naapurilla useita viikkoja putkeen valot päällä asunnossa..
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:47"]
Onhan noita vaihtoehtoja vaikka kuinka, jos spekuloida haluaa.
[/quote]
Emme me oikeastaan haluaisi, kun tiedämme että ap on vain ottanut aiheen aamulla palstalla olleesta keskustelusta ja suunnittelee tipoittain vievänsä tätä trollaustaan eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:48"]
[/quote]
Emme me oikeastaan haluaisi, kun tiedämme että ap on vain ottanut aiheen aamulla palstalla olleesta keskustelusta ja suunnittelee tipoittain vievänsä tätä trollaustaan eteenpäin.
[/quote]
Vittu sä oot kyllä tyhmä ihminen. Tuliko yllätyksenä ettei täällä kaikki päivystä aamusta iltaan kuten sinä jolla ei ole muutakaan tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:48"]
[/quote]
[/quote]
Vittu sä oot kyllä tyhmä ihminen. Tuliko yllätyksenä ettei täällä kaikki päivystä aamusta iltaan kuten sinä jolla ei ole muutakaan tekemistä?
[/quote]
Kannattaa huomata, että viesti #2 on ap:ltä. Sillä hän halusi lähteä ohjaamaan trollaustaan oikeaan suuntaan. Ollot äkäisenä kuin amppari, kun trollinsa pilattiin heti kättelyssä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"]
Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen?
[/quote]
Trollaati trollaati trollaati trollaaa....
Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne.
[/quote]
[/quote]
Mene hoitoon pipipää. Ja opettele lainaamaan oikein.
[/quote]
niin kirjastokortti on oltava jos lainaa
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"] Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen? [/quote] Trollaati trollaati trollaati trollaaa.... Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne. [/quote] [/quote] Mene hoitoon pipipää. Ja opettele lainaamaan oikein. [/quote] niin kirjastokortti on oltava jos lainaa
[/quote]
huomaa että sulla on tylsä elämä.
mun lapsi nukkuu valot päällä. Toivottavasti kukaan ei ajattele et valvoo aina :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"] Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen? [/quote] Trollaati trollaati trollaati trollaaa.... Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne. [/quote] [/quote] Mene hoitoon pipipää. Ja opettele lainaamaan oikein. [/quote] niin kirjastokortti on oltava jos lainaa
[/quote]
huomaa että sulla on tylsä elämä.
[/quote]
Sanoo trolliavauksia Vauva-lehden palstalle kehittelevä es-jonne.
Itse ainakin jätän eteiseen valon kun lähden kotoa jos tiedän tulevani myöhään takaisin kotiin, haluan nähdä jotain kun pääsen sisälle ja koska kaikilla ei ole sellaisia hienouksia kuin tuulikaapit niin valot auttavat myös estämään karkailevat kotieläimet, niitä kun ei pimeässä oikein tahdo nähdä kun ulko-oven avaa. Sähkölaskussa varmasti näkyy tuo, mutta onpahan silti pienempi lasku kuin jos katselisin kaiket päivät ja illat televisiota kotona :)
Mä kävin tänään ulkona, niin en oo ihan varma, mitä naapuri sillä aikaa teki. Vähän harmittaa.
Mulla on palanut koko talven keittiössä yksi loisteputki. Alla kasvaa kaksi ruukkua oreganoa ja yksi basilikaa. Odottelen jos vaikka joku kyylä soittaisi sheriffit katsomaan viljelmää. Pari kasvia pitäisi sallia niin suomesta tulisi kertaheitolla mukavampi maa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:20"]Kasvattaa kukkaa
[/quote]
Just.
Asunnon asukkaat vuorotöiden vuoksi eriaikaan kotona? Asukkailla muuten vain vuorokausirytmi eriaikainen? Testaavat kauanko ne energiansäästölamput nyt oikeasti sitten palavatkaan jos ei välissä sammuta ollenkaan? Ovat matkoilla ja valot on jätetty päälle, ettei varkaita tulisi? Asunnossa ei ole enää yhtään elävää olentoa, joka voisi valot sammuttaa? Asukas ryyppää yöt ja on sammuneena päivät, valot siksi jäävät aina päälle?