And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2789)
Esittääkö sarja viiskymppisten vaiko jo kuuskymppisten elämää? Itse olen jotenkin mieltänyt sarjan hahmot "vasta" 5-kymppisinä. Mutta totta tosiaan, hahmojen esittäjät taitaa olla jo kaikki 6-kymppisiä. Anthonyn näyttelijä on 65 (ei uskoisi), Aidanin ja Harryn näyttelijät 64. Carrien ja Charlotten näyttelijät 60, Mirandan 59. Seeman näyttelijä on 58. Lisan ja Herbertin näyttelijät on porukan nuorimmat, 54 ja 49.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Carrien närästyslääke liittyi? Tai miksi näytettiin sellainen kohtaus, jossa ottaa närästyslääkettä peilikaapistaan?
Jos se lääkepaketti olikin tyhjä ja sen vuoksi Carrie joutui käymään myöhemmin apteekissa, missä törmäsi sopivasti Charlotteen.?
Vierailija kirjoitti:
Esittääkö sarja viiskymppisten vaiko jo kuuskymppisten elämää? Itse olen jotenkin mieltänyt sarjan hahmot "vasta" 5-kymppisinä. Mutta totta tosiaan, hahmojen esittäjät taitaa olla jo kaikki 6-kymppisiä. Anthonyn näyttelijä on 65 (ei uskoisi), Aidanin ja Harryn näyttelijät 64. Carrien ja Charlotten näyttelijät 60, Mirandan 59. Seeman näyttelijä on 58. Lisan ja Herbertin näyttelijät on porukan nuorimmat, 54 ja 49.
Tätä näytetään vielä 20 vuoden päästä spinoffin spinoffina. Harmi, tyttäkullisssa oli sisältöä, tässä sarjassa ei.
Oon alkanut vihakatsoa, koska aina karmea Miranda on myös Guilded Age -sarjassa ärsyttävässä roolissa. Olen lukenut että näyttelijä oikeassa elämässäkin ärsyttävä. Niin turha hahmo, että peittoaa jopa Charlotten. Enkä tajua miksi menestyvän uran tehnyt seniori-ikäinen juristi (ammatti joka Amerikassa on licence to print money) on yhtäkkiä köyhä hyyryläinen jossain paskatalossa. Siis niillähän oli eksän kanssa joku brownstone, sen myynnistä tulee miljoonat. Lapsi omillaan. Ei siinä uranvaihto aja tyhjyyteen, hänellä olis ollut varaa eläköityä varmaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Carrien närästyslääke liittyi? Tai miksi näytettiin sellainen kohtaus, jossa ottaa närästyslääkettä peilikaapistaan?
Jos se lääkepaketti olikin tyhjä ja sen vuoksi Carrie joutui käymään myöhemmin apteekissa, missä törmäsi sopivasti Charlotteen.?
A. Ehkä Aidan stressaa Carrieta niin paljon, että saa kohta vatsahaavan?
B. Ehkä haluttu tuoda esille kypsän naisen terveyshuolia. Eikös Carriella ollut aiemmallakin kaudella joku kihti tai noidannuoli?
C. Ehkä se alakerran naapurin lammaspata aiheutti närästyksen?
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut vihakatsoa, koska aina karmea Miranda on myös Guilded Age -sarjassa ärsyttävässä roolissa. Olen lukenut että näyttelijä oikeassa elämässäkin ärsyttävä. Niin turha hahmo, että peittoaa jopa Charlotten. Enkä tajua miksi menestyvän uran tehnyt seniori-ikäinen juristi (ammatti joka Amerikassa on licence to print money) on yhtäkkiä köyhä hyyryläinen jossain paskatalossa. Siis niillähän oli eksän kanssa joku brownstone, sen myynnistä tulee miljoonat. Lapsi omillaan. Ei siinä uranvaihto aja tyhjyyteen, hänellä olis ollut varaa eläköityä varmaan jo.
Mä taas tykkään Mirandasta, on aina ollut mielestäni porukan fiksuin plus samaistun siihen kyynisyyteen. Toki nuo piirteet oli vahvemmat Sex And The Cityssä.
Eihän Miranda mikään köyhä ole. Juuri uusimmassa jaksossakin osti hyvältä sijainnilta tilavan näköisen asunnon ja oli varaa maksaa siitä 150k yli pyyntihinnan.
Vierailija kirjoitti:
Öööö, olisiko syynä ettei kukaan jaksaisi katsoa liituraitamirandaa jolla on vain työ?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Seeman näyttelijä olisi ollut naisista vanhin.
Mun mielestä ihan viihdyttävää katsottavaa, kyllähän ihmisten elämä muuttuu ja asenteet ehkä laimenee kun ikää tulee lisää ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin vaivaa Tums närästyslääke, kun se näkyi useamman kerran ja Carrie meni aamuin ja illoin ( lammaspaistin syötyään), kaapille ja otti lääkettä.
Ensimmäinen ajatukseni oli kehitelläänkö tässä jotain sairautta Carrielle ?
