jokainen heteronainen kiihottuu isosta kullista :)
Kommentit (26)
Minkäkokoinen kulli on iso? Pituus ja ympärysmitta, kiitos.
No ei! Minua ainakin lähinnä kammottaa ajatus jättipeniksestä :D
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:14"]Minkäkokoinen kulli on iso? Pituus ja ympärysmitta, kiitos.
[/quote]
Pituus väh. 15cm ja halkaisija yli 5cm.
Siinä on jo vastusta!
No joo, mutta voi se tapahtua muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:14"]No ei! Minua ainakin lähinnä kammottaa ajatus jättipeniksestä :D
[/quote]
Napi napi tykkäisit kuitenki.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:14"]Minkäkokoinen kulli on iso? Pituus ja ympärysmitta, kiitos.
[/quote]
Pituus väh. 15cm ja halkaisija yli 5cm.
Siinä on jo vastusta!
[/quote]
Tää on sellainen että vaadin ainakin tunnin työstämisen ennen kuin mahtuu sisälle.
Mikäs sen mukavampaa!
Ap
Ihan oikeasti. Jos olen rehellinen. Kiihotun miltei kaikista peniksistä, koosta riippumatta, kuhan ovat seisokissa. Se on helvetin kuumaa!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:14"]Minkäkokoinen kulli on iso? Pituus ja ympärysmitta, kiitos. [/quote] Pituus väh. 15cm ja halkaisija yli 5cm. Siinä on jo vastusta!
[/quote]
Kullin paksuus ympärysmittana, kuten pyysin, kiitos.
SATTTUUU niiin helvetisti. Never again.
Ei se oo miehestä kiinni, naiset on vaan niin löysiä! Vai mitä ne pienimunaset yleensä sanoo?
No ei todellakaan kiihotu. Mä en kiihotu peniksestä ollenkaan ja olen heteronainen. Penis, hyi saatana. Ruma värpykkä, sellainen juomuinen hirviömakkara!
Aivan sama, jos kysyisit miehiltä: Emättimen halkaisija tiukimmassa kohdassa, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:14"]Minkäkokoinen kulli on iso? Pituus ja ympärysmitta, kiitos. [/quote] Pituus väh. 15cm ja halkaisija yli 5cm. Siinä on jo vastusta!
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Minusta halkaisija on konkreettisempi mitta. Sen voi arvioida lonkalta.
Ympärysmitta on hankalampi. Pitäisi olla jokin mittanauha.
Mutta halkaisijasta saa ympärysmitan kun kertoo piillä (n.3.14) eli noin 15 cm.
On ymmärrettävää että kaikilla on jokin fantasia esim iso nahkasikari perseeseen tai aromipesään ! Voisi luulla että jos pitää tai rakastaa kumppaniaan ja jos miehellä on edes ns. Normaali kokoinen penis ( 13-17 cm ) asiat makkarissa pitäisi hoitua ! Jos ei niin KAALIMATO AUTTAA Tai NAAPURIN ERKKI :)
Jostakin luin, että isoon munaan ei riitä niin paljon verta koko vartalon verenkierrosta ja siksi seisokki on usein niin ja näin. Mikään ei ole naiselle niin karmivaa kuin löysä, reidellä puolittain roikkuva jättiläiskulli. Tällaisten omistajat joutaisivat johonkin munanhallintakurssille ennen lähikontaktia naiseen :/
Kyllä, mut mies jolla on iso kalu eikä osaa sitä fiksusti käyttää vie halut kyl hyvin nopeesti pois.