Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua petetty?

Vertaistukea vailla
10.12.2021 |

Miten suhteenne jatkui asian tullessa ilmi? Vai jatkuiko ollenkaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, teini-iässä ensirakkauteni petti. :'( Pistin poikki.

Vierailija
2/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei, yks suhde jatkui vuosia pettämisen jälkeen, moni suhde on loppunut muista syistä mm. välimatkojen ja päihdeongelmien takia. Pettäminen on sellainen syy minkä voi antaa anteeksi, mutta fyysinen väkivalta on esim sellainen mitä ei voi sietää yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei, yks suhde jatkui vuosia pettämisen jälkeen, moni suhde on loppunut muista syistä mm. välimatkojen ja päihdeongelmien takia. Pettäminen on sellainen syy minkä voi antaa anteeksi, mutta fyysinen väkivalta on esim sellainen mitä ei voi sietää yhtään.

Kuinka tuo pettäminen jäi "elämään" teidän suhteeseen? Tuliko siitä piikittelyn aihe tms.?

Vai pystyitkö olemaan mainitsematta asiasta loppu suhteenne ajan?

Vierailija
4/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpota oloasi, pettäminen kestää mahdollisesti yhden minuutin. Sitten se on ohi. Miksi jäät vatvomaan asiaa.

Vierailija
5/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yksi alisti minua ja petti, teki vasten tahtoani kidutusta minulle

Vierailija
6/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti pettäminen kesti mahdollisesti yhden minuutin.

Vierailija
7/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tyhmä minä ensiksi uskoin miehen selitykset, ettei pettämistä ole tapahtunut ja hullut kateelliset kaverit on valehdelleet minulle... Lopulta se totuus tuli noin vuoden päästä hänen omasta suusta ja sellaista oli tapahtunut aiemminkin ja ainakin yhdestä tapauksesta hän oli itkien avautunut siskolleen, joka ei heti kertonut minulle.

Vierailija
8/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lisää elämänsisältöä itselles kuin yksi ukko.

Vierailija
9/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo pettäminen jäi "elämään" teidän suhteeseen? Tuliko siitä piikittelyn aihe tms.?

Vai pystyitkö olemaan mainitsematta asiasta loppu suhteenne ajan?

Ei juurikaan vaikuttanut, isoissa riidoissa tuli kaivettua esiin niinkuin moni muukin vanha asia.

Vierailija
10/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukko sama joka huusi siskolle kun jäi kiinni?

Vierailija
11/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se pettävä osapuoli ja tästä on nyt jo 15 vuotta. Kertaakaan en ole asiasta kuullut piikittelyä paitsi tietysti silloin alussa. Tiedän ettei asia ollut helppo käsitellä, mutta jotenkin vaan puoliso pääsi siitä yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme