naapurilla useita viikkoja putkeen valot päällä asunnossa..
Mistähän voisi olla kyse?
Kommentit (33)
Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"]
Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen?
[/quote]
Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne.
En mä jaksa sammutella noita kun hiipparoin ympäri vuorokauden miten sattuu enkä tykkää pimeästä. Mukavampi nähdä hiiretkin ennen kuin astuu päälle.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"]
Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen?
[/quote]
Trollaati trollaati trollaati trollaaa....
Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"]
Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen?
[/quote]
Trollaati trollaati trollaati trollaaa....
Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne.
[/quote]
[/quote]
Mene hoitoon pipipää. Ja opettele lainaamaan oikein.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:21"]
Et sinä sitten omaa trolliaihetta jaksanut keksiä, vaan kehittelit aamun keskusteluista aiheen?
[/quote]
Trollaati trollaati trollaati trollaaa....
Mitä helvettiä sä selität? Mun naapurissa on oikeasti tällanen tilanne.
[/quote]
[/quote]
Onpa trolli hermona, kun laina-aihe ei oikein iske kipinää.
Mene hoitoon pipipää. Ja opettele lainaamaan oikein.
[/quote]
;-P
Meilläkin vastakkaisessa talossa palaa valo aina, ihan sama mihin kellonaikaan käyt tupakalla niin aina on valo päällä ja kerran yksi lakanakin kuivui sen parvekkeella monta kuukautta :S mutta uskon että elossa sielä ollaan
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:29"]
Siellä suunnitellaan venäjän hyökkäystä suomeen.
[/quote]
Siis ap:n naapuri! Ei helvetti! Ja ap vaan krahnuttaa vatsakumpuaan eikä tee asialle mitään. Vittu otta päähän tuollaiset saatanan uusavuttomat. Menee hyvä maa hunningolle tuollaisen ap-latvalahon takia.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:20"]
Mistähän voisi olla kyse?
[/quote]
Mahtaneeko olla hengissä?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:20"]
Mistähän voisi olla kyse?
[/quote]
Mahtaneeko olla hengissä?
[/quote]
Ei ainakaan missään jengissä.
Kasvattaa kukkaa