Saako Kelasta rahaa pesukoneeseen?
Kommentit (70)
Jos asut vuokralla niin voit ehkä tietyillä tuloilla saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone on perushyödyke jonka saamisessa Kela auttaa vähävaraisia. Kysy rohkeasti kela.fi
No ei auta.
T. Pitkäaikaistyötön joka ihan itse ostaa pesukoneet.
Täällä saa vaan lapsiperheille avustusta pesukoneen hankintaan jos talossa ei ole pyykkitupaa, ilmeisesti yhden ihmisen pyykit voi pestä käsin.
Asuntovelkaiset ei saa koska lainat ei ole laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone on perushyödyke jonka saamisessa Kela auttaa vähävaraisia. Kysy rohkeasti kela.fi
No ei auta.
T. Pitkäaikaistyötön joka ihan itse ostaa pesukoneet.Täällä saa vaan lapsiperheille avustusta pesukoneen hankintaan jos talossa ei ole pyykkitupaa, ilmeisesti yhden ihmisen pyykit voi pestä käsin.
Asuntovelkaiset lapsiperheet ei saa eikä mökin omistajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa täydentävää jos ei talossa ole pesulaa.ne muuten ottaa selvää siitä isännöitsijältä.itse sain 300e kuljetuksen ja asennuksen. Vievät myös vanhan pois ilmaiseksi jos tarvii.
Onko tämä oikeasti totta?
Siis uusi pesukone vaan kelan maksamana? Saisiko työtä tekevätkin saman etuuden, kun ei ole rahaa ikinä ostaa uusia kodinkoneita?
kun kela kerran vaatii muuttamaan halvempaan asuntoon eikä talossa ole pesulaa niin on ihan oikein että ostavat sitten pesukoneen. Eikö niin?
Unohda jotta osaat Suomea niin piikki on auki ja järjestyy välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa täydentävää jos ei talossa ole pesulaa.ne muuten ottaa selvää siitä isännöitsijältä.itse sain 300e kuljetuksen ja asennuksen. Vievät myös vanhan pois ilmaiseksi jos tarvii.
Siis uusi pesukone vaan kelan maksamana? Saisiko työtä tekevätkin saman etuuden, kun ei ole rahaa ikinä ostaa uusia kodinkoneita?
kun kela kerran vaatii muuttamaan halvempaan asuntoon eikä talossa ole pesulaa niin on ihan oikein että ostavat sitten pesukoneen. Eikö niin?
No ei ole oikein ikinä, että yhteiskunnan varoilla ostellaan uusia pesukoneita. Kierrätyskeskuksissa ja Torissa on vanhoja jopa ilmaiseksi. Jokainen ostakoot itse omilla rahoillaan, jos tahtoo uusia kodinkoneita. Sellaisiin ei ole varaa monilla ihan omilla ansiotuloillaankaan elävillä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hyvillä perusteluilla aina saa! Ota samalla dildorahat, kun yhteiskunnaltamme saat!
Riittääkö dildorahojen perusteluksi kasvokuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei auta.
T. Pitkäaikaistyötön joka ihan itse ostaa pesukoneet.Täällä saa vaan lapsiperheille avustusta pesukoneen hankintaan jos talossa ei ole pyykkitupaa, ilmeisesti yhden ihmisen pyykit voi pestä käsin.
siis missä? Kyllä se pitäisi kulua yksinasuvillekkin,tai pyydä tukea jos joudut viemään pyykkisi yleiseen pesulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nimeksi jokin Akimbojo tai Al-Fakhir.
Onko taloyhtiössä pyykkitupa vai eikö se vain sinulle kelpaa ja haluat oman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nimeksi jokin Akimbojo tai Al-Fakhir.
Mitä vihjailet?!
itse sain kunnalta pesukoneeseen maksusitoomuksen ja marssin giganttiin.sitä ennen kunnan sossutäti otti yhteyttä isännöitsiään ja kyseli että onko taloyhtiössä pesutupaa varmistaakseen että en huijaa. kyllä ne tarkkoja on
Saa ilmaisen koneen jos talossa ei ole pyykkitupaa ja allergian tai jonkun muun kutinan takia vanha ei käy. Keksi vaan tarinaa niin onnistut. Verkkokauppaan kirjoittivat maksusitoumuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole oikein ikinä, että yhteiskunnan varoilla ostellaan uusia pesukoneita. Kierrätyskeskuksissa ja Torissa on vanhoja jopa ilmaiseksi. Jokainen ostakoot itse omilla rahoillaan, jos tahtoo uusia kodinkoneita. Sellaisiin ei ole varaa monilla ihan omilla ansiotuloillaankaan elävillä.
Mistä tietää kauanko ne toimii? Kerran ostin telkkarin kierrätyksestä se toimi 3 päivää. Kuljetukset pitäisi olla kun ei ole autoa eikä korttia. Ne ottaa 50e p.seudulla kuljetuksesta. Hölmöjen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei auta.
No me ollaan lapsiperhe ja ei tule asumistukea tai toimeentulotukea. Harvoin omakotitalossa on pyykkitupa.
Juu, saat ku vaan laitat hakemuksen. Mä just ostin 65-tuumaisen telkkarin kelan täydentävällä kun vanha hajosi ja nyton hamus vetämässä playstation vitoseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole pesutupaa niin sitten on. Muuten ei.
Jos saat ttukea niin saat p.koneen jos ei talossa ole pesulaa.
työk.eläkkeellä ei pysty hankkimaan kalliita koneita kun on muitakin menoja siitä.