179cm naiselle terveellinen paino?
Kommentit (26)
No normaalipainon rajathan tässä ketjussa jo kerrottiinkin, mutta terveellinen paino voi olla myös vähän alle tai yli noiden rajojen. Mä olen 177 cm pitkä, ja mulle paras paino on alle 60 kg. Jollekulle toiselle se voi olla 70 kg. Riippuu niin monesta asiasta, esim. siitä, oletko luonnostaan hoikka, pysytkö painossasi ns. terveellisellä ruokavaliolla, voitko hyvin, oletko tyytyväinen ulkonäköösi jne.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:48"]
Ite oon tuon pituinen ja parhaalta näytän ku painan 80kg ja harrastanut liikuntaa (kiinteässä kunnossa) Ja oon painanut alimmillaan 59kg (liian luikku) ja pahimmillaan 100kg (fläsä) joten tiedän mistä puhun omalla kohdallani :)
[/quote]
HYi saatana mikä emakko! Miehet painaa 80kg, ei kauniit naiset.
[/quote]
Mahtaa olla paha mieli sulla jostain.. Hyvää kevättä sulle :)
Liikun ja syön terveellisesti -ap. :)
Onko sulla ap sitten syömishäiriötaustaa tai syömishäiriöiselle tyypillisiä ajatuksia? Vääristynyt kehonkuva?
Itse olen hieman pidempi ja tunnen oloni parhaimmaksi painaessani 58 kg, hyvä ystäväni taas on hieman lyhyempi ja näyttää todella hyvältä vaikka painaakin kymmenen kiloa enemmän. Ei ne numerot vaan se miltä itsestä tuntuu:) Pääasia että muistaa pitää itsestään huolta!