Lyhyt teini kyselee...
Että onko tytöt/naiset kaikki sellasia että vaatii pojalta vähintään 180cm pituutta? Koska tällä hetkellä olen 150cm (15v) ja kasvuennuste on 165cm. Eli tulen siis jäämään todella lyhyeksi.
Tyttöystävää ei ole, olen kyllä kiva ja huomioonottava ihminen mutta näemmä ei riitä, vaan pitäisi polttaa, juoda hirveästi ja vittuilla kaikille jotta kukaan tyttö kiinnostuisi :/
Muutama tyttö on sanonut että oot kyllä ihan kiva mutta suhde ei tulis toimimaan sen takia että oon niin lyhyt :(
Plus kaiken lisäksi haaveena ois +170cm tyttöystävä koska pitkät tytöt on kauniita :3
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:38"]
39v 165cm mies ja voin kertoa, että ette tule saamaan naisia samalla tavalla kuin pitkät miehet. Naisia ei kiinnosta persoonallisuus tai äly.
[/quote]
Höpöhöpö, tunnen useammankin lyhyen, ei-komean miehen, joilla omissa piireissä hirveästi vientiä just persoonallisuuden ja älyn ansiosta. Humanistipiireissä nää siis, en tiiä mitä niille jossain Namussa tapahtuis. Nää miehet on hiljaisia, älykkäitä ja empaattisia. Jotenkin salaperäisiä ja puoleensavetäviä. Kuitenkin kun niihin tutustuu, paljastuu loistava huumori ja hienot elämänarvot. Kahdella ainakin ollut tosi nättejä tyttöystäviä ja on tälläkin hetkellä.
Ärsyttävää,jos lyhyellä on vaatimuksena pitkä ja kaunis nainen. Miksei lyhytkin kelpaa, jos on mukava. Siis, jos oletet, ettei pituus merkkais naiselle.
Olin tuon ikäisenä ihastunut yhteen noin 160+ cm poikaan ja itse olin 170 cm. Tälläkin hetkellä yksi noin 5 cm lyhyempi kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:23"]
Täällä yksi 160 cm pitkä kohta 15-vuotias poika. Samoja mietin. Tosin minulla on jo ulkonäkö esteenä, ei ole sitäkään juuri suotu, joten olen jo hyväksynyt sen asian, että yksin jäänen.
[/quote]
Japanissa 160cm pitkä nainen on jo pitkä. 150 cm ei ole lainkaan harvinainen mitta naiselle. Japanittaret kaikenlisäksi suosivat länsimaisia miehiä. Opiskele japania ja mene sinne vaikka englannin opettajaksi, ei tarvitse olla natiivi kielitaito. Takaan, ettet jää yksin.
[/quote]
Lisään vielä sen, että japanilaisten silmään kaikki länsimaiset ovat poikkeavan näköisiä, joten jos sinulle ei ole ulkonäköä liiemmin suotu, eivät he sitä välttämättä noteeraa.
Pojat kasvaa vielä armeijassakin. Ja itses näkönen ja miehekäs alat olla vasta siinä 21-> siihen asti kaikki on poikasia. Älä vielä huolehdi tosta.
165cm on miehelle tosi jees. Jos et tee siitä itse mitään numeroo niin ei ketään kiinnosta. Ole vaan mahtava oma ittes.
Ne joille et kelpaa, niin eivät ole sulle tarkoitettuja.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:40"]Ääliö, turha vikistä naisten suosivan pitkiä miehiä, kun itsekin suosit pitkiä naisia. Tuollainen kääpiö saisi tyytyä siihen, mitä ikinä sattuu saamaan, eikä todellakaan alkaa vaatia mitään pitkiä kaunottaria.
[/quote]
Okei. Selvä, mulla ei siis saa olla omia mielipiteitä. Mutta en tarkoita, etten tykkäisi lyhyistäkin tytöistä, mutta mitäpä väliä tämmösellä kääpiöpaskalla on?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:23"]
Täällä yksi 160 cm pitkä kohta 15-vuotias poika. Samoja mietin. Tosin minulla on jo ulkonäkö esteenä, ei ole sitäkään juuri suotu, joten olen jo hyväksynyt sen asian, että yksin jäänen.
[/quote]
Japanissa 160cm pitkä nainen on jo pitkä. 150 cm ei ole lainkaan harvinainen mitta naiselle. Japanittaret kaikenlisäksi suosivat länsimaisia miehiä. Opiskele japania ja mene sinne vaikka englannin opettajaksi, ei tarvitse olla natiivi kielitaito. Takaan, ettet jää yksin.