Epäuskottavaa että Carrietä ei hetkahduta se, että Aidan makasi exänsä kanssa, jota näkee jatkuvasti. Tai sitten Carrietä ei hetkahduta, koska sydämessään hän on jo jättänyt Aidanin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Season 3 alkanut... Tätä katsoessa tulee taas sama fiilis, että mielummin aloitan alkuperäisen sarjan vaikka alusta kun tätä paskaa. En ymmärrä miksi, mutta tulee sellainen fiilis kuin koko sarjan sielu olisi kuollut ja jaksot tehty tekoälyllä tms.
Ei kai noilla nyt rahat niin loppu ole että pitää tuollaista s ntaa tehdä? En katsonut kokonaan viime kautta ja tämän uuden jätän väliin. Taidan minäkin laittaa kesällä videot pyörimään ja katsoa alkuperäistä sarjaa.
Videot? Tervetuloa 2020-luvulle, jolla dvd/blu-raykin on jo vanhanaikaista ja käytöstä poistettua, saati sitten videot! Oletko ikinä kuullut suoratoistopalveluista?
Seemasta yritetään tehdä uutta Samanthaa, mutta ei onnistu. Jotenkin naurettavaa, että tupakoiva, ryppyinen vanha nainen muka herättäisi miesten huomion niin kuin Seema. Ravintolassa nuoret miehet muka tarjoaa paukkuja ja puutarhuri jää tuijottamaan ja keksimään jutunjuurta 🙄 Seeman näyttelijä ei vain ole kaunis tai viehättävä, ainakaan näin naisen silmään, toisin kuin oikea Samantha.
Vierailija kirjoitti:
Seemasta yritetään tehdä uutta Samanthaa, mutta ei onnistu. Jotenkin naurettavaa, että tupakoiva, ryppyinen vanha nainen muka herättäisi miesten huomion niin kuin Seema. Ravintolassa nuoret miehet muka tarjoaa paukkuja ja puutarhuri jää tuijottamaan ja keksimään jutunjuurta 🙄 Seeman näyttelijä ei vain ole kaunis tai viehättävä, ainakaan näin naisen silmään, toisin kuin oikea Samantha.
Seemassa on sellaista maskuliinista energiaa ja on hän minusta ihan karismaattinen, ääntään myöten. Ei kaikkien tarvitse olla mitään missejä.
Seemalle voisi tosin kirjoittaa mielenkiintoisempia juonikuvioita.
Oksettava sarja joka lyö itseään korvalle. Ainoastaan super etuoikeutetuilla ihmisillä on varaa tässä maailmassa valittaa siitä, kuinka etuoikeutettuja he ovatkaan ja nostaa esiin woke hengessä turhanpäiväisiä mukaongelmia. Voi olla, että on tehty kieli poskessa, mutta pahaa pelkään ettei ole.
Täälläkin aiemmin mainittu Carrien itsekkyys näkyy vahvana passiivisaggressiivisuutena. Lempeästi hymistellen kuittailee Mirandalle viimeisestä jugurtista, banaanista, kokiksesta...rikotusta ikkunasta taas Aidanille kuinka monta sotaa ikkuna kesti ja kuinka korvaamaton se on. Yksi työkaverini myös harrastaa tuota vitsailuksi naamioitua v*ttuilua ja se on tosi rasittavaa.
Ja miksi montakymmentä vuotta miehiä tapaillut Miranda on yhtäkkiä niin ehdottomasti lesbo? Bi/panseksuaalisuus olisi uskottavampaa.
Tämän sarjan käsikirjoitus ja juonen jatkuvuus on kyllä välillä melkoista sekoilua. Esim. ensimmäisellä kaudella Lisa sanoo Mr.Bigin kuoleman jälkeen, että hänkin menetti isänsä edellisenä vuonna. Kakkoskaudella Lisa ja Herbert järjestävät hääpäiväjuhlat, ja tämä muka kuollut isä onkin vieraiden joukossa. Kolmannella kaudella Lisan isä kuolee jälleen kerran, ja koko porukka viettää hänen hautajaisiaan.
Paskin sarja mitä hetkeen kattonu. Yritin katsoa ekaa kautta, mutta en pystynyt. Nyt katson tätä kautta ja koko ajan odotan, että sarja muuttuu paremmaksi. Uskon, että moni muukin. Mutta sarja saa katsojia, koska meitä odottajia on ympäri maailman. Mutta mikä tätä paskaa enää muuttaisi. Miten ihmeessä näyttelijät suostuvat näyttelemään tällaista kuraa? Ihmettelen suuresti.
Alkuperäinen sarja saa edelleen hymyn korviin ja on menevä ja superhyvä. Harmi että pilattiin koko homma.
Dödöä kainaloon ravintolassa, kainalon pusuttelu, selkä vääränä korkkareissa, kun huimaa. Carrie kuin pystyyn kuollut. Mitä vielä, hirveetä katottavaa? Katsooko kukaan edes enää?
Miranda vaikutti niin periaatteelliselta sen suhteen, ettei halua olla itse tukemassa NYC:n asuntojen ylihinnoittelua. Silti lopulta antaa periksi, rakkauden nimessä. Olisin toivonut, että olisi pysynyt vahvempana omista arvoistaan.