Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi

Vierailija
16.03.2015 |

Tuli vaan mieleen, kun vaimoni kuulemma mastuboi todella harvoin, ei varmaan edes kerran vuoteen. Seksiä meillä on ihan normaalisti, kerran pari viikkoon, mut minusta tuntuu hieman ihmeelliseltä että mastubointia on noin vähän. Vai saako sitten seksistä tarpeeksi tyydytystä, kun se on kumminkin todella hyvää. Hän rakastaa ottaa suuseksiä vastaan todella ja rakastaa olla leikilteltävissä niin, että mä leikin dildoilla ja muilla hiihottimilla.Toki onhan oma munanikin melko iso ja varsinkin paksu. Mut silti..jotenkin mua kiihottais se että, hän masturboisi :D Ja luulisi että siinä säilyisi halutkin kovana jos masturboisi useammin. Itse teen sen melkein päivittäin kun panettaa koko ajan :D Vai onko hän vaan niin laiska :D Kun esimerkiksi kun, kysyy et eiks sua koskaan paneta niin paljon että on pakko masturboida...vastaus on että, ei sellasta jaksa miettii jos alkaa panettaa, vaan käännän ajatukset muualle :D Miten sellaseen pystyy!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä kokoinen sulla sitten on, kun on huomattavan iso? Itselläni on todella iso penis ja siksi vaimoni ei tarvi ikinä masturboida. 22 cm pitkä ja ympärysmitta 18 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme