja se ahdistus loppui siihen eroon kuin seinään. Enkä koskaan syyttänyt ex-puolisonia juomisestani. 

Vierailija
60/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuvitelkaa, jos parisuhteessa pitäisi suurinpiirtein kysyä lupa alkon juomiseen. Hyi helvetti. Onneksi en itse ole mikään kaikesta nariseva lehmä. Ihan luonnostaan tulee se, että antaa tilaa ja vapautta toiselle ihmiselle.

No tässähän aloittaja haluaakin lähteä pois juomisen tieltä, eikä estää sitä. Juova puoliso voi sitten varmasti etsiä itselleen sellaisen parisuhteen, jossa känni on luonnollinen olotila. 

ja useinhan nää känniääliöt ei yhtään tykkää edes siitä ajatuksesta, että se oma vaimokin örveltäisi yhtä nolosti kuin itse. Jonkun pitää pitää talo siistinä ja paikat kunnossa!

Meillä pysyy talo siistinä vaikka kännitellään viikonloppuisin. Olemme niin tehokkaita että työt hoituu aina eikä mikään ole rempallaan tai tekemättä juomisen takia ja silti jää aikaa ryypiskelemiseen. Mitä ihmeen uusavuttomia muut ihmiset oikein ovat. 

Minä ainakin kännisiivoan aina perjantaisin. Kiva aloittaa siivous niin, että sidukkaa odottaa pöydän reunalla ja musta soi. Tarpeeksi kännissä kun olen niin pystyn yökkimättä jopa viemärit putsaamaan/pesemään.

Aamulla en kyllä ihan muista, että mitä kaikkea tulikaan siivottua, mutta siistiä ainakin on.

En tiedä mistä se humalan virtapiikki itselleni tulee. Voisin maalata vaikka talon.

Ja siis nyt kun mietin on mun juomisen syy siivous. En jaksa millään siivota selvinpäin, mutta kännissä se on niin kivaa. Ei ole mitään stressiä tai suhdeongelmia.