Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako euroa kuussa annat hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
16.03.2015 |

Itse olen tässä kuussa antanut 30 euroa, yleensä annan 10-40 euroa. Jos olisin varakkaampi, antaisin enemmän. Tuen rahoillani kotimaassa tehtävää avustustyötä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hiljattain Tyksiin 6 lahjapussia syöpäsairaille lapsille. 40e pussi.

Sitä ennen ostin Tayssiin.

Oma lapseni kuoli syöpään v.2002 mutta elettiin kuitenkin vuosi tuolla osastolla, aika ankeaa olis ollut jos ihmiset eivät olisi sinne leluja\pelejä ostaneet.

Vierailija
42/45 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Autan omia lähimmäisiäni, jotka todella tämän tarvitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:37"]

Järjestöille ei kannata antaa senttiäkään vaan ne pitää antaa suoraan niille jotka sitä tarvitsee 

[/quote]

Miksi? Eikö ne järjestöt kuitenkin esimerkiksi tarjoa työpaikkoja? Tietysti harmi, jos joku lahjoittaja luulee, että koko summa menee sellaisenaan apua tarvitseville.

Vierailija
44/45 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna yhtään rahaa keräyksiin kun sitä ei tiedä minne ne lopulta menee. Teen hyväntekeväisyyttä ihan fyysisesti joka päivä ja jos tiedän henkilökohtaisesti jonkun ihmisen olevan rahan tarpeessa niin silloin kyllä annan. Ulkomaillekin antaisin mielelläni, mutta matkustan sitten ihan itse antamaan niin tiedän kenelle menee.

Vierailija
45/45 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee n. 85 euroa vuodessa Amnestylle. Lisäksi olen mukana 200 dollarilla kansainvälisessä mikrolainatoiminnassa, menee kehitysmaissa vähävaraisille yrittäjille. Lisäksi laitan noihin katastrofirahastoihin, mm. Punaiselle Ristille/Puolikuulle, viimeksi laitoin Syyria-keräykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä