Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nykyinen työ, asunto, koko paikkakunta jossa asun

Vierailija
10.12.2021 |

Tämä arsytys alkoi tammikuussa 2020 kun koko elämä meni uusiksi. Inhoan nykyistä työtäni, asuntoani, ja koko paikkuntaa. Koko elämä junnaa vain samoissa ympyröissä, eikä mitään uutta elämässä tapahdu. Pyydän anteeksi jo nyt koko kirjoitustani, koska tämä ei ole kaunista luettavaa. Koko tällä paikkakunnalla jossa asun on pieni, ja piirii piirii pyörii. Koko elämä vain junnaa paikoillaan, en ole tyytyväinen. Nykyinen asunto myös ärsyttää, koska olen asunut tässä liian pitkään ja katsonut ärsyttäviä naapureita. Koko kylän ihmiset ärsyttää, jossa vallitsee lyttäämisen kulttuuri, pieni paikkunta. Nykyinen työni on myös sellaista jossa kiitosta ei saa, mutta työmäärä on valta.

Olen alkanut miettimään pois muuttoa, kokonaan pois näistä leveysasteilta. Olenkin alkanut katsomaan jo töitä, ja hakenut töitä muualta, jopa asuntoja olen katsonut, elämä on liian lyhyt enkä halua, että se valuu hukkaan. Olen myös entinen koulukiusattu, ja koko elämä potkinut päähän koko elämän ajan. Olen totaalisen kyllätynyt tähän, ja halun muutosta, jättää tämän kaiken taakse koska olen uupunut tähän nykyiseen oravanpyörään. En vain tunnu kuuluvan tänne nykyiseen paikkakuntaa, jossa mikään ei onnistu enkä tunne yhteenkuuluvuuden tunnetta. Jotenkin aluksi ajattelin, että onko tässä asunnossa vain joku pielessä, että en tunne tätä kodiksi mutta olen käynyt katsomassa muitakin asuntoja mutta ei tunnu kodilta. Koko tämä paikkakunta tuntuu niin vieraalta, enkä näe täällä mitään tulevaisuutta. Jotenkin tekisi mieli vain lähtä, ja haistattaa pitkät. Onko muilla samoja ajatuksia omasta paikkunnasta tai työstä, elämästä ylipäätänsä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä ettet kaiken muun lisäksi ole kyllästynyt itseesi.

Vierailija
2/5 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee asialle jotain ja lakkaa valittamasta! Itse lähdin yli 20v. sitten pois Suomesta, kun maan pienet ympyrät alkoivat ahdistaa. Ei ole ikävä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusia ystäviä, vaikka somen kautta. Aloita tekee työtä sen eteen että ei enää kiusata, että et hyväksy sitä, eikä moni muukaan, esim tiktok videoita.

Näytä ihmisille että sua ei saa lytätä, että sulla on itsetuntoa ja moni muu pitää susta.

Vierailija
4/5 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on samoja ajatuksia nykyään.

Vierailija
5/5 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ap sanoo olensa ex koulukiusattu ei nykyinen vaikka joku täällä joitan kirjoittikin siitä, tai eihän ap sanonut etteikö olisi asioille mitään tehnyt vaan on etsinyt töitä muualta, hoh hoijaa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä