Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitkäaikainen ystävä ei muista sinua isona merkkipäivänä

Vierailija
16.03.2015 |

Tai vaihtoehtoisesti lähisukulainen. Tarkoitan pyöreitä syntymäpäiviä lähinnä. Tai muistaisi vain lyhyellä, persoonattomalla onnittelutekstarilla.

Loukkaantuisitko?

Sanoisitko tälle ystävällesi jotain asiasta, kun seuraavan kerran olette tekemisissä?

Olisitteko enää ylipäänsä väleissä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muistaisi mutta ei muistaisi? Olisin tyytyväinen tekstariin, varsinkin jos en olisi järjestänyt juhlia ja kutsunut onnitteljiaa sinne.

Vierailija
2/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jos kaipaa lahjoja, pitää pitää juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan vaikka kortti ihan kiva, jos ystävällä on tiedossa mun merkkipäivä ja muistaa osoitteeni. Tietysti riippuu myös siitä, miten itse on muistanut ko. ystävää / sukulaista hänen merkkipäivänään. Itse yleensä olen, joten voisin harmistua siitä, että minua ei muisteta. Mutta kovin pitkään en jaksaisi kantaa kaunaa asiasta.

Vierailija
4/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
5/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa jonka kanssa olisin loukkaantunut pyöreiden totaalisesta unohtamisesta olisi paras ystäväni. En pysty oikein edes kuvittelemaan tilannetta, koska tietenkin olisin kutsunut hänet juhliin - jos siis kävisi ilmi että hän vain unohti tulla paikalle, se kyllä pahoittaisi mieleni.

Muiden kohdalla en reagoisi mitenkään. On ihan normaalia olla seuraamatta sukulaisten ja kaverien merkkipäivämääriä.

Vierailija
6/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävistäni on juuri tällainen, ei välttämättä noteeraa mitenkään tärkeitä merkkipäiviä tai esim. valmistujaisia, tupaantuliaisia tms. Silti suuttuu, jos hänen synttärijuhliinsa ei mene (järjestää joka vuosi itselleen juhlat, joissa on tosi puiseva tunnelma). Rasittava tapaus tässä nimenomaisessa asiassa.

Vierailija
7/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en muista kuin oman, lapsen ja miehen synttärit, en edes hääpäivää! Ylipäänsä muistan huonosti päivämääriä, ja jos jonkun satun muistamaan niin en tasan silloin kun se päivä on käsillä. En kyllä odota että kukaan minuakaan muistaa synttäreinä, ja oon onnellinen että fb ilmoittaa synttäreistä niin oon edes siellä onnittelemassa :D

Vierailija
8/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta ystäviäni tai sukulaiseni muistavan merkkipäiviäni, vaan kutsun heidät henkilökohtaisesti juhlistamaan merkkipäivääni. Enkä myöskään itse muista kaikkia ystäväni tai sukalaisteni merkkipäiviä, vaan odotan kutsua, ellei ne ole ihan omassa perhepiirissäni ja niistäkin on puhetta etukäteen.

eli vain KUTSUSTA muistetaan merkkipäivät, ei muuten ja kun kutsu käy, niin se on huomioitava.

Vierailija
9/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olitko kutsunut ystäväsi juhliisi?

Vierailija
10/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin pahoillani. Etenkin jos itse yleensä muistaisin kyseistä ystävää hänen juhlapäivinään.

En katkaisisi välejä tuollaisesta kuitenkaan. Mielikuvani ystävästä muuttuisi itsekkäämpään ja välinpitämättömämpään suuntaan eli kielteisemmäksi. Riippuu aika paljon asian yksityiskohdista.

Vierailija
11/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? En minäkään muistaisi....

sitä paitsi uskon, että kaiken huonon mielen lähde on se, että odottaa jotain toiselta ihmiseltä. Kun ei odota, ei voi pettyäkään.

Vierailija
12/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni kunnioittaa tahtoani, en välitä merkkipäivistä. Vielä kun saisi suvun tajuamaan saman.