Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei ole kunnon strippibaareja?

Vierailija
10.12.2021 |

Pienitissisiä naikkosia vain strippaamassa jotka yrittää peitellä kyllästymistään. Jenkit osaa ihan eri lailla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no, en ole käynyt strippiluolassa kuin kaksi kertaa, molempina Turun Showtimessä ja ollut varsin tyytyväinen. Muodokkaita, kauniita naisia. Kaikki paitsi yksi tuntui vielä nauttivan esiintymisestä. 

Vierailija
2/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomesta löydy myöskään mainittavasti aikuisviihdetähtiäkään mm. Tshekkiin, Unkariin tai Venäjään verrattuna. Ilmeisesti suomalaiset naiset ovat kainompia eikä täällä löydy samanlaista yritteliäisyyttä paremman sosiaaliturvan takia. Tosi-tv-sarjoihin vaikuttaisi kyllä löytyvän monenlaista julkkisuustyrkkyä rintojaan esittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se villiä kun tu.ksu oli alalla.

Vierailija
4/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no, en ole käynyt strippiluolassa kuin kaksi kertaa, molempina Turun Showtimessä ja ollut varsin tyytyväinen. Muodokkaita, kauniita naisia. Kaikki paitsi yksi tuntui vielä nauttivan esiintymisestä. 

Minä olen ollut strippaamassa Showtimessa. Jäi yhteen kertaan. Sain / saimme sentään aplodit. Vaativa laji kyllä.

Vierailija
5/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivukin lankesi strippariin joka näyttää pumpattavalta barbaralta 😄

Vierailija
6/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että täällä on kannattavaa. Stripparin peruspalkka ei todennäköisesti kovin häävi ole jossain kallion kulmabaarissa ja kun täällä ei ole tippikulttuuria, niin helpommalla sitä rahaa saa ilmeisesti onlyfansista tai vastaavista. Näissä voit vieläpä itse päättää tekemisesi ja työaikasi. Lisätään vielä seksityöhön liittyvät stigmat (olkoonkin, että henk. kohtaisesti en pidä strippaamista seksityöhön suoraan verrannollisena), niin on helppo ymmärtää, miksi täältä ei löydy niitä "tasokkaampia" paikkoja.

Vierailija
7/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut strippaamassa Showtimessa. Jäi yhteen kertaan. Sain / saimme sentään aplodit. Vaativa laji kyllä.

Me luulimme, että olemme menossa yökerhoon. Sisällä totuus paljastui, kun alastomat naiset pyörivät lavalla. Alkoholia oli nautittu runsaasti ja nautimme lisää. Tauolla päätimme mennä kokeilemaan tankoa. Sitten lähti vaatteitakin.

Vierailija
8/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kunnon?

Meidän paikkakunnalla oli about 10 vuotta sitten strippibaari, jos oli ns happy hour muistaakseni AINA klo 23 asti, taisi olla 4 euroo iso olut jne.. Jonni verran pariskuntiakin kävi , mutt ei tarpeex, konkka tuli

Vierailija
9/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä rutiset? Painu itse järjestämään esitykset vai eikö niitä kukaan viitsisi katsoa?

Vierailija
10/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me luulimme, että olemme menossa yökerhoon. Sisällä totuus paljastui, kun alastomat naiset pyörivät lavalla. Alkoholia oli nautittu runsaasti ja nautimme lisää. Tauolla päätimme mennä kokeilemaan tankoa. Sitten lähti vaatteitakin.

Suomessa toiminta on hyvin amatöörimäistä. Melkein kuka tahansa pääsee lavalle.

Vierailija
11/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että Venäjällä on yökerhoja, jossa taustatanssijat ovat melkein strippareita. Suomessa ei toimisi.

Vierailija
12/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan sama asia, mutta joskus oli hämmentävää saada juomansa pöytään, kun tarjoilijan tissit roikkui siinä. Tää oli joskus ihan tavallista ysärillä.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/12/15/topless-ja-tissikulttuuri

Vierailija
13/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, oiskohan raha syynä? Suomalaiset ovat vähän pihejä. Kyllä strippareiden taso nousisi, jos tippiä saisi enemmän.

Vierailija
14/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni jos siellä näkisi pieniä tissejä.

Isot tissit eivät kiihota lainkaan.

Vierailija
15/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kalliiksi laittaa tytön sukkanauhan alle tippiä kun pienin seteli on kympin. Jenkeissä on hyvä kun on dollarin seteleitä. Pitäisi olla euron seteleitä kun en oikein usko että tyttö tykkäisi jos yrittäisin työntää euron kolikkoa hänen housuihin.

Vierailija
16/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kalliiksi laittaa tytön sukkanauhan alle tippiä kun pienin seteli on kympin. Jenkeissä on hyvä kun on dollarin seteleitä. Pitäisi olla euron seteleitä kun en oikein usko että tyttö tykkäisi jos yrittäisin työntää euron kolikkoa hänen housuihin.

Laitoin aikoinaan Eestissä yhden kroonin tippiä.

Vierailija
17/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin mielelläni jos siellä näkisi pieniä tissejä.

Isot tissit eivät kiihota lainkaan.

Mites hiukan riippuvat tissit ja vatsamakkarat? Innostaako?

Vierailija
18/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että täällä on kannattavaa. Stripparin peruspalkka ei todennäköisesti kovin häävi ole jossain kallion kulmabaarissa ja kun täällä ei ole tippikulttuuria, niin helpommalla sitä rahaa saa ilmeisesti onlyfansista tai vastaavista. Näissä voit vieläpä itse päättää tekemisesi ja työaikasi. Lisätään vielä seksityöhön liittyvät stigmat (olkoonkin, että henk. kohtaisesti en pidä strippaamista seksityöhön suoraan verrannollisena), niin on helppo ymmärtää, miksi täältä ei löydy niitä "tasokkaampia" paikkoja.

Tässähän tämä syy on. Pihit ja perseaukiset miehet ei laita seteleitä stringeihin eikä tilaa tiskiltä pulloa kuohuvaa. Ei osta privaattipalveluita. Ei pysty maksamaan asiallista sisäänpääsymaksua.

Vierailija
19/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, oiskohan raha syynä? Suomalaiset ovat vähän pihejä. Kyllä strippareiden taso nousisi, jos tippiä saisi enemmän.

Tai sitten, että strippareilla olisi aivotoimintaa ja pystyisivät tekemään oikeita töitä.

Vierailija
20/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venakot saa paremmat provikat kotona miljonääreiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä